וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חולון תעצור את הרצף הצהוב?

הקבוצה שהשיגה את ניצחונה הראשון במחזור הקודם יוצאת למשחק מול מכבי ת"א, שלא הפסידה העונה (ב', 20:35, 5)

המחזור החמישי בליגת העל יינעל מחר (שני, 20:35) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את הפועל חולון. שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי ניצחונות, ובעוד מכבי עדיין לא איבדה משחק בליגה, הפועל חולון רשמה בשבוע שעבר את ניצחון הבכורה שלה על מכבי אשדוד. הצהובים כמובן מגיעים במומנטום מצויין, אחרי ניצחון החוץ המרשים מול חימקי במוסקבה, אך בקבוצה כועסים על מנהלת ליגת העל על כך שאינם מתחשבים לטענתם במשחקיהם ביורוליג, בכך שקבעו את משחקם בפעם השנייה ברציפות ליום שני.

קבוצתו של בלאט תפגוש בחמישי הקרוב את פרוקום גידיניה הפולנית במסגרת היורוליג, ולמרות שמדובר ביריבה נוחה יחסית בבית, הצהובים אינם מזלזלים באף יריבה, והיו מעוניינים במנוחה ארוכה יותר. במקביל במכבי שוקדים על שינויים בסגל השחקנים, כשהשינוי הראשון שהתבצע הוא שחרורו של אלישי כדיר למכבי חיפה. לצהובים מחכה רצף של חמישה משחקי בית רצופים, וזאת בנוסף לתחושה הכללית של הקבוצה שהם נמצאים בתקופה טובה. עם זאת, המאמן דיויד בלאט אינו מקל ראש ביריבה ואמר לשחקניו להגיע למשחק כשהם מפוקסים ודרוכים.

דייויד בלאט התייחס לשאלת חיזוק הקבוצה ואמר: "היינו מאוד עקביים שאמרנו שלא ננוח עד שנביא לקהל את הסגל הכי טוב שאפשר, אבל זה לא אומר שנעשה דברים בפאניקה וייעשו מהלכים רק לשם מהלכים. אם נוכל לשפר נקודתית את הקבוצה נעשה את זה". על גיבורי הניצחון במוסקבה אמר המאמן: "פרקינס עשה השנה עלייה בכל מה שקשור לבגרות שלו ולאיך שהוא מנהל את המשחק. בלו לא מפסיק לחייך מאז השלשה ההיא. בקיץ כולם ראו את בלו בנבחרת, והוא נתן שם הופעה הגנתית יוצאת מן הכלל. הוא מסוגל ומוכן להקריב בשביל הקבוצה ואני חושב שזה מהדברים שעוזרים לנו להצליח".

טל בורשטיין הוסיף: "בבית אנחנו כמובן פייבוריטים, אבל עוד לא שיחקנו מולם, אז אנחנו עוד לא מכירים ולא יודעים. אנחנו לא מזלזלים או מקלים ראש באף קבוצה. אנחנו רוצים לבוא מוכנים ולהמשיך את הדרך שאנחנו עושים. יש לנו חמישה משחקי בית רצופים, וכמו עם משחקי החוץ שהיו לנו, אנחנו רוצים להמשיך בתנופה".

אחרי שבשבוע שעבר רשמו את ניצחון הבכורה בליגת העל, בהפועל חולון מחפשים לשמור על מומנטום מסוים. בקבוצה מודעים לפערי הכוחות בינם לבין מכבי, אך עדיין לאחר שראו שמכבי ראשון לציון בשבוע שעבר דגדגו את הצהובים, מאמינים בכוחם לצאת עם הפסד מכובד לפחות. בחולון פנו, כמו קבוצות רבות בליגת העל, במהלך סוף השבוע למכבי בבקשה לקבל את אלישי כדיר בהשאלה, אך לאור מחירו הגבוה ירדו מהנושא. בקבוצה נפגשים עם מספר תומכים אפשריים, ואם אחד מהם יסכים לעזור, תתחזק הקבוצה בזר נוסף. דרור דוידי יסיים את חוזהו בקבוצה לאחר המשחק, ועתידו בחולון תלוי במצבה הכלכלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully