וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "אנחנו חזקים, טובים ומגיע לנו"

3.2.2011 / 23:05

מאמן מכבי ת"א החמיא לשחקניו לאחר לובליאנה אך הדגיש: "לא חושבים על ברצלונה". אליהו: "צריך להמשיך בטירוף הזה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי המשחק מול בני השרון שהסתיים בניצחונה של מכבי תל אביב ב-46 הפרש, אמרו כמה שחקנים מחוייכים בצהוב כי הם יכולים להתרגל להפרשים הללו. הערב (חמישי) ירדה מכבי מגבול ה-40 כשהביסה את לובליאנה 67:104, אבל אין ספק כי דווקא המשחק מול הסלובנים מסמל יותר מכל את היכולת של הצהובים בתקופה האחרונה. קבוצתו של יורי זדובץ' היתה המפתיעה עד כה מבין כל קבוצות היורוליג, והגיעה אחרי שמתחה את ברצלונה הגדולה במחזור הקודם, אבל לא היתה יכולה לערב קבוצתי גדול של שחקניו של בלאט, שהתקרבו בעקבות ההפרש הגדול אל שלב ההצלבה.

"אני דורש ודורש והשחקנים מביאים בכל יום"

"דיברנו לפני המשחק על החשיבות של לשחק 40 דקות", אמר מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט לאחר הניצחון הענק. "אמרנו לתת מהרגע הראשון כל מה שיש, לא להרפות, להיות סבלניים ולא לצפות שהמשחק ייגמר מהר. אם היינו עוצרים ב-18, אולי זה היה נגמר 7 או 9 ולא מעט קבוצות הפסידו שם". בלאט הנרגש המשיך ואמר: "נתנו פה משחק יוצא מן הכלל להנאת הקהל שלנו שמגיע לו את זה".

על שחקניו ששוב נתנו הערב הצגה, אמר המאמן: "אני דורש ודורש והשחקנים מביאים כל יום. אנשים יכולים להגיד שאלה חלשים ואלה חלשים, אבל אני אומר שאנחנו חזקים וטובים ומגיע לנו. השחקנים נפלאים". לגבי המשך המאבקים על ראשות הבית אמר בלאט: "נצטרך לחכות עוד שבועיים למשחק בלובליאנה. אני לא רוצה שנחשוב על ברצלונה עכשיו. אם נהיה במצב של להילחם על המקום הראשון, אנחנו נהיה שם".

בלאט, אגב, סבל מערב מוזר במיוחד. מאמן מכבי תל אביב ניסה לעלות במחצית המשחק אל הפרקט, אך נתקל בסירוב עיקש של שומרי ההיכל החדשים שלא זיהו אותו, ולא איפשרו לו לעבור. בלאט התעצבן על השומרים והתחיל לצרוח כי "צריך לשלוח את המאבטח הביתה". בהמשך המשחק החל המאמן לדמם מהאף, מה שאילץ אותו לעשות את הדקות האחרונות של המשחק בחדר ההלבשה.

המצטיין של הערב עבור מכבי תל אביב היה ללא ספק ליאור אליהו, שרשם 20 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה, והעיר לפרקים את קבוצתו מתרדמת. "ההפרש גדול, אבל זה לא אומר שזה היה קל. עבדנו קשה לאורך 40 דקות, עשינו עבודה גדולה ומהרבע הראשון ידענו לברוח. אנחנו צריכים להמשיך בטירוף הזה. אין מה להתעסק בברצלונה, יש לנו משחקי חוץ לא קלים. לובליאנה משחקים בבית מצוין וכמעט ניצחו את ברצלונה. זה יהיה סיפור אחר בלובליאנה ונצטרך להיות שם מאוד חדים".

מי שעוד נתן משחק גדול היה ג'רמי פארגו, שלא הפסיק לצלוף מחוץ לקשת בדרך ל-21 נקודות. "אנחנו רוצים להמשיך לשחק טוב לאורך כל השנה", אמר הגארד. "אנחנו ממש לא חושבים על ברצלונה, יש לנו את הגביע והליגה קודם. היום רצינו להמשיך לשחק חזק כמו שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה, לא חשבנו על ההפרש".

דורון פרקינס שהריץ טוב את ההתקפה בצהוב הערב הוסיף: "האינטנסיביות עושה את ההבדל וזה עושה לנו את החיים קלים יותר. אני לא מופתע כי כשאנחנו יוצאים עם הרבה אש בעיניים והרבה רצון, אז זה הולך לנו קל. אולי ההפרש קצת מפתיע, אבל לא היכולת. המשחק בלובליאנה יהיה אחר ונצטרך לשחק בסגנון שלנו ולא להיכנע לסגנון שלהם, אחרת יהיה לנו קשה. אנחנו צריכים לשמור על האינטנסיביות".

טל בורשטיין התייחס להפרש הגבוה ששוב הושג בסיום: "אנחנו אף פעם לא מצפים לתוצאות כאלה, אנחנו פשוט יוצאים לתת הכל ולשחק בהגנה כמו שאנחנו משחקים לאורך כמה שיותר זמן וזה מה שיוצא. כל מי שנכנס עושה את המקסימום, דייויד לא רוצה שנרפה אז כל אחד נכנס ותורם. יש לנו קבוצה מאוד רחבה, וזה ניצחון משמעותי. המשחק הבא הוא שם והוא יהיה מאוד מכריע. אחר כך אני מאמין שנהיה יותר חכמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully