וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את עירוני אשקלון 80:84

עם ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה, מארחים שחקניו של דני פרנקו את היריבה שלהם לתחתית שמגיעה במומנטום טוב

כמה שחיכו בחולון לניצחון הזה. הקבוצה של דני פרנקו שהצליחה לנצח רק משחק אחד העונה מתוך שישה החלה להראות הערב מעט מרוח הלחימה שהאוהדים באולם הפחים היו מעוניינים לראות, כשניצחו 80:84 את עירוני אשקלון, בקרב בין שתי קבוצות שבהחלט עלולות למצוא את עצמן נאבקות מול הירידה. מעבר לניצחון החשוב, ולתצוגה הטובה של שחקניו מחוץ לקשת, יכול פרנקו להיות מרוצה מאוד מכך שהקבוצה שוב הוליכה בבטחה במחצית השניה, והפעם השכילה לשמור על היתרון, בניגוד למשחק הקודמים שהסתיימו בהתפרקות מוחלטת, ובהפסדים.

הסיפור של המשחק היה מורן רוט, שהתעורר התקפית בדיוק ברבע הנכון, לקח על עצמו את כל האחריות בסיום והכריע את המשחק, אבל כאמור החדשות הטובות בחולון הן ההופעה הטובה של קאסיב פאוול ורוברט היית (17 נקודות כל אחד), שהחזיקו את קבוצתם לאורך מרבית המשחק, ומחפים על ערב בינוני של ג'יימי ארנולד. אשקלון לעומת זאת צריכה לצאת מאוכזבת מאוד, לאחר שהוליכה לפרקים ארוכים במשחק, והיתה בעמדת מפתח לנצח, אבל נראתה ללא שיטה ברורה בהתקפה, במיוחד בסיום, וספגה הפסד כואב.

חולון דווקא נראתה בעלת האנרגיות הנכונות בפתיחה, כשג'יימי ארנולד הטריף את חבריו, והוליך אותם ליתרון מוקדם. אלא שההגנה החולונית שוב נתנה לשחקני היריבה לעשות ככל העולה על רוחם, ובמקרה זה- ראשון טרנר. האורחים ניצלו זאת עד תום, ותפסו פיקוד על המשחק כשהם מוליכים ב-5 במחצית. שחקני חולון התאפסו על עצמם ברבע השליש, או יותר נכון- איפסו את היד. פאוול צלף מכל מקום, רוט הריץ טוב את ההתקפות וחולון כבר הוליכה ב-8 ברבע האחרון. אלא שכפי שקרה להם בעבר, גם הפעם המארחים איבדו ריכוז ונתנו ליריבה לחזור, כשאשקלון מצמקת עד נקודה, והיתה בעמדה מצויינת לנצח. או אז הגיע לא אחר מאשר מורן רוט, שחקנה של אשקלון בעונה שעברה, ובמהלך נהדר של סל ועבירה הוביל את החולונים לניצחון המיוחל.

מהלך המשחק

ראשון טרנר פתח טוב עם 5 נקודות בתוך הצבע, אבל ג'יימי ארנולד הגיב מצויין, ושלשה של קאסיב פאוול קבעה יתרון מקומי. אשקלון נראתה רע בהתקפה, ומנגד מלצר והיית המשיכו להפציץ בדרך ליתרון 9:17 לחולון. פארמר עם שלשה גדולה וחדירה על ההגנה החולונית החל לצמק, וטרנר עם משחק נהדר קבע שיוויון 22:22 בסיום הרבע הראשון. המומנטום של האורחים נמשך גם בפתיחת הרבע השני כששלה של ג'ייקס קובעת יתרון 6 לאשקלון. פאוול וחולון חזרו, אבל שלשה של חג'ג' קבעה יתרון 31:37 לאורחים. בן דוד ורוט החזירו את חולון ליתרון אבל עבירה בלתי ספורטיבית על גייב פרואיט איפשרה לאשקלון לעלות ל-41:46.

רוט החזיר את חבריו עד פיגור נקודה בפתיחת הרבע השלישי. פרואיט השיב בשלשה גדולה, אבל המומנטום של חולון נמשך שלשות של היית ופאוול שקבעו יתרון חולוני, 55:60. ג'ייקס ואשקלון חיפשו בעיקר זריקות מבחוץ שמצאו רק טבעת, ובן דוד בחדירה מצויינת הוריד את המארחים ביתרון 59:68. אשקלון לא הרימה ידיים וב-0:5 מהיר בפתיחת הרבע האחרון נגסה בהפרש, ולמרות נקודות של ארנולד הצליחה לצמק ל-71:69. רוט קבע יתרון 4, אבל חולון עברה לאזורית וחטפה שלשות מפארמר ופורת שהורידו לנקודה. לאשקלון היתה הזדמנות לתפוס את ההובלה, אבל היא החטיאה 30 שניות לסיום, ואת הכדור לקח רוט כל הדרך לטבעת בדרך לסל ועבירה ענק.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: קאסיב פאוול (6 מ-8 מהשדה) ורוברט היית 17 נקודות כל אחד, ג'יימי ארנולד 14 ו-7 ריבאונדים, ריץ' מלצר ומורן רוט (4 אסיסטים) 11 נקודות כל אחד, ניר כהן 8, עמית בן דוד 6.

קלעו לעירוני אשקלון: ראשון טרנר 21 (6 מ-8 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דזמון פארמר 18, גייב פרואיט 10 ו-5 ריבאונדים, דרור חג'ג' 9, תומאס טארל 8, גור פורת 6, ג'ון ג'ייקס 5, ליאור ליפשיץ 3, טים פיקט שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully