וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני השרון ניצחה את אשדוד 78:81

השרונים סוף סוף גברו על העולה החדשה לראשונה העונה, טפירו פספס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה. 25 נק' לניילון

אחרי שהפסידה לעולה החדשה מאשדוד פעמיים העונה, הצליחה סוף סוף הערב (שני) בני השרון לשבור את הנאחס העונתי מול עופר ברקוביץ' ושחקניו, כאשר ניצחה 78:81 באשדוד במשחק שנעל את המחזור ה-15 בליגת העל. המפגש הזכור בין שתי הקבוצות העונה היה בשמינית גמר הגביע, אז הפתיעו האשדודים מול הסגל החסר של בני השרון אך הערב, כאשר רון סטיל ושון ג'יימס כבר עמדו לרשות דן שמיר, זה היה סיפור אחר לגמרי.

המשחק הערב היה אופייני לגמרי כשמדובר בליגת העל של העונה: אשדוד שלטה במחצית הראשונה ואף הובילה ביתרון 9, בני השרון חזרה, הפכה את התוצאה ועלתה לפער של 11 נקודות, שמונה דקות לסיום, אלא שלפתע קיבלנו דרמה גדולה, כשם שקורה כמעט כל שבוע. ודווקא מאיר טפירו, שהחזיר את אשדוד למשחק כמעט בכוחות עצמו בדקות האחרונות, היה האיש שמנע מקבוצתו להשלים את הקאמבק ואולי לכפות הארכה. בהתקפה החשובה ביותר במשחק איבד הרכז הוותיק כדור, וגם לאחר שאשדוד התאוששה והצליחה לסדר למנהיג שלה נסיון נוסף, השליך טפירו נסיון שלשה קשה שיצא החוצה, ושסימן את האות לחגיגות של השרונים.

הקבוצה של עופר ברקוביץ' רושמת הפסד ליגה שני ברציפות, ולפתע מי שהיתה המרעננת הרשמית של הליגה נראית כמו הליגה כולה: מאוד לא יציבה, מאוד לא צפויה. אין ספק כי היומרות מכבי אשדוד ובני השרון העונה הן להגיע לפיינל פור, והניצחון של השרונים הערב עוד עשוי להתברר כמשמעותי מאוד בעתיד, אפילו אם הושג עם תרומה כמעט אפסית של שרון ששון, מייסיאו באסטון ופילברטו ריברה. המבחן, כרגיל, טמון בהמשכיות, ובשבוע הבא תפגוש הקבוצה של דן שמיר את מכבי תל אביב. אם אי פעם היה צריך להצהיר מחדש על כוונות, קשה לחפש אופציה טובה יותר.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר ומעט מבולבל, ובני השרון ניצלה זאת כדי לעלות ל-5:8 זריז. הדקות הבאות התאפיינו באחוזי קליעה נמוכים מאוד ולא מעט החטאות, כאשר בשורות האורחים בלטו לי ניילון ושון ג'יימס, ומנגד נתנו מאיר טפירו וג'וש קרטר את הטון באשדוד. בסופו של דבר, שלשה של ג'יימס על הבאזר העניקה לבני השרון יתרון 21:22 בתום הרבע הראשון. ניילון המשיך להפציץ גם ברבע השני, אלא שמנגד קם ניב ברקוביץ' מהספסל האשדודי, הפיח בקבוצתו לא מעט אנרגיה, ואשדוד רצה קדימה ל-33:42. דן שמיר לקח פסק זמן, והדן האחור בכחול, דן גרונפלד, סייע לאורחים לצמק ולסגור את המחצית בפיגור מינימלי מבחינתם, 44:43.

המומנטום המוצלח של השרונים נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, כאשר ג'יימס השלים את המהפך שהחל ברבע השני והעלו את קבוצתו ל-46:53. ארז כץ המשיך את הכושר ההתקפי המוצלח בו הוא מצוי וההפרש השרוני צמח ל-50:60, והאורחים עלו לרבע המכריע ביתרון 58:67. ניילון ירד לספסל, אך היכולת הטובה של כץ וג'יימס העניקו לבני השרון יתרון שיא - 59:71, שמונה דקות לסיום. גמור? רגע, עוד לא. ניב ברקוביץ' ומאיר טפירו, עם חמש נקודות רצופות, השלימו ריצה גדולה, ולפתע היתרון השרוני עמד על 75:74 בלבד, שתי דקות לסיום. במצב של 78:79 לבני השרון, 19 שניות לסיום נשלח לי ניילון אל הקו, דייק פעמיים, וקבע 78:81. אשדוד קיבלה כדור אחרון, ולאחר התקפה מבולגנת בניצוחו של טפירו, לקח הרכז הוותיק נסיון שלשה משוגע שקפץ על הטבעת - ויצא. בני השרון נושמת לרווחה, ורושמת ניצחון שלישי ברציפות.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: ראמל בראדלי 18 נקודות (6 ריבאונדים), ג'וש קארטר 17 (6 ריבאונדים), ג'וש דאנקן 13 (8 ריבאונדים), מאיר טפירו 12, ניב ברקוביץ' 12, דניאל גור אריה 4 (8 ריבאונדים), יאן מרטין 2, אור איתן שותף אך לא קלע.

קלעו לבני השרון: לי ניילון 25 נקודות (10 מ-17 מהשדה), שון ג'יימס 19 (13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), דן גרונפלד 15, ארז כץ 12, רון סטיל 4 (8 אסיסטים), פילברטו ריברה 3, שרון ששון 2, מייסיאו באסטון 1, בן רייס שותף אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully