וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו ג'רזי נטס הביסה את מכבי חיפה 70:108

4.10.2010 / 7:18

הנטס שייטו מול הירוקים, שראו את סילבן לנדסבורג קולע 24 מול שחקניו של אייברי ג'ונסון . הניקס הביסו את מילאנו 113:125

משחק הראווה של מכבי חיפה נגד ניו ג'רזי נטס הסתיים, כצפוי, בהפסדה של הקבוצה הישראלית בתוצאה 108:70. הירוקים ניצלו את השבוע שבין שני משחקי מוקדמות היורוצ'לנג' כדי לקיים, לראשונה בתולדותיהם, משחק נגד קבוצה מהליגה הטובה בעולם.

כ-5,000 איש, רובם בני הקהילה היהודית, צפו במשחק ששוחק בניו ג'רזי, וראו את הרוקי דרק פייבורס מככב עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים לזכות הנטס. בחצי הראשון פייבורס רשם שלוש הטבעות ו-12 נקודות בדרך ליתרון 43:56 במחצית. את הרבע השלישי פתחה ניו ג'רזי בריצת 2:8, וסגרה את הסיפור.

אנתוני מורו קלע אף הוא 14 לנטס, דווין האריס הוסיף 12, ברוק לופז וטרוויס אאוטלו קלעו 11 כל אחד. במכבי חיפה הצטיין סילבן לנדסבורג עם 24 נקודות. דרק לאו קלע 14, מרקו קילינגסוורת הוסיף 13 ו-8 ריבאונדים, פרנק רובינסון קלע 7 מהספסל, אבי בן שימול הוסיף 6, לארי אובאנון היה חלש מאוד וקלע 3 ב-1 מ-11 מהשדה, יוני ניר תרם 3 וכן שותפו רוברט רותבארט וברט הארווי. חיפה קלעה 24 מ-78 מהשדה (30.8%), מתוכם 6 מ-19 משלוש, רשמה 14 אסיסטים ו-21 איבודים.

המאמן אלעד חסין: "ב 24 הדקות הראשונות היינו כמעט שווים לנטס. שיחקנו כדורסל איכותי והיינו ממושמעים התקפית והגנתית. במחצית השניה כבר ראינו את הפערים ברמת איכות שחקני שתי הקבוצות, ואחרי שראיתי באמצע הרבע השלישי שהמשחק הולך לכיוון פחות רצוי רציתי שכל שחקני הקבוצה יקחו חלק במשחק ויהנו מהחוויה. אני מסתכל על המחצית הראשונה ואני מרוצה מתפקוד הקבוצה, יש לנו עוד דרך ארוכה אבל הכיוון חיובי. המטרה היתה ונותרה להתכונן למשחק הגומלין מול פריס וכמובן לפתיחת העונה".

אייברי ג'ונסון התרשם ממכבי חיפה, והחמיא לקבוצה מישראל: "חיפה משחקת בצורה קשוחה, הלוואי והשחקנים שלי היו ממושמעים ככה במהלכים שלהם בהתקפה. אמרתי למאמן חיפה שיש להם קבוצה טובה ותהיה להם עונה טובה, יש להם כמה שחקנים אמריקאים די אתלטים ומהירים, והם עשו לנו קצת צרות כששיחקו בהרכב נמוך, אבל השחקנים שלי התגברו על זה. פייבורס היה טוב, הוא היה במקומות הנכונים בהגנה וחיוני בהתקפה, מדובר במשחק מקצועני ראשון שלו, והוא עשה דברים טובים".

לנדסברג: "אני מאמין שאני שייך לרמות הללו"

הקבוצה הירוקה נמצאת בניו יורק מאז יום רביעי, והקבוצה ערכה מספר אימונים במתקן האימונים החדש של ניו ג'רזי. במקביל ערכו בחיפה פעילויות צדקה לקהילה בשיתוף עם הקבוצה היריבה, במסגרת הפעילות הקהילתית של הבעלים ג'ף רוזן בארצות הברית. "לכבוד הוא לי, ואני גם מאוד נרגש, להגיע לרגע שבו מכבי חיפה משחקת מול ניו ג'רזי נטס", אמר לפני המשחק הבעלים ג'ף רוזן, "המועדון גדל גלובלית, ואנחנו מתכוננים להפוך את המפגש עם קבוצת NBA לאירוע שנתי".

ארנון שירן סגן יו"ר מכבי חיפה: "יצאנו מהארץ קבוצה אחת ואנו חוזרים קבוצה אחרת. משחקים כאלו בפריס ובניו ג'רסי מוסיפים לקבוצה המון נסיון ומשחררים הרבה לחץ גם כבודדים וגם כקבוצה. בשבילנו המסע עדיין לא הסתיים כי ביומיים הקרובים מתוכננת לנו פעילות קהילתית חשובה שהיא חלק מהקונספט של הבעלים וראו את זה היום בקהל בכמות היהודים שהגיעה וברוח הישראלית שהורגשה וששלטה כאן במהלך המשחק ובסיומו כשהרבה יהודים חיכו לשחקנים מחוץ לחדר ההלבשה כדי לקבל חתימות. עם חזרתנו לישראל צפויים לנו שבועיים אינטנסיביים -גומלין מול פאריס, ליגה וגביע."

המצטיין בחיפה סילבן לנדסברג: "נהניתי לשחק כאן מול החברים בעיר שלי ונתתי 100 אחוז. אני מאמין שאני שייך לרמות הללו ואוכל בעתיד להשתלב בליגה הזו."

על אף שמשרד החוץ האמריקאי הזהיר את תושבי ארה"ב מאזהרת טרור באירופה, הנהלת ה-NBA הודיעה שהמסע של קבוצות הליגה לאירופה יימשך כמתוכנן. השכנה של הנטס, ניו יורק ניקס, פגשה במילאנו את ארמאני המקומית וגברה עליה 113:125. אמארה סטודמאייר, היהודי החדש שביקר בישראל הקיץ, הוביל את הניקס עם 32 נקודות, דנילו גלינארי שנהנה מביקור מולדת הוסיף 24. אולכסיי פצ'רוב הוביל את הקלעים המילאנזים עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully