וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ברק נתניה ניצחה את בני השרון 66:77

בני השרון רצתה לשמור על מאזן מושלם, אבל נתקלה בשחקני הפנים של ברק נתניה שהנחילו לה הפסד בכורה 77:66

רגע לפני שהחל המשחק בין ברק נתניה לבני השרון הערב (שבת), קיבלו שון ג'יימס ודן שמיר את תארי 'שחקן החודש' ו-'מאמן החודש' בהתאמה. אלא שרגע אחרי שנגמר הטקס המרגש, ראו ג'יימס ושמיר בעיקר את שחקני נתניה, שעשו הערב ככל העולה על רוחם, בעיקר בתוך הצבע, והוליכו את קבוצתם לניצחון 66:77. קבוצתו של אלפסי התאוששה מההפסד הביתי למכבי חיפה עם משחק פיזי ונחוש מאוד, בראשותם של אלטון בראון, כריס ווטסון ורומאו טרוויס, שפשוט אימללו את הגבוהים של בני השרון, אספו עוד ועוד ריבאונדים בהגנה ובהתקפה והפכו אותם לנקודות קלות מבפנים. נתניה חוגגת ניצחון ראשון בבית המחודש שלה, ואם היא תמשיך לשחק ברמה שכזו, כל הליגה צריכה להיות מודאגת.

ומנגד? לשמיר אמנם יש עוד תעודה לתלות במשרד, אבל גם לא מעט כאבי ראש. קבוצתו שהרשימה מאוד עד כה נראתה אבודה במשך כל חלקי המשחק, כשפעולות פשוטות כמו סגירה לריבאונד לא התבצעו, ומנגד אין שום יד מכוונת בהתקפה. משחק סביר של לי ניילון עוד שמר את האורחים בתמונה בפתיחה, אבל ריצה נהדרת של נתניה ברבע השני, בעיקר תודות לטרוויס ובראון, מוטטה את בני השרון, והעלתה את המארחים עד יתרון 20. רק כשנתניה הורידה הילוך ברבע האחרון הצליחה בני השרון לחזור לפיגור חד ספרתי, אבל שחקניו של אלפסי התאפסו על עצמם, החזיקו מעמד וזכו בניצחון. עכשיו, במקום שבני השרון תשלח מסר לכל הליגה עם עוד ניצחון, המסר מגיע דווקא מקבוצתו של אלפסי, שלאט לאט נראה שמתגבשת לקבוצה לוחמנית ובלתי מתפשרת, שאם רק היתה שומרת על ריכוז, היתה מביסה בקלות את יריבתה.

מהלך המשחק

ברק נתניה עלתה בחמישיה עם שמוליק ברנר, ערן אסנטי, אדריאן בנקס, רומאו טרוויס ואלטון בראון. בני השרון העלתה בחמישייה את בן רייס, רון סטיל, דן גרונפלד, לי ניילון ושון ג'יימס. ניילון פתח כדרכו עם ג'אמפ מוצלח, ומיד לאחר מכן גבר על השומר שלו בכדרור והעלה את האורחים ליתרון 3:6. אלטון בראון החזיר בצבע עם לא פחות מ-8 נקודות, ויחד עם טרוויס השלים ריצת 0:12 בדרך ל-6:15. שון ג'יימס העיר את קבוצתו עם שלשה, ניילון וסטיל הגיבו טוב והיתרון של נתניה ירד ל-2 בלבד. ניילון עוד מסר כדור נהדר לסטיל, אבל ווטסון במהלך מפוקפק הוריד את נתניה ביתרון 17:20 אחרי הרבע הראשון.

אוריה גור עלה עם הרבה ביטחון לרבע השני, והשיג סל ועבירה. מנגד דן שמיר זעם על השופטים וחטף עבירה טכנית, שאיפשרה לנתניה לעלות ליתרון 17:26, בזכות שלשה גדולה של גור. שרון ששון בחדירה טובה שם נקודות על הלוח אבל נתניה לא הרפתה, מקולום ו-ווטסון מצאו נקודות משלהם והריצה המקומית עלתה ל-2:15, בדרך ל-19:35. גרונפלד מצא 4 נקודות בצבע ויחד עם שלשה של ריברה הצליחה לצמק בני השרון ל-12, אבל אז עלה ערן גואטה אל הפרקט, ובשלשה ענקית הקפיץ את הקהל המקומי לרגליו, בעוד נתניה ירדה ביתרון מבטיח למחצית, 32:48.

ניילון פתח גם את הרבע הזה עם ג'אמפ מוצלח, אבל נתניה מיד הגיבה בשלשה גדולה של בנקס שקבעה יתרון 19. שום דבר בהגנה של בני השרון לא תפקד באותן דקות, כשכל נקודות של האורחים מיד נמחקות מן העבר השני. שחקניו של דן שמיר מצאו סוף סוף 4 נקודות רצופות, אבל שוב הותירו את טרוויס חופשי וזה קבע 45:63. בני השרון שוב איבדה כדור, ואפילו ג'אמפ פנוי של לי ניילון עם הבאזר שהודיע על סיום הרבע ראה רק טבעת, בעוד נתניה ירדה ביתרון 47:63 בסיום הרבע השלישי.

בנקס המשיך לעשות בית ספר לשומרים שלו, ובמהלך נהדר, ובצירוף נקודות של ווטסון העלה את היתרון ל-18, ושמר את קבוצתו הרחק לפנים. או אז הגיע הקאמבק של האורחים, שהחלו לצמק, ושלשה גדולה של ששון צימקה ל-10 בלבד. נתניה המשיכה להיכנס לפאניקה, איבדה שני כדורים והחטיאה זריקה פנויה, בעוד ניילון המשיך לצמק את הפער. טרוויס החטיא פעמיים מהקו, גור כמעט ולא פגע בטבעת, אבל אז הצליח סוף סוף למצוא בראון נקודות, ברנר בג'אמפ טוב קבע יתרון 10, וסל ועבירה נהדרים של בנקס אחרי ריבאונד התקפה כמעט וסגרו את הסיפור של המשחק. בני השרון עוד ניסתה שתי זריקות אבודות וראתה את ברנר ממשיך להחטיא מהקו, אבל לא הצליחה למצוא בעצמה את הטבעת, ונאלצה לרשום הפסד ראשון העונה בליגה.

סטטיסטיקה

קלעו לברק נתניה: אלטון בראון 22 (10 מ-15 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, אדריאן בנקס 18 (6 מ-15 מהשדה), רומאו טרוויס 11, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כריס ווטסון 7 ו-6 ריבאונדים, אוריה גור ושמוליק ברנר (5 אסיסטים) 5 כל אחד, אריק מקלום 4, אלירן גואטה 3, ערן אסנטי 2.

קלעו לבני השרון: לי ניילון 17 (7 מ-16 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, שון ג'יימס 12 ו-9 ריבאונדים, פילברטו ריברה 11, דן גרונפלד (4 מ-11 מהשדה) ורון סטיל (4 אסיסטים) 8 כל אחד, שרון ששון 7, בן רייס 2, ארז כץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully