וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א הפסידה גם למילאנו, 71:65

הקבוצה של וויושביץ' שוב הושפלה, עם הפסדה החמישי העונה. פרוקום גדיניה הפתיעה את חימקי 67:71, שולה-סיינה 70:61

ארבעה משחקים בלבד נערכו הערב (רביעי) בפתיחת המחזור השישי ביורוליג, ואחד מהם שוב בולט יותר מכל השאר. צסק"א מוסקבה המידרדרת שוב אכזבה, ובגדול, כאשר הפעם נחלה את הפסדה החמישי העונה - 71:65 למילאנו. רוסיה נוספת שאכזבה הערב היא חימקי מוסקבה, שהפסידה בפולין 71:67 לפרוקום גדיניה המפתיעה, עם ניצחון בכורה בבית א'. בבית ג' התאוששה פנרבחצ'ה אולקר מהפסד הבכורה שלה במחזור הקודם כאשר גברה על ריטאס וילנה 75:81 בליטא. שולה, שהיתה זו שהפתיעה את הטורקים המצוינים בשבוע שעבר, נכנעה בביתה לסיינה היציבה 70:61.

בית ד'

מילאנו - צסק"א מוסקבה 65:71

רבים חשבו כי הניצחון על לובליאנה קטע את המשבר הבלתי מוסבר של צסק"א מוסקבה, אלא שבשבוע שעבר הגיעה תבוסה נוספת, הפעם לאפס פילזן, והערב הוכיחה גם מילאנו את מה שכולם כבר מבינים: קבוצת הפאר הרוסית במשבר, ועוד איזה משבר. אמנם לא מדובר בתבוסה בת 15 הפרש, כפי שמילאנו הנחילה במוסקבה במחזור הראשון, אך גם ההפסד הזה חשף את שלל הבעיות של דושקו וויושביץ', שעשוי לאבד את משרתו בזמן הקרוב.

צסק"א פתחה טוב יותר והובילה 5:15 בפתיחה, אלא שהמארחים חזרו ברבע השני והשוו, ובעוד שג'מונט גורדון העלה את הרוסים ל-62:63, שתי דקות לסיום, נקודות גדולות של איברהים ג'אבר ודייויד הוקינס העניקו למילאנזים את הניצחון הגדול, שמסייע להם מאוד במאבק על הטופ 16. ג'אבר קלע 18 לאיטלקים, שקיבלו גם 15 מסטפאנו מאנצ'ינלי. 16 נקודות של גורדון לא הספיקו לצסק"א. צפו לזעזועים.

בית א'

פרוקום גדיניה - חימקי מוסקבה 67:71

סיבוב המשחקים הראשון בבית א' לא האיר פנים לפרוקום גדיניה, שסיימה אותו ללא ניצחון ועם תבוסה מהדהדת ביד אליהו. ייתכן והסיבוב השני יהיה מוצלח יותר לפולנים, כאשר אם לשפוט על פי המשחק הערב, חלום הטופ 16 עדיין לא נמוג. פרוקום רושמת ניצחון בכורה במפעל, בעוד חימקי המאכזבת צוברת הפסד רביעי, שמסבך אותה מאוד בבית א'.

אחרי שלושה רבעים צמודים טסה המארחת לריצת 0:10 בפתיחת הרבע הרביעי, ועלתה ל-50:58. בנג'ימן אזה וקית' לנגפורד עוד הצליחו לצמק ל-67:64, דקה וחצי לסיום, אך לא יותר. רטקו וארדה קלע 14 למנצחים, שקיבלו גם 13 מדניאל יואינג ו-12 מפיליפ וידנוב. את חימקי הוביל קית' לנגפורד עם 17, סרגי מוניה הוסיף 14.

בית ג'

ריטאס וילנה - פנרבחצ'ה אולקר 81:75

הריצה הנהדרת של פנר נקטעה במחזור הקודם עם הפסד מפתיע לשולה, אלא שהערב שבה הקבוצה של נבן ספאחיה למסלול הנצחונות מול אחת האקסיות של המאמן הקרואטי. אחרי מחצית ראשונה פחות או יותר צמודה ברחו הטורקים ברבע השלישי ועלו ליתרון שיא של 48:65. ריטאס עוד הצליחה לצמק עד הסיום, אך לא יותר. רוקו אוקיץ' המצוין הפציץ 24 נקודות (5 מ-7 ל-3), אוגוס סאבאס הוסיף 16 למנצחים. את הליטאים הוביל מרטינאס גצ'ביצ'יוס עם 16, בעוד שרונאס יאסיקביצ'יוס שיחק 22 דקות וקלע 12 נקודות בצירוף 8 אסיסטים.

שולה - סיינה 70:61

סיינה הוכיחה את כוונותיה בשבוע שעבר עם ניצחון ביתי גדול על ברצלונה (67:76), והערב היא עמדה באתגר נוסף, כאשר חגגה איפה שפנברחצ'ה/אולקר מעדה בשבוע שעבר. אחרי שלושה רבעים ראשונים צמודים העבירה האלופה האיטלקית הילוך בעשר דקות האחרונות, ורשמה את הניצחון החשוב שהותיר אותה צמודה לקבוצה הטורקית של נבן ספאחיה בראש הבית. קשישטוף לברינוביץ' היה מצוין בסיינה עם 23 נקודות, בו מקאלב הוסיף 14. אנטואן רובינסון הוביל את שולה עם 15, סמי מחיה הוסיף 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully