וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק אידסון: "אשמח לדבר עם מכבי על העונה הבאה"

3.2.2011 / 11:46

במקביל לקרבות הטופ 16, במכבי ת"א מנהלים מו"מ עם אידסון לקראת העונה הבאה. בלו לקראת לובליאנה: "זה סיפור אחר"

קברניטי מכבי תל אביב רוצים ליצור המשכיות בסגל השחקנים של המועדון, ובשל כך הנהלת הקבוצה והמאמן דייויד בלאט מעוניינים להמשיך עם צ'אק אידסון לעונה נוספת. המשא ומתן בין הצדדים נמשך, ולמרות שמכבי תל אביב הציעה לשחקן להאריך את חוזהו, היא עדיין מתקשה להשלים את המהלך, כאשר הסוגיה הכספית מערימה קשיים.

אידסון עצמו הודה כי קיימים מגעים, אבל העדיף לשמור על עמימות : "הסוכן שלי אמר שייתכן והם יהיו בקשר", אמר אידסון לוואלה! ספורט, "עדיין לא ישבנו ודיברנו, בטח נשב יחד בשלב יותר מאוחר, אבל נראה מה קורה. אני לא אוהב להתייחס לדברים כאלו תוך כדי עונה".

- האם אתה רוצה להישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה?

"אני חושב שבאופן טבעי צריכים לקחת את הזמן ולחשוב על זה כשמדובר בנושאים כאלו. זה טבעי. זו לא רק ההחלטה שלי. יש לי אישה ושני ילדים, אבל אני מרוצה מהמצב במכבי ואשמח לדבר איתם".

אחרי ההפסד בברצלונה והניצחון ב-41 הפרש על רומא בשבוע שעבר, במכבי תל אביב יודעים שאסור להם למעוד מול לובליאנה הערב (חמישי, 21:00, ערוץ 10) אם ברצונם לעלות להצלבה מהמקום הראשון. "זה הולך להיות משחק טוב. לובליאנה היא קבוצה טובה, אני נרגש לשחק עוד משחק בית", אמר אידסון.

מכבי תל אביב הציגה לאחרונה יכולת ממוקדת כשהביסה את שתי יריבותיה האחרונות, רומא ובני השרון, ביתרון של למעלה מארבעים נקודות. "להגיד שננצח את לובליאנה בארבעים הפרש יהיה די נועז עכשיו, כולם יודעים מה צריך לעשות בשביל לנצח. ההפרש שהשגנו במשחקים האחרונים לא ישפיע עלינו בצורה מסוימת", אמר האמריקאי והוסיף: "זה משחק חשוב בטופ 16, אנחנו צריכים לשחק ולהשיג את הניצחון ונראה מה יהיה מבחינת ההפרש. שלא תביני לא נכון, אני מקווה שנביס אותם בהפרש גדול, אבל אנחנו קודם כל רוצים לנצח". על ההגנה הטובה שהציגה לאחרונה הקבוצה אמר השחקן: "זה עניין של תנודות, ואני מקווה שנישאר למעלה".

בלו: "אנחנו מציגים כדורסל טוב ומוכנים"

המאמן דייויד בלאט שב והדגיש השבוע בפני השחקנים כי עליהם לשחק טוב למשך ארבעים דקות. ולא להרפות לרגע בהגנה. "זה משחק בית גדול עבורנו. ניגש אליו בשיא הרצינות", אמר דייויד בלו והוסיף: "בסופו של דבר אנחנו רוצים לנצח, ולזכור שגם הנקודות מהוות פקטור בשלב הזה אז אנחנו צריכים לשחק טוב".

בלו אינו מקל ראש ביריבה."זוהי קבוצה שונה לחלוטין וסיפור אחר מהמשחקים הקודמים שלנו, היה להם משחק קרוב מול ברצלונה. הם ניצחו את רומא בחוץ, הם מאומנים טוב ומאוד ממושמעים כקבוצה", מזהיר השחקן. "יש להם שחקנים טובים בכל עמדה. גם הם מודעים לחשיבות המשחק. אני משער שהמשחק יהיה שונה מאוד מהמשחק בשבוע שעבר מול רומא אבל אנחנו מציגים כדורסל טוב עכשיו אז אנחנו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully