וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "זה נס, שווה לשחק כדורסל בשביל רגע כזה"

9.1.2011 / 22:27

אופוריה בהפועל ת"א אחרי ההעפלה לחצי הגמר. המאמן: "רוצה את מכבי בגמר". מאמן אשדוד, ברקוביץ': "ניצחנו עם הלב"

ככה נראית אופוריה. שחקני הפועל תל אביב חגגו הערב (ראשון) במשך דקות ארוכות על הפרקט בהדר יוסף את ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי הניצחון 92:106 על מכבי חיפה אחרי הארכה ברבע הגמר, ולא רק שהשחקנים האדומים פתחו שמפניות, מכיוון היציעים נשמעו קריאות "הגיע הזמן אומרת אמי", כשהרמז לעבר מכבי תל אביב ברור.

"פחדתי לחלום", אמר בסיום מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי, "בלילה הקודם בקושי ישנתי, הייתה לי הרגשה של משהו מדהים, אבל פשוט שווה לשחק כדורסל ולהיות בכדורסל בשביל רגע כמו זה. כשהם השוו בהארכה היינו בדאון שקשה לצאת מזה, אבל אמרתי לחבר'ה שאנחנו מיוחדים ונעשה את זה. נס מה שקורה פה. אני מקווה שלא נקבל את מכבי, גור חבר טוב שלי, אבל אני מקווה לפגוש אותם בגמר. כל קבוצה אחרת אנחנו מסוגלים לנצח. חיכיתי לקבוצה גדולה, ואני לא חושב שיש איש כדורסל אחד שחושב שאני והעוזר שלי פחות טובים מאנשי ליגת העל. יש פה כדורסל וקהל מדהים".

אדריאן אוטר, המצטיין במשחק עם 32 נקודות ו-15 ריבאונדים, אמר בסיום: "אני לא חושב על הסטטיסטיקה שלי, אני מסתכל על הקבוצה שלי. אנחנו שחקנים טובים עם ביטחון, התכוננו כל השבוע למשחק הזה, ידענו שהם קבוצה טובה, אבל גם אנחנו קבוצה טובה. באיזה ליגה אנחנו משחקים לא משנה, משנה מי משחק עם יותר לב, ובאנו ושיחקנו עם כל הלב. אני אישית לא הוכחתי כלום, לפני שנתיים הייתי ה-MVP של הליגה, שנה שעברה זכיתי באליפות. הקבוצה שלי הוכיחה שהיא יכולה לשחק מול כל קבוצה, אני כל כך שמח שקיבלנו בחזרה את טוהר חיימוביץ' ומתן נאור. לא משנה את מי נקבל, אבל אנחנו רוצים את מכבי, נבוא מולם ונשחק חזק כדי לנצח אותם".

מאמן מכבי חיפה עמי נאווי נשמע מאוכזב בסיום: "אני לא חושב שמשהו לא עבד. השחקנים התאמצו ורצו, אבל האטומספירה פה השפיעה על קבלת ההחלטות, עשינו טעויות בהגנה. השחקנים עשו את המקסימום, היינו צריכים להיות בחצי גמר אבל האחריות להפסד היא עליי. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, לחזק את השחקנים, זה השחקנים שיש, מתחילת העונה יש פציעות ומחלות וזה גורם שאין לנו עשרה שחקנים לאימון. זה מקשה להקנות חוקים בהגנה. היינו צריכים להיות יותר מפוקסים וחדים, בסופו של דבר הקבוצה שרצתה יותר הייתה יותר מרוכזת וניצחה".

"היתה פה חגיגה גדולה"

ואם היה חסר צבע בשלב חצי הגמר אחרי העפלתה של הפועל תל אביב, הרי שאת השאר תוסיף מכבי אשדוד, העולה החדשה, שממשיכה לרשום עונה פנטסטית. אשדוד עשתה היסטוריה כשהגיעה אל 4 האחרונות במפעל, וכפי שהם נראים בתקופה האחרונה, סביר להניח שאיש לא ישמח לפגוש אותם בשלב הבא. הערב עשו שחקניו של עופר ברקוביץ' את העבודה מול האלופה, הפועל גלבוע/גליל, ניצחו 71:72 ושלחו את האוהדים המקומיים שלהם לחגוג ברחובות.

"היה משחק קשה עם הגנות והתקפות לא מספיק טובות", אמר בסיום המשחק מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ'. "בדקות האחרונות ראינו הרבה הקרבה. עשינו עצירות שהביאו לנו את הניצחון, בראדלי ודאנקן עשו את זה מהקו. הקבוצה הייתה סחוטה, זה משחק חמישי בשבועיים, אבל עם הדחיפה של הקהל, שדחף את השחקנים, והלב הגדול של החבורה שלי, עצרנו את גליל. הייתה פה חגיגה גדולה מאוד".

המאמן אף התייחס ליריבה הבאה שתקבל הקבוצה בשלב חצי הגמר, ופילל שצבעה לא יהיה צהוב: "יש משהו שאף אחד לא רוצה לקבל, לא נהיה נאיביים. נקווה לטוב, אנחנו מאושרים מההישג. אני מאוד שמח ממה שהקבוצה עשתה פה היום, עבודה מדהימה אחרי שנשארנו בלי וואלאס ואנשים שחוטים. שיחקנו מרצון ולקחנו את המשחק. כל הכבוד לכולם, זה לא היה פשוט כי גליל נתנו עבודה הגנתית טובה מאוד, אבל בסוף ניצחנו עם הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully