וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: ישראל עלתה לרבע הגמר מהמקום הראשון

אליפות אירופה דרג ב': החבורה של דני פרנקו הביסה את בלארוס 76:95. לביא הפציץ 31. בשלב הבא: אסטוניה ומונטנגרו

לאחר שהבטיחה אמש (ראשון) את עלייתה לרבע גמר אליפות אירופה לדרג ב' שמתקיימת בתל אביב, סיימה הערב נבחרת הנוער הישראלית את שלב הבתים עם ניצחון על בלארוס 76:95 במשחק לפרוטוקול בלבד. בזכות הניצחון סיימה ישראל בראש הבית ללא הפסד, כאשר בשלב הבא תפגוש הנבחרת את אסטוניה ומונטנגרו, בעוד גם אנגליה תהיה בבית רבע הגמר, אך מולה לא ישחקו שחקניו של דני פרנקו. שלב רבע הגמר ייערך בימים רביעי וחמישי.

יכולת נהדרת של נועם לייש (11 נקודות ברבע הראשון) עזרה לנבחרת לעלות ליתרון 22:31 בתום עשר הדקות הראשונות. הבלארוסים חזרו למשחק במהלך הרבע השני וצימקו ל-32:30 בלבד, כאשר גיא לביא דאג לשמור את היתרון הישראלי בחיים, ולחדרי ההלבשה ירדו המארחים כשהם מוליכים 41:44. לביא המשיך את כושר הקליעה המצוין שלו גם בפתיחת הרבע השלישי, והיווה את מרבית ההתקפה של הנבחרת, כאשר עם העליה לעשר הדקות האחרונות הובילה החבורה של דני פרנקו 62:68. ברבע הרביעי החלה ישראל לברוח, כאשר דקות מצוינות של נועם לייש ושון לבנובסקי עזרו לה לעלות ליתרון דו-ספרתי, שהגיע עד 70:88. זה נגמר ב-76:95 לזכות ישראל.

קלעו לישראל: גיא לביא 31, נועם לייש 19 (5 מ-6 ל-3), שון לבנובסקי 17 (8 ריבאונדים), בר טימור 8 (9 אסיסטים), בר מאור 7, עוז בלייזר 6, רם אליאספור 4, ניב סולומון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully