וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "כולנו מתפללים לשלומו של טורנס"

22.8.2010 / 17:43

יו"ר מכבי ת"א אמר כי המועדון מתעדכן בתכיפות במצבו של הרכז, אך הבהיר: "החוזה שלנו איתו היה כפוף בבדיקה רפואית"

מצבו של מיקאיל טורנס מוסיף להיות קשה. הרכז שהוחתם על ידי מכבי תל אביב בקיץ החולף עדיין מונשם על ידי מכונה בבית חולים בפלורידה, לאחר שהתמוטט ביום שישי במהלך אימון שגרתי וראשו נחבט בפרקט.

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, מספר כי מעת היוודע האירוע מקבלים אנשי הקבוצה "עדכונים ישירות מהסוכן שלו" לגבי מצבו של השחקן. מזרחי הדגיש כי "מכבי תל אביב מאחלת לו החלמה מהירה וכולם מתפללים לשלומו". עוד אמר היושב ראש כי "החוזה שלנו איתו היה כפוף בבדיקה רפואית. כל עוד שהוא לא עבר את הבדיקה הרפואית שלנו - החוזה לא בתוקף".

אם כך, סגנית האלופה תיאלץ להיערך מחדש ולחפש רכז חלופי לקבוצה. לכשנשאל על כך מזרחי, השיב: "בינתיים לא עשינו היערכות מחדש. נדבר עם דייויד בלאט ועם יתר המאמנים ונחליט מה עושים".

אתמול בלילה שפך סוכנו של טורנס, האפי וולטרס, מעט אור על מצבו: "מצבו יציב והוא בתרדמת יזומה. הלב שלו במצב טוב. יותר מאוחר, הרופאים מתכוונים להוציא אותו מהתרדמת כדי לבדוק אם נגרם נזק מוחי. בזמן המקרה, צוות רפואי הגיע אליו תוך שתי דקות וביצע בו החייאה. היה לו קצב לב והוא נשם בכוחות עצמו. מתפללים לאלוהים שלא יהיה לו נזק מוחי, אנחנו נמשיך להתפלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully