וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו עדיין לא גדולים"

4.11.2010 / 23:58

מאמן מכבי ת"א לא הסתנוור מהניצחון על פרטיזן, והוסיף: "שמרנו בצורה יוצאת מן הכלל". פארגו: "ניצחון גדול, זה מרגש"

ז'לגיריס קובנה, עירוני אשקלון והפועל ירושלים. שלוש הקבוצות הללו כבר נתקלו בהגנה הקשוחה של מכבי תל אביב בשבועות האחרונים, במשחקים בהם בכל פעם היתה ידם של הצהובים על העליונה. הערב (חמישי) הגיע המאמץ ההגנתי של קבוצתו של דייויד בלאט לשיא, כשעצרה את פרטיזן בלגרד באולמה הביתי על 54 נקודות בלבד, בדרך לניצחון 54:67 שמחזיר את מכבי חזק אל תמונת המאבק על ראשות בית א'.

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט ידע בסיום בדיוק מה הביא לניצחון: "שמרנו בצורה יוצאת מן הכלל לאורך כל המשחק", אמר בלאט בסיום. "האטנו אותם והיו להם מעט כדורים בהתקפה. קלענו באחוזים טובים ואיבדנו קצת יותר מדי כדורים, אבל שלטנו בכל המשחק וניצחנו בצורה מעוררת כבוד". בלאט נשאל האם היה מדובר ביום מוצלח של קבוצתו, והתייחס גם למשחק הפתיחה של קבוצתו, אז הפסידה מכבי בספרד. "אנשים יותר מדי מתלהבים מיום כזה או אחר. לא צריך להתרגש יותר מדי מהיום כמו שלא היו צריכים להתרגש אחרי המשחק מול קאחה לאבורל. אנחנו משחקים טוב, שומרים, משחקים יחד עם כל הלב ואחד בשביל השני. אנחנו עדיין לא גדולים ולא הקבוצה הכי גדולה באירופה, אבל אנחנו מנסים להגיע לשם".

"כדי לנצח בבלגרד צריך לשחק בצורה מסוימת, היה לנו חשוב לפתוח באגרסיביות, וככה לא לתת לקהל להשפיע", הוסיף בלאט. "שמרנו טוב, היו כמה בעיות בהתקפה, אבל שלטנו במשחק בעזרת הקליעות מבחוץ".

ג'רמי פארגו, שהיה המצטיין במשחק הערב (17 נקודות) אמר לוואלה! ספורט בסיום: "למרות שזו הפעם הראשונה שלי בירוליג, אני סבור שזה אחד מהאולמות הקשים לשחק בהם באירופה. לא היה קל עם הקהל והאוהדים אבל ניצחנו. המפתח לניצחון שלנו היום הגיע מההגנה והקבוצתיות. שיחקנו טוב ביחד, ודברים ששוחנו עליהם במהלך העונה עבדו הערב". על ההמשך אמר פארגו: "אני מקווה שנמשיך כך. אחרי הניצחון כולנו שמחים, כי זה מקום קשה לנצח. זה מרגש ויצאנו עם ניצחון גדול". על משחקו הטוב אמר פארגו: "רק רציתי להיות אגרסיבי במשחק, ודברים עבדו עבורי ועבור הקבוצה".

דייויד בלו הוסיף בסיום: "אני מאוד מרוצה שניצחנו את המשחק. זה כל כך חשוב, לנצח משחק חוץ ביורוליג. ההגנה שלנו היתה המפתח, היא דחפה את המשחק ההתקפי שלנו".

מנגד, מאמן פרטיזן, ולאדי יובאנוביץ', ידע שהתוצאה לא שיקרה הערב באולם פיוניר. "הגיע למכבי לנצח את המשחק. אני מאוכזב משתי המחציות שלנו, כבר מההתחלה דברים לא הלכו כמו שצריך", אמר המאמן הצעיר. "היה נדמה כאילו השחקנים שלנו תחת לחץ. למכבי היו המון התקפות מתפרצות במחצית הראשונה והם פתחו פער ושמרו עליו עד הסיום". פטאר בוזיץ' הוסיף: "אנחנו חייבים להבין מה קרה לנו, ומהר. המשחק נגד חימקי היה הניצחון הגדול שלנו, והערב היה ההפסד הגדול שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully