וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל: "אני מעודד מהמשחק נגד מכבי תל אביב"

6.1.2011 / 11:17

למרות המומנטום הרע, שחקן הפועל ירושלים לא מודאג ממצב הקבוצה: "יהיה בסדר". רוב קורץ (25, 2.06 מ') מועמד

הפועל ירושלים נכנסה למשבר בשבועות האחרונים כשהעובדה שבריאן רנדל היה פצוע ולא כשיר פגע מאוד בקבוצה, שתתמודד הערב (21:00, 5 ו-5HD) נגד הפועל גלבוע/גליל עליון. בירושלים מעודדים מכך שהשחקן חזר השבוע לאימונים וצפוי לשחק. "זו פציעה הפכפכה אבל ההרגשה שלי הרבה יותר טובה מלפני חודש או חודשיים ואני מתאושש ממנה", אמר רנדל לוואלה! ספורט.

במהלך השבועות האחרונים חזר עודד קטש והצהיר עד כמה חסרונו של רנדל מורגש. "זה מחמיא לשמוע שצריכים אותי. אני מנסה לעשות את העבודה שלי, אבל זה בהחלט נעים לשמוע את זה", אמר רנדל. "אני חושב שזה מאיץ את ההתאוששות שלי".

השחקן התייחס לתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה שלו, ואמר: "היו לנו עליות ומורדות. היו לנו הפסדים שהם לא מחויבי המציאות, וזה לא עניין של יכולת הקבוצה אלא יותר עניין של הצגת אינטנסיביות ועקביות. כך אנחנו צריכים לשחק, אבל אני חייב להגיד שאני מעודד מהמשחק האחרון נגד מכבי תל אביב כי התוצאה שהפסדנו בה לא משקפת את המשחק. אני חושב ששיחקנו חזק ויהיה בסדר".

ירושלים בודקת את האפשרות לצרף את רוב קורץ, שחקנה של גרנאדה הספרדית (25, 2.06 מטר). קורץ שיחק בעבר בגולדן סטייט שם קלע 13.7 נקודות בממוצע למשחק והוריד 9.7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully