וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "שמח שקיבלנו בראש במחצית, זה הטריף אותנו"

פורוורד מכבי ת"א התייחס לניצחון על חולון וגם לברצלונה: "נהיה חייבים לפתוח הרבה יותר טוב". פרנקו: "הרגשתי מחויבות ורצון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) מחצית ראשונה חלשה במיוחד, אך הצליחה להתאושש במחצית השנייה, לנצח באולם הפחים את הפועל חולון 74:88 במשחק ה-1,000 של האחרונה בליגת העל. יחד עם זאת, דייויד בלאט ודאי קיבל הרבה חומר למחשבה לאור היכולת של הקבוצה שלו במחצית הראשונה. מכבי תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב ביום חמישי כדי לחזור עם משהו מהמפגש עם ברצלונה בפתיחת הטופ 16 ביום חמישי הקרוב. מה שעבד מול קאסיב פאוול, עמית בן דוד, ריץ' מלצר, ניר כהן וחברים (בלי לפגוע בהם כמובן), ממש לא יעבוד מול חואן קרלוס נבארו, אלן אנדרסון, ריקי רוביו וקו קדמי של שחקנים כמו טרנס מוריס, פראן ואסקז, בוניפס אנדונג, קוסטה פרוביץ' ופיט מיקאל.

בלאט: "צריך לדעת להיות מוכן תמיד"

מאמן מכבי דיוויד בלאט אמר בסיום: "אפשר גם לנתח וגם ללמוד מהמשחק היום, מה שאולי עומד לי בראש כרגע זה משהו שחשבתי עליו לפני ברצלונה וזו העובדה שלכל קבוצה יש ימים לא טובים וכל אחת יכולה להיות פגיעה, גם אנחנו. השאלה היא איך בימים הללו הקבוצות הגדולות מנצלות את הרגעים הללו בכדי לנצח, וצריך לדעת איך להסתכל על זה ולהיות מוכן לכל התמודדות".

בלאט התייחס גם ליריבה ביום חמישי: "ברצלונה קבוצה גדולה, אבל לא בלתי ניתנת לניצחון. אנחנו היום קבוצה יותר טובה מאשר תחילת שלב הבתים הראשון, התקדמנו ועברנו טבילת אש ביורוליג אבל ברור שאנחנו באיזשהו מקום נמצאים בסיטואציה דומה, אנחנו נכנסים לשלב חדש אחרי שורה של משחקים שלא תואמים את הרמה ביורוליג, חד וחלק, רצינו למצוא זמן או קבוצות שניתן יהיה לשחק מולן כהכנה לטופ 16 אבל לא מצאנו, נצטרך לראות כמה למדנו מהניסיון שלנו, זה בכל מצב משחק קשה. כבר שיחקנו משחקים קשים בחוץ וגם בלי כל הנתונים הללו ברצלונה בחוץ זה אולי המשחק הכי קשה שמצפה לנו".

גיא פניני הוסיף: "לא פתחנו את המשחק כמו שאנחנו צריכים לשחק ולפני המשחק דיברנו על זה שצריך לשחק 40 דקות וזה לא קרה, מגיע כל הכבוד להפועל חולון שנלחמה ושיחקה מצוין, אני שמח שקיבלנו בראש במחצית ועלינו לרבע השלישי כמו שאנחנו יודעים, אינטנסיבי, הגנה".

"עכשיו הראש רק בברצלונה למרות שגם לפני כן הכנסנו הרבה דברים, עכשיו כל הקבוצה תחשוב רק על ברצלונה, אני חושב שכל משחק מתפתח שונה, היום התחלנו רע ושם אנחנו רוצים לפתוח טוב את המשחק. איך עוצרים את ברצלונה אני לא יכול להגיד, הם קבוצה טובה ואנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולא לחשוב עליהם".

שגב: "לא יכולנו לעמוד באינטנסיביות שלהם"

מאמן חולון דני פרנקו אמר: "היה חשוב לנו היום הזה והאירוע הזה שהיה פה היום, והיה לנו לא נעים להיות בנוקיה בסיבוב הראשון. אני חושב שבכוחות שהיו לנו הצלחנו להיות אגרסיבים לאורך לא מעט דקות אבל לא מספיק. הרגשתי מהשחקנים הרבה מחויבות ורצון וצריך לתת קרדיט למכבי, הפרשי הכוחות והתקציבים ברורים אבל לאורך הרבה דקות כאן היום היה משחק, אני שמח שהשחקנים שלי לא וויתרו עד הסוף".

על שון דניאל, שהצטרף ממכבי אשדוד, אמר פרנקו: "בשביל שחקן שעוד לא מחובר לקבוצה אני מרוצה מדניאל. אני מצפה משחקן כזה להשאיר הכל בחוץ ולבוא להילחם, לצערי השופטים קצת מחמירים איתו בגלל סטיגמה שהדביקו לו. הוא בקו עלייה והוא ימשיך להתקדם הלאה גם במשחקים הבאים. התרגזתי והייתי מאוכזב כי יש לנו הרבה חבר'ה חולים, זו עונה קשה. אני מקווה שמורן רוט יתקדם בקצב שלו והייתי רוצה שזה יהיה קצב יותר מהיר אך לא נדחוק בו לחזור, ברגע שיהיה בריא נשמח לראות אותו על המגרש. עד גלבוע יש עוד חמישה ששה ימים וכל יום בסיטואציה של מורן זה קריטי".

ליאור שגב הוסיף: "שיחקנו נגד אחת הקבוצות הכי טובות באירופה, הרוטציה שלהם ארוכה אבל לא יכולנו לעמוד באינטנסיביות שלה, הם שיחקו מעולה 40 דקות וכל הקרדיט להם. מול מכבי צריך לשחק משחק שלם ולא חצי אחד. גם בשבוע שעבר שאלו אותי מה קורה עם החוזה שלי, אני מנסה לא לחשוב על זה, זה לא כל כך נח לדבר על זה, אני נותן את המקסימום כל משחק ומתרכז רק בהפועל חולון וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully