וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר אוסישקין: גלבוע/גליל והפועל ירושלים בגמר

האלופה נעזרה ב-19 נק' של ג'ק מקלינטון בדרך לניצחון 74:88 על מ.כ הבקעה מהלאומית. ירושלים גברה על הפועל ת"א 70:99

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל עליון העפילה הערב (ראשון) לגמר טורניר אוסישקין, שנערך בהדר יוסף, לאחר שניצחה את אלופת הליגה הלאומית מאשתקד, מ.כ הבקעה, 74:88. הקבוצה של ליאור ליובין תתמודד מחר בגמר מול הפועל ירושלים, שניצחה את הפועל תל אביב 70:99.

המפגש בין הפועל תל אביב והפועל ירושלים התנהל אל מול אולם כמעט מלא בהדר יוסף, שהתהדר באווירת כדורסל מצויינת. האדומים מתל אביב, שהשנה החליפו את שמם מהפועל אוסישקין, עלו רק העונה מהליגה הארצית, ויחסי הכוחות היה ברורים מתחילת המשחק. שחקניו של שרון אברהמי חסרו במשחק את מתן נאור, גל איתן ויריב רוקני הפצועים. מנגד הפועל ירושלים של עודד קטש חסרה את סם קלנסי שטרם נחת בישראל, ואת ליאור חכמון שבבדיקותיו הרפואיות התגלו בעיות מסוימות.

ירושלים פתחה חזק את המשחק, אך אדריאן אוטר שמר את תל אביב בעניינים ובסוף הרבע הראשון 18:27 לירושלים. ברבע השני ג'ייסון ריץ' ועמית שמחון הריצו את ירושלים ליתרון 16, ובמחצית 38:51 לירושלים. המחצית השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת של ירושלים, כשקטש מרשה לעצמו להכניס גם את הילד רם אליאספור, ולתת לוויל סולומון להפגין יכולות התקפיות. הרבו לקלוע לירושלים: יובל נעימי 18, ג'ייסון ריץ' 15, וויל סולומון 13. הרבו לקלוע לתל אביב: בריאן אוסבורי 24, אדריאן אוטר 17, טוהר חיימוביץ 16.


המחצית הראשונה של המשחק בין גלבוע/גליל לבקעה הייתה שקולה והקבוצה של ליובין סיימה אותה ביתרון קטן 36:41. במהלך המחצית השניה השתלטו צמד הגארדים האמריקאים, ג'ק מקלינגטון ורודני גרין, על המשחק ושלחו את גלבוע/גליל לניצחן 74:88. הרבו לקלוע לגלבוע/גליל: ג'ק מקלינטון 19, רודני גרין 14, ליאו ליונס ועידו קוז'יקרו 13 כל אחד. הרבו לקלוע למ.כ הבקעה: סטפון ברדפורד 22, נועם מטלון 18, סטפון וולש ואיתי לב 9 כל אחד.

גלבוע/גליל חסרה בהתמודדות את גוני יזרעאלי ואבישי גורדון הפצועים, ומי שמילא את מקומם הוא עודד שעשוע, שמתאמן בשלב זה עם האלופה עד שימצא קבוצה לעונה הבאה. כזכור, בשבוע הבא תפגוש הקבוצה בהתמודדות כפולה את המופראם ורסאץ' הסרבית, במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות היורוליג.

משחקים נוספים

* במשחק אימון שנערך במלחה במסגרת מחנה האימון של עירוני אשקלון, הפסידה הקבוצה למכבי אשדוד 82:77. אשקלון תקיים משחק אימון נוסף מול הפועל ירושלים בהמשך השבוע. לאשדוד היה זה ניצחון ראשון במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה. קלעו לאשדוד: ג'וש קארטר 17, ג'וש דאנקן 13, ראמל בראדלי 13, שון דניאל 10, ניב ברקוביץ 8, מאיר טפירו 7, אור איתן 5.

* במשחק אימון נוסף שנערך הערב, ניצחה בני השרון את ברק נתניה 69:85. נתניה עוד הובילה במחצית 35:47, אולם אולם בני השרון העלו הילוך בהגנה וניצחו את המשחק. הרבו לקלוע לבני השרון: לי ניילון 22 נקודות, שון ג'יימס 17, רון סטיל 14, דן גרונפלד 14. הרבו לקלוע לנתניה: אדריאן בנקס 14 נקודות, אורי יצחקי 11.

כריס ווטסון, שחקנה של ברק נתניה הורחק במהלך המשחק לאחר שהתעמת עם רון סטיל. "היו לנו שתי מחציות שונות לגמרי", אמר בסיום אריק אלפסי, מאמן נתניה. "אם שלטנו בקצב המשחק במחצית הראשונה. בשנייה הגדלנו את הרוטציה. בני השרון שיחקו אגרסיבי בהגנה, השתלטו על המשחק ולקחו אותו. הצגנו שתי מחציות שונות לגמרי. אני לוקח מהמשחק את החצי הראשון ונשתדל לשחק דקות רבות יותר כקבוצה וכמובן לשפר את ההגנה ".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully