וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורסל: ברק נתניה הביסה את אשדוד 59:85

אדריאן בנקס, בשלל דאנקים מרהיבים, הוביל את נתניה לניצחון על אשדוד בתוצאה 59:85, ונקם על ההפסד בסיבוב הראשון

המחזור ה-14 בליגת העל נפתח הערב (שבת) במשחק בו אירחה ברק נתניה את מכבי אשדוד. שתי הקבוצות נפגשו עד הערב רק פעם אחת בליגת העל, במשחק שנערך העונה באשדוד, אז ניצחו האשדודים בהארכה, אולם הפעם נתניה הייתה גדולה על קבוצתו של עופר ברקוביץ'. אדריאן בנקס, מלך ההטבעות בצוותא עם ג'רמי פארגו, ריחף בישורון והוביל את נתניה לניצחון 59:85 גדול על אשדוד, כשקלע 21 נקודות ומנער את הסלים במגוון הטבעות.

הקבוצה של אריק אלפסי קיבלה בשבוע שעבר את התנופה שהיא צריכה כדי לצאת מתחתית ליגת העל. אחרי שני הפסדים רצופים ניצחה נתניה במפתיע את הפועל ירושלים בגביע המדינה, וההישג הזה סיפק לה מוטיבציה רבה הערב. בנתניה רוצים מאוד להגיע לגמר הגביע, אך ידעו שבלי התאוששות בליגה, השמחה לא תהיה שלמה. אורי יצחקי נעדר בשל פציעה בגב, אולם משחק נהדר של שמוליק ברנר ואגרסיביות בהגנה הפכו את העימות לחד צדדי.

באשדוד הכינו את השחקנים לסוג של מלחמת עולם במשחק בישורון, כשהם זוכרים שרצף הניצחונות שלהם החל בניצחון ביתי על נתניה בסיבוב הקודם. אבל ללא ג'וש דאנקן הפצוע, ועם משחק התקפה מפוזר וחסר דיוק, לא היה לעולה החדשה סיכוי מול המארחים, והם ספגו הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים.

מהלך המשחק

נתניה עלתה בחמישייה עם אדריאן בנקס, ערן אסנטי, שמוליק ברנר, רומאו טרוויס ואלטון בראון. אשדוד פתחה עם ראמל בראדלי, ג'וש קרטר, מאיר טפירו, דניאל גור אריה ויאן מרטין. שמוליק ברנר פתח את המשחק בשני סלים, אולם מהלך של 0:9 העביר את היתרון לאשדוד, שנהנתה מיכולת מצוינת של בראדלי. טרוויס, טוני וושהאם ובנקס ביצעו ריצת 0:10, ונתניה הוליכה 20:25 אחרי 10 דקות משחק.

המארחים שמרו על היתרון בתחילת הרבע השני בזכות דקות טובות של ווטסון ואוריה גור. אשדוד צימקה למינוס 2, אבל שלשה גדולה של ברנר ונקודות של טרוויס ואסנטי פתחו יתרון דו-ספרתי לזכות המארחים. אשדוד התקשתה בהתקפה מול האגרסיביות של נתניה, שהובילה 33:46 במחצית. שמוליק ברנר ואדריאן בנקס קלעו 9 נקודות כל אחד לנתניה בחצי הראשון, כשבשורות אשדוד הצטיינו בראדלי עם 10 נקודות ויאן מרטין עם 8.

בראדלי וג'וש קרטר ניווטו את התקפת אשדוד בתחילת הרבע השלישי, אולם הגנתה התקשה מול ווטסון ובראון. שמוליק ברנר המצוין ונקודות של טוני יאנגר מחוץ לקשת שמרו את נתניה במרחק בטוח עם 50:62 בסוף הרבע.

נתניה הלכה לבראון בתחילת הרבע הרביעי, אור איתן החטיא לאשדודים והאורחים התקשו לפתח מומנטום. בנקס הרים את ישורות עם הטבעה מרשימה וההפרש תפח ל-18. בנקש ניצל את האיבודים של אשדוד, הזכיר לכולם שהוא זכה בתחרות ההטבעות בצוותא עם ג'רמי פארגו, ואשדוד נראתה אבודה. עד לסיום בנקס המשיך לרחף ונתניה הביסה את אשדוד 59:85.

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 21 (8 מ-10 ל-2), טוני וושהאם 17, כריס ווטסון 12, טוני יאנגר 10, שמוליק ברנר 9 (8 אסיסטים), אלטון בראון 6, ערן אסנטי 4, רומאו טראוויס 4, אוריה גור 2.

קלעו לאשדוד: ראמל בראדלי 18 (7 מ-21 מהשדה), ניב ברקוביץ' 10, יאן מרטין 10, ג'וש קרטר 8 (0 מ-9 ל-3), מאיר טפירו 5, דניאל גור אריה 4, ווין וואלאס 4, אור איתן ויוני דרעי שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully