וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את בני השרון 93:102 בהארכה

ירושלים נראתה רע לאורך מרבית המשחק, אבל התפוצצה בהארכה עם 19 נק' בדרך ל-93:102 על בני השרון המאוכזבת

כבר לפני מספר ימים הצהירו בהפועל ירושלים כי השבוע הקרוב עומד להבהיר לאן פניה של הקבוצה מועדות, עם משחק קשה מול בני השרון בבית, ומשחק קשה עוד יותר מול קחאסול סביליה שככל הנראה יקבע את העתיד האירופאי של האדומים העונה. אם לשפוט לפי חצי מהשבוע, הרי שמדובר באופטימיות זהירה.

ירושלים אמנם לא נראתה טוב הערב מול קבוצתו של דן שמיר, ולאורך מרבית המשחק היה נדמה שהיא בדרך להפסד ביתי, אבל קאמבק ענק ברבע האחרון בזכות שלשות ענקיות של דיון דאוול שלחו את המשחק להארכה, ושם סולומון כבר השתלט לחלוטין על המשחק בדרך לניצחון 93:102. גם הפעם הרגיש קטש היטב את חסרונם של בריאן רנדל, יוגב אוחיון ואורי קוקיה, אבל המאמן יכול להתנחם בכך ששחקניו הגיבו במשחק לחימה ופשוט לא הסכימו להפסיד, גם כשהעניינים נראו אבודים.

בני השרון ניצלה את השבוע האחרון לפרוק מעליה את כל התלונות שהיו לה על השופטים, שלדברי ראשי הקבוצה היו אלה שגרמו לקבוצה להפסיד את משחקיה האחרונים, אך מה שבטוח הוא שאת ההפסד הערב היא יצרה במו ידיה. קבוצתו של שמיר הוליכה לאורך מרבית המשחק, כולל בפער דו ספרתי ברבע האחרון. אלא שאיבודי כדור טיפשיים, והשארה של שחקני החוץ של ירושלים פנויים מחוץ לקשת עלתה להם ביוקר, ושמיר מוצא את עצמו שוב בצד המפסיד, בפעם השלישית ברציפות.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה עם משה מזרחי, וויל סולומון, ג'ייסון ריץ', ליאור חכמון וסם קלנסי. בני השרון העלתה בחמישייה את בן רייס, רון סטיל, דן גרונפלד, לי ניילון ושון ג'יימס. בני השרון פתחה חזק את המשחק ועלתה ליתרון מוקדם, 4:6 אבל ריץ' במהלך נהדר ומשה מזרחי עם 5 נקודות ביצעו מהפך בדרך ליתרון 4. בני השרון איבדה את עצמה בהתקפה, לא מצאה למי ללכת, ומנגד וויל סולומון ניהל מצויין את ההתקפה הירושלמית והוסיף גם שלשה כדי להוריד את המארחים ביתרון 18:24 בסיום הרבע הראשון. האורחים לא מצאו את הסל במשך 3 דקות שלמות, אבל גם המארחים לא ניצלו זאת כדי לברוח כשהם לא קולעים סל שדה 5 דקות. ג'יימס בדאנק גדול צימק גרונפלד בשלשה קבע שיוויון וניילון השלים את ההפיכה כשקבע יתרון 29:31 לאורחים. שחקניו של קטש לקחו זריקות רעות, בעוד בני השרון שמרה על היתרון וירדה עם 33:35 במחצית.

סטיל פתח מצויין את הרבע השלישי עם 5 נקודות שהובילו את בני השרון ליתרון 37:43. ריץ' עוד החזיר בשלשה משלו, אבל מיד לקח אחת נוראית עם יד על הפרצוף, בעוד סטיל תפר שלשה נוספת והעלה ל-40:52. סולומון, מי אם לא, היה זה שהעיר את קבוצתו של קטש מהתרדמת, ונעימי הוריד את הפיגור ל-2 בלבד. אלא שאז באסטון מצא נקודות ליד הטבעת, ושלשה של ששון קבעה 51:60 לבני השרון בסיום הרבע השלישי. ירושלים שוב צימקה, אבל ריברה וגרונפלד שמרו את האורחים רחוק. מזרחי חזר אל הפרקט והוריד ל-3, אבל ניילון בסל ועבירה גדול וששון בשלשה נוספת קבעו יתרון 8. סטיל איבד כדור, וריץ' עם שלשה ענקית צימק ל-2 בלבד, 30 שניות לסיום. דאוול ניילון בסל ענק קבע יתרון 3, 11 שניות לסיום, אבל דאוול עם שלשה גדולה עוד יותר השווה ל-83:83. בני השרון הלכה אל גרונפלד לזריקה פנויה, אבל הוא החטיא והמשחק הלך להארכה.

סולומון פתח מצויין את ההארכה עם שתי שלשות גדולות, ואיבוד של בני השרון יחד עם נקודות של ריץ' העניקו למארחים יתרון 7. הטירוף מחוץ לקשת של ירושלים נמשך, נעימי גם הוא צלף שלשה וריץ' בג'אמפ משלו קבע יתרון 88:96. בני השרון הבינה שגם הפעם היא לא תצא מנצחת, וראתה את המארחים צולפים שוב ושוב ג'אמפים ארוכים, כשהקהל ביציע נהנה מכל רגע.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: וויל סולומון 26 נקודות (6 מ-11 לשלוש ו-14 אסיסטים), משה מזרחי 19 (4 מ-5 לשלוש, 6 ריבאונדים), ג'ייסון ריץ' 18, יובל נעימי 14, סם קלנסי 11, דיון דאוול 9 (6 ריבאונדים), ליאור חכמון 5, עמית שמחון שותף אך לא קלע.

קלעו לבני השרון: לי ניילון 23 נקודות (9 מ-15 מהשדה), שון ג'יימס 17 (18 ריבאונדים ו-6 איבודים), דן גרונפלד 16, רון סטיל 15 (9 אסיסטים), שרון ששון 11, פילברטו ריברה 5, מייסיאו באסטון 4, בן רייס 2, ארז כץ שותף אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully