וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר חתם במכבי ת"א

איתן נוח

17.6.2010 / 18:17

שחקן העונה החולפת העדיף את הצהובים על פני הפועל ירושלים ואמר: "מקווה להיות חלק משמעותי מהמערך שנבנה כאן"

אלישי כדיר, שהיה אחד מהשחקנים הבולטים בהפועל גלבוע/גליל עליון ואחד מהגורמים לזכייתה באליפות המדינה, ואף נבחר בסיום העונה לשחקן העונה, חתם היום במכבי תל אביב לשלוש השנים הקרובות. בפורוורד בן ה-22, 2.03 מטר, הייתה מעוניינת גם הפועל ירושלים שהחתימה את מאמנו בעונה החולפת, עודד קטש, אך מכבי היא זו שזכתה להחתימו.

לאחר החתימה אמר כדיר: "אני מאוד שמח שהגעתי למקום ולרגע הזה, זה משהו שחולמים עליו מילדות ופתאום זו מציאות. היתה לי עונה מדהימה בגליל ולעולם לא אשכח את הקבוצה, האוהדים, הצוות, ההנהלה ובעיקר לא אשכח את עודד קטש. אני שמח להתחיל משהו חדש וטוב במכבי תל אביב, ומקווה לתרום לה רבות ולהיות חלק משמעותי מהמערך שנבנה כאן".

דייויד בלאט בירך על ההחתמה ואמר: "יחד עם טל בורשטיין השגנו תוספת כוח משמעותית במצבת הישראלים של הקבוצה, וזו הייתה אחת המטרות המרכזיות שלנו. אלישי הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בישראל ובעל אישיות כובשת, ואני בטוח שהוא יכול להגיע לרמות הכי גבוהות. אלישי שחקן שמהיום הראשון ששיחק כדורסל לא פוחד מאף אתגר, ובזכות זה בשילוב עם הכישרון הגיע למכבי תל אביב, ואני בטוח שהוא לא יפחד מאף אתגר שנציב בפניו במכבי, בארץ וביורוליג".

היו"ר שמעון מזרחי אמר: "היה משא ומתן ענייני ואנחנו שמחים שהוא הסתיים בהצלחה. זו עוד החתמה ישראלית חשובה מאוד אחרי חזרתו של טל בורשטיין למדים הצהובים. אנחנו במכבי אלקטרה ת"א מאוד אוהבים לקלוט שחקנים צעירים, איכותיים ותוססים כמו אלישי, ואני בטוח שהוא ימצא אצלנו בית חם"

כדיר הוא שחקן הרכש השני של סגנית האלופה מאז החתמתו של דייויד בלאט כמאמן וקדם לו ישראלי נוסף, טל בורשטיין. הוא שיחק בשנים 2005-2008 בעירוני רמת גן ולאחר מכן עבר לגלבוע. לפני מספר שבועות נבחר לשחקן העונה ולחמישיית העונה.

במהלך העונה הסדירה רשם ממוצעים של 14.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים ב-26.2 דקות משחק, בפלייאוף עמדו המספרים שלו על 13.2 נקודות ו-6.6 ריבאונדים ב-25.2 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully