וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר הושאל למכבי חיפה: "אני מרגיש משוחרר"

הפורוורד שהתייבש על ספסל הצהובים מפתיחת העונה חתם בכרמל: "התקופה במכבי לא הייתה קלה, אני הכי רוצה רק לשחק"

24 שעות לאחר שעזב את מכבי תל אביב, אלישי כדיר מצא הערב (ראשון) קבוצה חדשה בה יעביר את שארית העונה, ומדובר במכבי חיפה. בימים האחרונים ניהלו מספר קבוצות משא ומתן עם סגנית האולפה בנוגע לשירותיו של הפורוורד הצעיר, אך ההצעה של הירוקים מהכרמל היתה הגבוהה ביותר, ועל כן הם זכו להשאיל את שחקן נבחרת ישראל עד תום העונה. השחקן עצמו אמנם העדיף את הפועל גלבוע/גליל, אך הקבוצה בה העביר את השנים האחרונות לא הצליחה לגייס את הסכומים הנדרשים עבורו.

מאז שיוני ניר נפצע וגמר את העונה בשבוע שעבר חיפשה קבוצתו של אלעד חסין שחקן ישראלי גבוה נוסף לסגל, וכדיר היה המועמד המוביל. את הופעת הבכורה שלו יערוך הפורוווד כבר ביום שבת נגד הפועל ירושלים, כאשר הוא אף עשוי להצטרף לנסיעה של חיפה למשחק היורוצ'אלנג' באמצע השבוע, אך לא ליטול בו חלק.

אחרי השלמת מעברו לחיפה אמר כדיר: "אני מרגיש משוחרר. התקופה במכבי לא היתה קלה, אבל אני שמח שמכבי עזרו לי והביאו אותי לחיפה. אני לא כועס, כי הם גם יכלו לעשות את החיים קשים ולא לשחרר אותי לחיפה. מובן לי גם למה הם לא רצו שאלך לירושלים, זה לגיטימי".

על בחירתו בחיפה אמר כדיר: "הלב שלי רצה גליל מהסיבה שזה משהו שאני מכיר והיתה לי עונה מתוקה שם עם סיום מתוק, יש שם אנשים שאני אוהב ותמיד יותר קל לחזור למקום כזה. אבל אני חייב לציין את חיפה, שמאז שהם ידעו שיש אופציה הם היו מדהימים ופירגנו לי. זה תמיד עוזר לשחקן במיוחד שאתה נמצא בתקופה קשה ואתה מתחיל פתאום לפקפק בעצמך ולחשוב איך לפני כמה חודשים כן הייתי מספיק טוב, אז עכשיו לא? אבל שההצעה וההזדמנות הזו הגיעה ידעתי שזה משהו שאני צריך לעשות".

"זה פשוט הרג אותי לראות שאנשים התחילו לרחם עליי", המשיך כדיר. "לא משנה הכסף בבנק, הדבר שאני הכי רוצה זה לשחק ואני שמח שיש לי את האפשרות הזו. האמנתי בעצמי כל הזמן וגם עכשיו אני בטוח שאני יכול להצליח במכבי תל אביב ולהיות חלק מרכזי בקבוצה, אז ברור שאני מאוכזב".

בתוך כך, מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר חיזוק אפשרי לסגל, והערב נודע כי הצהובים עדיין נמצאים בקשר רציף עם הגארד היהודי ממכללת דיוק, ג'ון שייר, כשגם שון מיי עדיין נמצא על הפרק. הכוונה של מכבי תל אביב כרגע היא לשחרר את כדיר, ג'ף פוט ויניב גרין, ולהביא במקומם מספר שחקנים אחרים.

עדכון ראשון: 18:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully