וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מרגיש שאנשים אוהבים אותנו"

15.11.2010 / 22:43

אחרי הניצחון על הפועל חולון, מאמן מכבי ת"א דיבר על אופי הקבוצה: "החבר'ה עובדים בכל משחק, בשביל זה הקהל בא"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב עלתה הערב (שני) למאזן 0:5 בליגת העל הישראלית אחרי ניצחון קליל 63:102 על הפועל חולון האומללה. האורחת דווקא הצליחה להחזיק מעמד כ-12 דקות, אבל לאחר מכן הצהובים עשו הכל נכון וללא יותר מדי מאמץ דרסו את היריבה.

בלאט: "כולם רואים חבר'ה שעובדים ונותנים"

"אהבתי שכולם באו לשחק. לא קל לבוא משחק אחרי משחק ולהגיע לרמת מוטיבציה וריכוז שאתה צריך בשביל משחקים יותר קשים", אמר המאמן המנצח, דייויד בלאט, אחרי הסיום, "רצינו לתת הופעה טובה, היינו קצת רדומים ברבע הראשון מבחינה הגנתית, אבל תפסנו את עצמנו ושיחקנו בצורה שוטפת. 24 אסיסטים ושישה איבודים זה טוב. אני שמח שהחבר'ה לוקחים כל משחק ברצינות".

בלאט הוסיף על התקופה הטובה שעוברת על הקבוצה שלו גם בליגה וגם באירופה: "אנחנו לא כישרוניים כמו מכבי של פעם, אבל אני מרגיש שאנשים אוהבים את הקבוצה כי החבר'ה שמים את הישבן והלב על הרצפה ומשחקים אחד בשביל השני בשביל לנצח. זה לא קלישאות. כל אוהד וכל אחד שמבין בכדורסל רואה חבר'ה שעובדים, מזיעים ונותנים. בשביל זה הקהל בא. אין פה אידיליה ואין שום ירידה בדרך שבה אנחנו עובדים. אני יודע שיבואו ימים קשים וזה הטבע של העונה. אנחנו לא קבוצה גדולה, אבל כיף לאמן קבוצה כזאת".

על המשחק נגד פרוקום ביום חמישי אמר המאמן: "בשביל שייצא משהו משני משחקי החוץ שהיו לנו ביורוליג אנחנו צריכים לבוא ביום חמישי עם תמיכה מאסיבית ועם הרגשה באוויר שכולם צריכים להיות רעבים, כי אם נבוא אחרת אנחנו נסתכן. פרוקום קבוצה עם המון כישרון, אני אומר לשחקנים שלי תמיד שצריך להשמר מחיה פצועה".

צ'אק אידסון, שהעביר ערב סולידי של 9 נקודות ו-4 אסיסטים ב-16 דקות, הוסיף: "זה היה משחק טוב כי יש משחק חשוב לפנינו וטוב שכולם קיבלו הזדמנות לשחק. אחרי העונה שעברה אני רוצה שנזכה בכל מה שאפשר. אני אוהב את הסגל שיש לנו, אבל יהיה נחמד להתחזק. בינתיים אנחנו משחקים טוב".

טל בורשטיין: "אנחנו באים תמיד לעשות את העבודה שלנו ומסתכלים על עצמנו, התכוננו למשחק בכובד ראש. גם כאשר ההפרש גדל אנחנו רוצים להמשיך באותה האינטנסיביות ולהתאים את עצמנו להמשך העונה, אני שמחה שעשינו את זה היום כמו שצריך וניצחנו בצורה משכנעת".

פרנקו: "לא נעים להיות בסיטואציה כזו"

בצד השני והמאוכזב לא מההפסד כמו מהדרך, היה המאמן דני פרנקו, שאמר: "המשחק נגד מכבי שם זכוכית מגדלת על הבעיות שיש לנו כקבוצה. זה נראה יותר גרוע מאשר נגד קבוצות אחרות או במגרשים אחרים. זה לא נעים, אבל את המשחק הזה הפסדנו לפני שבאנו, בגישה ובמנטאליות. נשתמש ביום החופש שלנו כדי להתארגן. ניקח את השיעור שקיבלנו פה ונלך איתו הלאה".

עוד אמר פרנקו: "אנחנו מאוכזבים, לא נעים להיות בסיטואציה כזו כי מכבי שיחקו בקלות ואנחנו נלך מפה הלאה. כקבוצה לא היינו פה על המגרש. נתנו לתסכול להשתלט עלינו במקום להרים הילוך. זה בעיקר מאכזב, אבל עם האכזבה לא נוציא שום דבר מהמשחק הבא. צריך לזכור מאיפה באנו ומאיפה מכבי באים. קבוצות גדולות מאיתנו הפסידו פה בהפרשים יותר גבוהים".

בריאן טולברט הוסיף: "זו הדרך בה עובד משחק כדורסל. באנו לשחק אחרי ניצחון אבל כל הזמן ישב לנו בראש מול מי אנחנו משחקים. אני מרגיש מצוין בחולון, בשבילי זה היה מעבר קל בעיקר כי דני מאמן את הקבוצה, שיחקתי עם לא מעט שחקנים בקבוצה לכן ההיטמעות שלי הייתה פשוטה וקלה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully