וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "הניצחון יכול להעניק לנו תנופה מנטלית"

28.1.2011 / 11:28

שחקן מכבי ת"א נהנה מהמשחק נגד רומא, אך הזהיר: "אסור לחגוג". בקבוצה רוצים להאריך את חוזהו וכן את זה של פארגו

לאחר שמכבי תל אביב הציגה לאחרונה יכולת מעומעמת, העדיף המאמן דייויד בלאט להתרכז בשדרוג האלמנטים ההגנתיים, כשהדגיש שוב ושוב השבוע בפני שחקניו "לשחק אגרסיביים ומפוקסים לאורך כל הארבעים דקות". נראה כי הפצרותיו של המאמן חלחלו לשחקניו, כאשר אמש (חמישי) דילגה מכבי בקלילות מעל רומא והביסה אותה 58:99 במחזור השני של שלב הטופ 16 ביורוליג, לאחר ההפסד במשחק הראשון בברצלונה. בהתאם לתוצאה, שחקני מכבי נראו מחויכים בחדר ההלבשה.

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט (ימין) עם ליאור אליהו (שמאל). ברני ארדוב
הדברים שלו במשך השבוע חלחלו לשחקניו. דייויד בלאט עם ליאור אליהו/ברני ארדוב

"אני שמח ונרגש מהדרך בה ניצחנו כי בעצם שבנו לשחק את ההגנה שהצגנו העונה והביאה אותנו לאן שאנחנו נמצאים", אמר צ'אק אידסון לוואלה! ספורט. "כל אחד שיחק חזק ואגרסיבי, וזה מה שהעניק לנו מההתחלה את היתרון. זה גם מה שרצינו להשיג, יתרון מתחילת המשחק.

"בשבוע שעבר הפסדנו לברצלונה, אבל זה לא גרם לנו לפקפק ביכולות שלנו כקבוצה או לאבד ביטחון", הבהיר אידסון. "כמובן שמנטלית זה טוב שהשגנו ניצחון כזה ואני שמח שזה הסתדר ככה. זה תמיד נעים לנצח ובטח בצורה כזו. זה יכול להעניק לנו תנופה מנטלית, אבל כפי שלא נכנסנו ל'דאון' אחרי בארסה אסור לנו לחגוג יותר מדי אחרי הניצחון על רומא. צריך להישאר מרוכזים ולהיות עקביים".

אידסון אף מחמיא לקהל הצהוב: "זה שחזרנו לשחק בבית והאוהדים אלו דברים מאוד משמעותיים עבורנו. אנחנו מרגישים את האנרגיות של הקהל וקשה להתעלם מהאווירה החמה, זה גם עזר לנו לצאת חזק. זה מה שצריך בכדי שדברים טובים יקרו".

הנדריקס: "הניצחון ייתן לנו מומנטום להמשך"

גם הפורוורד ריצ'ארד הנדריקס הרגיש דברים דומים לאלו של אידסון. "העלינו במשחק את רמת ההגנה שלנו", אמר הנדריקס המשתפר. "היינו מרוכזים מהג'אמפ בול הראשון, יצרנו מההתחלה לחץ והצלחנו להמשיך איתו בכל המשחק. הצגנו גם מאמץ קבוצתי, דבר שהוא חשוב בפני עצמו. לא רק שחקן אחד בלט אלא כל הקבוצה. זה ייתן לנו מומנטום להמשך".

הנדריקס הדגיש כי "רומא היא קבוצה טובה ולא חלשה ואין מה לזלזל בניצחון הזה. הוא הושג בזכות כך שעשינו את מה שצריך".
לקראת משחק הליגה הקרוב ביום ראשון נגד בני השרון, אמר הנדריקס: "בני השרון קבוצה טובה, אבל נגיע לאימונים ונתכונן כהלכה לקראתם. אם נוציא דברים לפועל נכון כפי שעשינו מול רומא, יהיה בסדר".

ההנהלה מנסה לשמור על הסגל לעונה הבאה

בתוך כך, קברניטי המועדון ממשיכים לחפש המשכיות: לפני שבוע הציעה הקבוצה לג'רמי פארגו להאריך את חוזהו. אצל הצהובים קיימת שביעות רצון גדולה מפארגו כשהוא גם מוערך מאוד על ידי המאמן דייויד בלאט. הגארד האמריקאי, שחתום כרגע לעונה אחת (כלומר בסיום השנה מסתיים חוזהו ואין לו כרגע אופציה), שוקל בחיוב את ההצעה אולם עדיין לא החזיר תשובה לאנשי המועדון, כאשר נראה כי הוא אם יסכים לקבלה הרי שהוא יבקש שדרוג בשכרו.

ההצעה לפארגו מגיעה לאחר שלפני מספר שבועות הציעה מכבי לדורון פרקינס להאריך את חוזהו, תוך שהיא מציעה לגארד, המשתכר כ-344 אלף דולר לעונה, שדרוג בשכרו, אולם מהלך זה נתקל בקשיים לאחר שפרקינס השיב להנהלה בשלילה לעת עתה, כשהוא מדגיש שהוא מבקש לדחות את החלטתו עד לסיום העונה.

גם אידסון נמצא בתכניות של הקבוצה לעונה הבאה, ולא מן הנמנע שמכבי תגיש הצעה גם לאידסון בקרוב. "בלאט מאוד מעריך את אידסון ואת יכולותיו המקצועית", הסביר הבוקר גורם בקבוצה בשיחה עם וואלה! ספורט. אולם גם כאן, גורם במועדון טוען כי נערכו גישושים ראשוניים בין הצדדים והסוגיה הכספית עלולה להערים קשיים על ביצוע המהלך.

ביום רביעי בצהריים נערכה פגישת הנהלה בה נכחו דייויד פדרמן, שמעון מזרחי ואלי דריקס, בה עלו נושאים אלו, עוד שוחחו בפגישה על הפיינל פור, כשבהנהלה שוררת תמימות דעים כי מכבי תל אביב לא תשחק בערב יום הזכרון, וכן על דקות המשחק והשתלבותו של מילאן מצ'באן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully