וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "הוכחנו לכולם שהם טועים"

בארה"ב לא שכחו את הביקורות מבית טרם המונדובאסקט. ששבסקי: "רוב האנשים לא חשבו שאנחנו יכולים לעשות זאת"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

עם 28 נקודות ותצוגה גדולה במשחק הגמר הוביל אמש (ראשון) קווין דוראנט את נבחרת ארה"ב לזכייה במונדובאסקט, לראשונה מאז 1994. דוראנט גם בגמר, כמו ביתר משחקי הנבחרת, סיפק באופן מצוין את הסחורה והמטיר שלשות רבות על נבחרת טורקיה, כשבסוף המשחק נבחר ל-MVP של הטורניר. ללא לברון, קובי ו-וויד, נבחרת הכוכבים של מייק ששבסקי לא התקשתה לדהור כל הדרך אל הזהב בטורניר לאחר שגם ניצחה בגמר את הנבחרת הטורקית המארחת 64:81.

"האופציה היחידה שלנו הייתה להחזיר את הזהב חזרה לארה"ב", אמר כוכב העל של הנבחרת. "הגענו עם הרבה מוטביציה הזו, והעובדה שהרבה אנשים הטילו בנו ספק דווקא דרבנה אותנו עוד יותר להצליח. הגענו לכאן והוכחנו לכולם שהם טועים. הניצחון הזה מוקדש ברובו לכל מי שנפגע באסון ב-11 לספטמבר 2001, ולשחק יממה אחרי היה כבוד גדול".

"החבורה הזו ייצגה בכבוד את ארה"ב. רוב האנשים לא חשבו שאנחנו יכולים לנצח ולזכות, אבל החבורה הזו הלכה והשתפרה כל העת", אמר המאמן המעוטר של הנבחרת ששבסקי. על דוראנט אמר המאמן: "הוא הרים את עצמו למעמד גבוה עוד יותר. מלכתחילה הוא כבר היה בקומה גבוהה, אבל עכשיו הוא כבר קרוב מאוד לפנטהאוז".

"לא הייתה לנו זהות. קראו לנבחרת הזו נבחרת ב'", אמר יו"ר התאחדות הכדורסל האמריקאית ג'רי קולאנג'לו. "אני חושב שעכשיו זה נגמר".

טורקוגלו: "אף אחד לא ציפה שנגיע למקום השני"

בטורקיה היו כמובן יותר ממרוצים לאור הגעתה של הנבחרת המארחת עד לגמר הטורניר וסיום במקום השני. הקהל הטורקי הריע ממושכות לאליליו, בעיקר לכוכבה הגדול של הנבחרת הידו טורקוגלו, שנפצע במהלך המשחק והיעדרותו הקשתה מאוד על טורקיה לתת פייט רציני לאמריקאים.

"אף אחד לא ציפה מאיתנו להגיע לאן שהגענו", אמר טורקגולו בסיום הטורניר, "כך שבסך הכול אני מאוד מרוצה. אני מאוד גאה בנו ובנבחרת הזו. כל החבר'ה היו עצבניים מאוד במשחק ולא הצליחו לפתח את המשחק הרגיל שלהם. אמרתי להם לנסות להיות רגועים ולשחק כפי שאנחנו יודעים. אפילו בחצי הגמר נגד סרביה היו עצבים, אבל אמרתי לחברים שלי שהם פשוט ייהנו מהרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully