וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "לא צריך להסביר לשחקנים מי זאת לטביה"

6.8.2010 / 14:25

המאמן הלאומי לא מתרגש מהניצחון של לטביה על איטליה: "לא התרשמתי מרעה מההפסד שלהם למונטנגרו". כדיר עדיין בספק

נבחרת ישראל קיימה היום (שישי) אימון בהיכל נוקיה לקראת המשחק מחרתיים מול נבחרת לטביה שתגיע מחר בבוקר לארץ. אלישי כדיר, פורוורד הנבחרת שלא שיחק מול איטליה, עדיין סובל דלקת בברך, ורק מחר ינסה לשוב לאימונים ולאחר מכן תתקבל ההחלטה האם יחזור להתאמן ויתלבש למשחק מול הלטבים. במידה וכדיר לא יוכל להתאמן מי שיתפוס את מקומו בסגל הנבחרת הוא רוברט רותב'ארט, שהיה השחקן ה-13 במשחק מול האיטלקים. לפני האימון ערכו בצוות המקצועי תדרוך וידאו לשחקנים על פי דוח הסקאוטינג שקיבלו דרך הסקאוט שי סגלוביץ' שנכח במשחק הניצחון של לטביה אמש 68:69 על נבחרת איטליה.

"לא צריך להסביר לשחקנים מי זאת לטביה גם בלי קשר לניצחון שלהם", אמר בתום האימון המאמן אריק שיבק, "אני מכיר את השחקנים הלטבים והמאמן טוב מאוד. לא התרשמתי לרעה מההפסד שלהם למונטנגרו. אני אשקר אם אני אגיד שאני לא מסתכל על זה אבל מוקדם כדי לעשות ספוקלציות אם זה טוב או לא שהם ניצחו, כי אנחנו באמת רק בתחילת הדרך. אם ננצח ביום ראשון התוצאה הזאת טובה לנו. אנחנו צריכים להסתכל רק על נבחרת ישראל".

הנבחרת תקיים ב-9 הימים הקרובים ארבעה משחקים ועל כך אמר המאמן: "אני בא מליגה שזאת האינטנסיביות ומהניסיון שלי כשאתה מדבר עם שחקנים על שבוע קשה הם נהיים עייפים. כשלא מדברים על זה, אלא רק על איך מנצחים אז זה נראה אחרת. אם צריך ששחקן ישחק 4 משחקים 40 דקות, אז זה מה שעושים. לשמחתי בכל משחק שיחקו לפחות 8-9 שחקנים דקות משמעותיות. גם אם נשחק אם שחקנים שלא שיחקו באיטליה, יש לי ביטחון בהם". על אלישי כדיר הוסיף המאמן: "אלישי מרגיש יותר טוב, מחר בערב או בראשון בבוקר נקבל החלטה לגביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully