וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "קשה לעצור אותנו כשאנחנו משחקים נכון"

שחקן הפועל ירושלים השאיר את הפרשה מאחוריו, עם ניצחון על גלבוע/גליל. ליובין: "היתה לנו בעיה של ריכוז וקבלת החלטות"

שבוע לא פשוט עבר על יובל נעימי והפועל ירושלים. הפרשה שהחלה בדבריו של אביו של נעימי כנגד הקבוצה, שלדבריו לא מפתחת מספיק את בנו, נמשכה בייבוש השחקן על הספסל, ובהמשך אף נלקחו המכשירים החשמליים מביתו על ידי הקבוצה. אלא שהיום הוציא נעימי ידיעה בה הוא מתנצל על כל הפרשה שנוצרה סביבו, והערב (ראשון) הוא סייע לקבוצתו לנצח את הפועל גלבוע/גליל 86:94 במלחה, כשהוא מסיים כשחקן המצטיין עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים.

"זה עוד ניצחון ואנחנו מסתכלים קדימה", אמר נעימי בסיום. "בחצי הראשון ידענו שגליל ינסו להוציא אותנו מהמשחק מוקדם, אבל זה הלך יותר קל כי המשחק זרם לכיוונים שלנו ואנחנו שמחים". לגבי שיתוף הפעולה עם סולומון הוסיף נעימי: "יש לנו גארדים שיוצרים וקשה לעצור אותנו אם אנחנו משחקים נכון. קל לעצור אותנו כשאנחנו תוקעים אחד את השני. יש דברים שאנחנו עובדים עליהם הרבה באימונים, ואני בטוח שזה יהיה יותר טוב יותר בעוד חודש חודשיים".

עודד קטש אמר בסיום: "אמנם מדובר ניצחון חשוב, נגד קבוצה טובה, אבל אני מאוד לא מרוצה מהאופן שבו עלינו למחצית השניה. אין סיבה שזה יקרה, זה רק עניין מנטלי וזה קרה לנו כמה פעמים מאז תחילת השנה. צריך לעשות לזה סוף מבחינתי, כדורסל משחקים 40 דקות וההבדל בין המחצית הראשונה לשניה הוא רק בריכוז".

"אני לא רוצה לתת לעניין הזה לחלחל, אנחנו האויבים הגדולים ביותר של עצמנו", הוסיף קטש. "במחצית הראשונה המשחק שטף ואין סיבה שזה לא ימשיך ככה. אני לא בא ואומר שהמשחק צריך להיגמר ב-30 או 40 הפרש, אבל אנחנו צריכים להעביר מסר שהפועל ירושלים, עם המטרות שלה, צריכה לדעת לשחק 40 דקות באופן אינטנסיבי ונכון להיום אני לא זוכר שהצלחנו לחבר משחק כזה. מבחינתי יש עוד הרבה על מה לעבוד".

"התחלנו את המשחק לא טוב", אמר בסיום מאמן גלבוע גליל, ליאור ליובין. "המחצית הראשונה פתחה עבורנו בור גדול וכשירושלים בעניינים וכל השחקנים מרגישים טוב קשה לחזור למשחק כזה במלחה". על הסיבה שהובילה לתצוגה הלא טובה אמר ליובין: "היתה לנו בעיה של ריכוז, של קבלת החלטות, איבודי כדור, דברים שאם מבצעים אותם יותר טוב אז תמיד אפשר להישאר במשחק. אני חושב שירושלים קבוצה מצוינת ומאוזנת וללא ספק יריבה חזקה מול כל קבוצה".

חסין: "הרגשנו שאנחנו משחקים נגד יותר מ-5 שחקנים"

באולם בנשר חגגה עירוני אשקלון ניצחון בכורה העונה עם 86:88 דרמטי על מכבי חיפה. האשקלונים חזרו מפיגור מוקדם והוליכו בבטחה ברבע האחרון, בו חזרו הירוקים לשוויון אך נכנעו לסל ניצחון של דזמון פארמר עם הבאזר. רכז אשקלון, ליאור ליפשיץ, פונה בסוף המשחק לבית החולים תל השומר בשל זעזוע מוח.

אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "במחצית השנייה עשינו שיפור מאוד גדול, אבל נפלנו בכדור האחרון. אני שמח שנגמר כמו שנגמר כי אני חושב שעל המאמץ הגיע לנו לנצח. היה פה מאמץ קבוצתי". דרור חג'ג', שקלע 13 נקודות מול קבוצתו הקודמת, הוסיף: "אני שמח שניצחנו כי עברו עלינו שבועות מאוד קשים. לא ראינו את האור ואני מקווה שעכשיו יצאנו לדרך חדשה. נקלענו להגרלה קשה וקצת איבדנו ביטחון, אבל יש לנו קבוצה טובה".

מהעבר השני התקשה אלעד חסין להרגע מההפסד, והפנה אצבע מאשימה כלפי השופטים שלטענתו קיפחו את חיפה. "אני מאמן שנה ראשונה ואני מכבד את כולם", אמר חסין. "בדרך כלל אני לא משתלח, אני הכי ג'נטלמן, מותר לטעות, אבל מה שהיה פה... אני לא יודע מה להגיד. צריך לתת קרדיט גם לאשקלון כי הם עשו עבודה טובה, אבל צורם לי. אני מכבד את השופטים, אבל לדעתי הם עשו עבודה לא טובה. הרגשנו שאנחנו משחקים נגד יותר מחמישה שחקנים".

פרנקו: "יש לנו עוד דרך ארוכה ללכת"

גם הפועל חולון טעמה לראשונה את טעמו של ניצחון עם 69:77 קשה באשדוד, כשפרט לבכורה המצופה של בריאן טולברט, שעדיין היה רחוק מכושר משחק, נעזרו החולונים ב-21 נקודות של ג'יימי ארנולד ורוברט היית. דני פרנקו חגג בסיום ואמר: "פיקנטי לדבר על בריאן, אבל היו פה כמה חבר'ה שהראו לנו שיש על מי לסמוך. היה מאוד חשוב שכשרואים מה שקורה ביציע. אני שמח שאנחנו בכושר גופני יותר טוב, ומצליחים להחזיק מעמד. עשינו צעד קדימה, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה ללכת".

עמית בן דוד הוסיף: "פתחנו הפרש מסוים אבל לא הצלחנו להתמיד עם זה כדי ליצור הפרש גדול יותר. במחצית ידענו שהרבע השלישי הוא הבעייתי שלנו, יצאנו נחושים מהחדר הלבשה והצלחנו ליצור הפרש. אשדוד קבוצה טובה ומאומנת, ידענו שהם עקשנים. אני שמח שקלענו זריקות גדולות וניצחנו את המשחק".

בצד המפסיד היה עופר ברקוביץ', שנחל עם אשדוד הפסד שלישי ברציפות: "אין לי ברגע זה תשובות חכמות, נתקענו בדקות האחרונות בהתקפה, איבדנו כדורים שגרמו לחולון לרוץ ולברוח חזרה להפרש דו ספרתי, מאכזב. יש לנו הרבה עבודה פה. אנחנו לא קולעים מספיק נקודות, נצטרך לשפר את זה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully