וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר יאמן את אריס סלוניקי

25.6.2010 / 16:03

עוזר מאמן מכבי תל אביב חתם לעונה בקבוצה היוונית, אותה הדריך אשתקד דייויד בלאט. הצהובים יחפשו עוזר מאמן חדש

עוזר מאמן מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, שרון דרוקר, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת בקבוצת אריס סלוניקי היוונית, בה יחליף את דייויד בלאט. בשבועות שחלפו מאז סיום העונה ניהל דרוקר מגעים מתקדמים עם הקבוצה היוונית שבסופו של דבר הבשילו לכדי חתימה רשמית.

כאמור, דרוקר הגיע למכבי תל אביב עם חזרתו של פיני גרשון לקבוצה לפני שנתיים. בעונה שעברה, מערכת היחסים בין השניים התערערה ולאחר עזיבתו של גרשון, נפרד גם עוזרו מהמערכת. מכבי תל אביב תתפנה עכשיו למצוא עוזר למאמן החדש, דייויד בלאט, אותו כאמור מחליף דרוקר ביוון.

דרוקר, 43, החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה בעונת 1999/2000 ובישראל עבר גם בהפועל גליל עליון ובהפועל ירושלים, עמה זכה בגביע יול"ב בשנת 2004. בשנת 2005/6 זכה עם אוראל גרייט הרוסית בגביע האתגר וחתם בתחילת עונת 2006/7 בפניוניוס היוונית. אחרי שבוע קנתה ריטאס וילנה את חוזהו, ואחרי שלושה חודשים פוטר ממנה. לאחר שבועיים ללא קבוצה חתם באוסטנד, וזכה עמה בגביע ובאליפות המקומית. בעונה שעברה זכה בגביע הבלגי אך הפסיד ברבע גמר הפלייאוף, לפני הפיאסקו המשפטי עם הקבוצה הבולונזית.

אריס סלוניקי הוא אחד המועדונים המפוארים ביוון עם היסטוריה שכוללת 10 אליפויות. הקבוצה ניצחה אשתקד פעמיים את הפועל ירושלים ביורוקאפ ובליגה הודחה בסיבוב הראשון בפלייאוף על ידי אולימפיאקוס. דרוקר הוא המאמן הישראלי השלישי שמגיע לסלוניקי אחרי צביקה שרף ובלאט. שרף זכה עם הקבוצה בגביע המחזיקות ב-1993 והדריך אותה בקדנציה נוספת בעונת 1998/9.

דרוקר אמר בעניין: "מהרגע שהגעתי למכבי תל אביב הרגשתי כמו בן בית במועדון. צירפו אותי מהר ומכל הלב למשפחת מכבי תל אביב, נתנו לי הרגשה חמימה ונפלאה - ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן האוהדים הנפלאים. אני רוצה להודות לכולם על השנתיים האלה. אני עוזב היום משפחה ומקווה לחזור אליה בעתיד. אני מאחל למכבי המון הצלחה בהמשך הדרך ומחזיק לה אצבעות. צהוב עולה".

מכבי תל אביב הוציאו הודעה בעניין: "הנהלת מכבי מודה לשרון על השנתיים האחרונות בהן היה שותף בכיר בצוות המקצועי ועשה את עבודתו נאמנה. שרון הוא מהמאמנים הישראלים הטובים והמוערכים, ונעזרנו רבות בכישוריו ובידע הגדול שלו בכדורסל הישראלי והאירופי. אנו מאחלים לו הצלחה מכל הלב בקבוצתו החדשה ביוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully