וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "ככל שהליגה תתקדם נהיה יותר התקפיים"

20.12.2010 / 23:05

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-0:1 על ב"ש: "אנחנו לא קטלניים, אבל זה יגיע". קלינגר: "נעשה 2-3 שינויים, נתחזק בהתקפה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

זה הלך קשה, אך בסופו של דבר מכבי תל אביב הצליחה לנצח הערב (שני) את הפועל באר שבע 0:1 על מנת לצאת לפגרה בטעם טוב. הצהובים נעזרו בשער יוצא מהכלל של ג'יבריל סידיבה בדקה ה-58 כדי להשיג את שלוש הנקודות, שצימקו בחזרה את הפער מהפסגה לחמש נקודות בלבד. במהלך כל המשחק אנשי מכבי תל אביב לא הפסיקו להתעדכן במצבו של אבי כהן, שחקן העבר של הקבוצה שנפצע באופן קשה בתאונת אופנוע, ובסיום אמר יוסי מזרחי: "ביום כזה הכדורגל מתגמד לעומת החדשות על אבי. אנחנו מתפללים לשלומו ומקווים שהוא יצא מזה".

מזרחי: "מדברים על אליפות, זו המטרה"

"אני שבע רצון מהנחישות", אמר יוסי מזרחי בסיום. "היו לנו דקות טובות בפתיחה, הגענו למצבים ולא כבשנו. זה מאפיין אותנו שבדקות הטובות אנחנו לא כובשים. אחרי השער לא החזקנו בכדור כמו שהיינו צריכים. אם היינו עושים את זה, היינו יכולים להגדיל את התוצאה".

על השינויים בהרכב, ביניהם הכללתו של אלירן עטר במקום מאור בוזגלו, אמר מזרחי: "הסגל רחב מאוד. יש לנו שחקן כמו רנגלוב שבא מהבונדסליגה שצריך גם לקבל דקות משחק. היום שיחקנו לראשונה עם שלושה חלוצים אמיתיים. אני מסכים שאנחנו לא נראים קטלניים, אבל אנחנו עובדים כל הזמן ואני בטוח שיגיע היום שהחלק ההתקפי שלנו ייראה יותר טוב. באימונים אנחנו עובדים על הנעת כדור מהירה ויצירת מצבים. בסופו של דבר זה יבוא".

על היכולת עצמה הוסיף המאמן: "יש לנו קבוצה חדשה לגמרי. ככל שתתקדם הליגה, נהיה יותר התקפיים". מזרחי חזר על המטרות והדגיש: "אנחנו מדברים על אליפות וזו המטרה, אבל אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. היום היינו אגריסיביים וקרובים מאוד אחד לשני. אני מרוצה מהחלק ההגנתי. כל עוד נביא את הנחישות, נשתפר גם בחלק ההתקפי".

ג'יבריל סידיבה, גיבור הערב, הצטנע והוסיף בסיום: "המאמן אומר לי כל הזמן לבעוט והשער יבוא. היום בעטתי וזה נכנס. זה היה ניצחון חשוב".

קלינגר: "1:1 לא היה מקפח את הקבוצות"

מנגד, גם ניר קלינגר התייחס בסיום למצבו של אלי כהן. "כשאתה שומע על מה שקרה, יוצא כל האוויר. במשחק אתה מחויב לקהל, לטלוויזיה ולכדורגל, אבל כולנו מתפללים. הוא חבר, אח וקולגה. אני מקווה שיהיה חזק ויילחם. זה שוק גדול עבורי וזה מכניס את כולם לפרופורציות".

באשר למשחק עצמו, ולעובדה שקבוצתו רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הוסיף מאמן באר שבע: "היו לנו את ההזדמנויות שלנו לפחות לכבוש שער אחד, במיוחד במחצית השנייה. אני מאוכזב מהתוצאה ומרמת המשחק. היה משחק טקטי, חזק וחבל שהפסדנו. ניסינו לפתח את המשחק, ניסינו להניע את הכדור וזה לא הלך. לא הייתה מספיק תנועה ולא היה לנו מספיק ביטחון. בחלק הקדמי אנחנו בתקופה פחות טובה, אבל 1:1 לא היה מקפח אף אחת מהקבוצות".

המאמן דיבר על המטרות לקראת ינואר והמשך העונה: "נעשה שניים שלושה שינויים ובמיוחד ננסה להתחזק בחלק הקדמי. שני ההפסדים האחרונים לא היו מחויבי המציאות. חבל שסיימנו את הסיבוב בטעם פחות טוב. נעצרנו, אבל אני מקווה שנגיע לסיבוב השני בצורה טובה יותר ונשתפר".

אוהד כהן, איש המשחק של באר שבע הערב, דיבר על השער המדהים של סידיבה: "שני שחקנים הסתירו לי וראיתי את הכדור רק שהוא היה קרוב אליי. אני מצטער, כי עשינו מבחינה הגנתית משחק מושלם מלבד הטעות בשער. היינו פחות טובים בחלק ההתקפי, אבל היינו יכולים לעקוץ. נשברנו אחרי הגול וחבל". על יכולתו הטובה אמר כהן: "הקרדיט על היכולת שלי מגיע לאסי רחמים, אני נהנה מכל רגע בעבודה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully