וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את הפועל ירושלים 80:86

הקבוצה של עודד קטש צונחת לתהומות חדשים, כאשר נכנעה לקבוצה המפורקת, הלוחמנית והבלתי נגמרת של דני פרנקו

אחרי ההצגה של הפועל חולון מול הפועל ירושלים הערב (שני) במלחה, לא נותר דבר לעשות מלבד להוריד את הכובע. להוריד את הכובע בפני דני פרנקו, להוריד את הכובע בפני השחקנים הנהדרים שלו, להוריד את הכובע בפני האוהדים שלא מרימים ידיים. בטבלה חולון אגרה שתי נקודות קריטיות כאשר ניצחה 80:86 במה שאמור היה להיות אחד האולמות הביתיים בליגה, מול מי שהיתה אמורה להיות אחת הקבוצות העמוקות והמוכשרות בליגה. אלא שהטבלה היא לא הכל. הניצחון הפנטסטי של חולון הערב הוא ניצחון הלב על הכסף, ניצחון ששוב מוכיח כמה חשוב לכדורסל הישראלי שהמועדון הנהדר הזה לא יתפרק לנו מול העיניים.

שחקן הפועל חולון מורן רוט. מגד גוזני
את הלב אי אפשר לקחת להם. רוט/מגד גוזני

למחזור ה-17 הגיעה חולוניה מפורקת מתמיד, לפחות על הנייר. בשבוע האחרון שוחררו מהקבוצה הכוכב הגדול רוברט היית' וכן הזר הוותיק והיעיל אריק קמפבל. לפתע, הסגל הקצר והלא ממש מוכשר של דני פרנקו הפך קצר מתמיד: שחקני ספסל הפכו שחקני חמישיה, שחקני סוף-רוטציה הפכו שחקני ספסל. וכאן הגיע הרגע להחמיא לפרנקו עצמו, ששוב מוכיח כמה הרבה הוא מסוגל להוציא מכל כך מעט. מורן רוט היה פשוט נפלא הערב, עמית בן דוד נתן לחימה נהדרת, קאסיב פאוול וניר כהן שרטו מתחת הסלים, ומי היה מאמין שבערב כזה נחמיא גם לעידו סטולרו, שנתן תפוקה מצוינת מהספסל. לא היה שחקן חולוני הערב שלא ראוי למחמאות.

ומנגד, באמת שכבר נגמרות המילים בהן ניתן לתאר את העונה המסויטת שעוברת על הפועל ירושלים. אחרי ההדחות המאכזבות מגביע המדינה ומהיורוצ'אלנג' קיוו האדומים של עודד קטש להתנחם, לכל הפחות, בליגה. אלא שגם שם, סך החלקים הגדולים מתבררים כמעט מאוד. פציעותיהם של בריאן רנדל ואורי קוקיה כבר מזמן לא יכולים לשמש כתירוץ - בטח לא מול קבוצה קצרה כמו הפועל חולון - וכל הבעיות הן אותן בעיות: להוציא את וויל סולומון, אף שחקן אחר לא הופיע הערב אצל האדומים, וקשה לתהות האם מאמן שלא עונה לשם 'עודד קטש' היה זוכה לכל כך הרבה ימי חסד למרות התוצאות הרעות. בסופו של דבר, סיכום המשחק יהיה גם סוג של סיכום עונה עבור שתי הקבוצות: אחת רוצה אבל יש לה ממש מעט, לאחרת יש הרבה אבל היא לא ממש רוצה. בכדורסל, לעתים, הרצון שווה הכל.

מהלך המשחק

המשחק יצא לדרך עם רגע מעט מוזר בכדור הביניים, כאשר ליאור חכמון קפץ ופגע בטעות בפניו של השופט ירון זריף. חולון פתחה עם המון אנרגיה, ובניצוחו של מורן רוט עלתה ל-4:11 מהיר. עודד קטש לקח פסק זמן, אלא שניר כהן וריץ' מלצר ניצלו את ניהול המשחק הנהדר של רוט, חולון פתחה יתרון מדהים של 6:20 וסגרה את הרבע כשהיא מוליכה 12:26. דני פרנקו פנה לספסל הקצר שלו, ועידן סטולרו דייק מחוץ לקשת כדי לקבוע 15:34 כמעט בלתי נפס בפתיחת הרבע השני. שון דניאל הוסיף שלשה נוספת, סטולרו להט גם הוא, וקאסיב פאוול המצוין שבר את מחסום עשרים ההפרש - 21:42 לחולון. רוט חזר רענן מהספסל, ולחדרי ההלבשה ירדה חולון ביתרון 29:47, לקול שריקות הבוז של הקהל הירושלמי ההמום.


ירושלים פתחה את הרבע השלישי כמו שצריך, לשם שינוי, כאשר וויל סולומון וג'ייסון ריץ' השלימו מיני-ריצה וצימקו ל-53:41. יוגב אוחיון הצטרף לקאמבק עם שלשה גדולה שצימקה ל-59:51 בלבד, אלא שמנגד סטולרו המפתיע דאג שחולון תעלה לרבע המכריע ביתרון 52:61. בשלב הזה העייפות של חולון נתנה את אותותיה, ניר כהן ספג עבירה חמישית, וסולומון, מזרחי וריץ' צימקו ל-63:59. קאמבק, אתם שואלים? זה בהחלט היה נראה כך באותן דקות, אלא שאז רוט, בן דוד וסטולרו, בסדרת סלי קלאץ' מדהימה, העלו את חולוניה ל-68:80, וסגרו עניין. ירושלים עוד צימקה ולא היתה רחוקה מלכפות דרמה גדולה בסיום, אך לא יותר. חולון רושמת ניצחון גדול, מדהים ומאוד מרגש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: מורן רוט 18 (6 מ-12 מהשדה), 6 אסיסטים ו-5 איבודים, קאסיב פאוול (5 ריבאונדים) וריץ' מלצר (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים) 15 נקודות כל אחד, עידו סטולרו (3 מ-4 לשלוש) וניר כהן (10 ריבאונדים) 11 נקודות כל אחד, עמית בן דוד 10 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, שון דניאל 6, ניב סולומון שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: וויל סולומון 29 (5 מ-10 מהשלוש) ו-10 ריבאונדים, יובל נעימי (1 מ-5 לשלוש, 4 אסיסטים) וליאור חכמון 11 נקודות כל אחד, ג'ייסון ריץ' 10 (0 מ-6 לשלוש), דיון דאוול 7 (1 מ-6 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, יוגב אוחיון 6, סם קלנסי 4, משה מזרחי 2.

שחקני הפועל חולון חוגגים. מגד גוזני
ניצחון מתוק, הכי מתוק שיש. חולוניה חוגגת בסיום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully