וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "רוצה לחייך, אבל אני לא מרוצה"

28.10.2010 / 23:00

מכבי ת"א דרסה את ז'לגיריס, אבל המאמן התיייחס לרבע השלישי בו הליטאים חזרו: "בלק אאוט כזה לא צריך לקרות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שהפסידה בשבוע שעבר לקאחה לבוראל, בעיקר בשל תצוגה נוראית במחצית הראשונה, הערב (חמישי) הייתה מכבי תל אביב בדיוק בצד השני וה-70:86 שלה על ז'לגיריס קובנה היה ניצחון הבכורה שלה העונה ביורוליג. הצהובים פתחו פער דו ספרתי ברבע הראשון, סגרו מחצית ראשונה של 27:47 והניצחון היה מונח בכיס.

למרות הניצחון הקל, דייויד בלאט לא נשמע שמח מדי בסיום והוא דיבר על הרבע השלישי, בו הליטאים הצליחו להוריד את המינוס שלהם לשבע בלבד. "אני רוצה לחייך ולהיות מבסוט, אבל אני לא מרוצה", אמר המאמן, "אני פחות מרוצה ממה שהייתי בשבוע שעבר. בשבוע שעבר זו הייתה תוצאה של חוסר ניסיון וקבוצה שלא הייתה מספיק זמן ביחד. עבדנו במשך כל השבוע, אבל בלק אאוט של שמונה דקות ברבע השלישי זה דבר שלא צריך לקרות".

פרקינס: "חזרנו כמו קבוצה גדולה"

"שיחקנו תכליתי מינוס רבע", הוסיף בלאט על המשחק, "אנחנו קבוצה חדשה, היה לי פה שותף, פיני גרשון, שתמיד לימד את העובדה שקבוצה טובה לא נבנית ביום אחד. בדרך כלל הקבוצות הטובות מתחילות להיות עקביות בסביבות ינואר וזה מה שיקרה איתנו. לא נהיה גדולים כל משחק כי זה פשוט בלתי אפשרי. זה מעצבן, אבל צריך לשמוח על שלושה רבעים נפלאים ולהסתכל טוב איפה נפלנו ולמזער נזקים".

המאמן התייחס לנפילה של קבוצתו מול האזורית של ז'לגיריס: "לא ראינו הרבה אזורית בשבועות האחרונים. זה הפתיע אותנו למרות שעבדנו על זה השבוע. לא נכנסנו להתקפות בזמן, התחלנו באיחור התקפה נגד אזורית והסתבכנו. נלמד מזה ונסדר את הבעיה הזו".

על ההבדל לעומת ההפסד בויטוריה בשבוע שעבר אמר בלאט: "אמרתי לפני המשחק נגד קאחה שאני מרגיש שהקבוצה מוכנה וטעיתי. השבוע עשינו עבודה יותר טובה גם בצד המנטאלי. בשבוע שעבר לא היינו חדים ולא היינו מוכנים לקצב ולרמה. היום היינו מוכנים הרבה הודות לצוות".

סופוקליס שחורציאניטיס ערך הערב בכורה ביתית נהדרת בצהוב ביורוליג. הסנטר היווני קלע 24 נקודות והיה המוציא לפועל העיקרי שלה במהלך הריצה המוצלחת במחצית הראשונה, ואחרי המשחק אמר: "המשחק לא היה קל, אבל שיחקנו חזק וזה מה שחשוב. נכנסנו טוב למשחק ודאגנו לעניינים. אני שמח שהקבוצה סומכת עליי עם הכדור, יש לנו קבוצה גדולה ואני שמח לשחק כאן. יש לי חברים נפלאים לקבוצה ואני שמח לשחק איתם".

"אני מנסה לשחק חזק ולא להרפות וכך גם כל הקבוצה", המשיך שחורציאניטיס. "אני מרוצה מהפתיחה של המשחק שלנו ומהרבע הרביעי, אבל ברבע השלישי שיחקנו לא טוב. אנחנו צריכים להיות יותר חזקים ומרוכזים כמו ברבע הראשון. נצטרך לשחק חזק וביחד גם במשחק הבא כדי להשיג את הניצחון. נצטרך לשחק כדורסל 40 ולא 30 דקות. התחלנו כמו שהיינו צריכים ובסופו של דבר עשינו מה שהיינו צריכים כדי לנצח".

דורון פרקינס, שבעצמו היה מצוין עם 7 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 חטיפות, הוסיף: "למדנו מהמשחק הראשון. הם הורידו לשבע הפרש ברבע השלישי, אבל הכנסנו את הכדור פנימה וחזרנו למשחק מהר. זה מה שקבוצות גדולות צריכות לעשות".

גיא פניני הוסיף: "ויטוריה זה היסטוריה בשבילנו. הראינו מהדקה הראשונה אגרסיביות ורצון וזה מה רצינו להשיג. הכישרון שלנו מוצג עם המלחמה וככה היה היום. הקהל היה מדהים ואנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו. פתחנו טוב ומהתחלה היינו אגרסיביים. הכי חשוב לפתוח נכון ולהראות אגרסיביות מהדקה הראשונה".

המאמן המפסיד, אקו פטרוביץ', סיכם: "היה לנו די זמן כדי להתכונן למשחק הזה, היינו בטוחים שהתכוננו היטב אבל התחלנו את המשחק די רע. ואפשר לומר שהפסדנו את המשחק ברבע הראשון. כבר אז היה הפרש של 14 נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully