וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "כרגע עוד אין החלטות"

איתן נוח

31.5.2010 / 22:01

יו"ר מכבי תל אביב התייחס למסקנות שעלו מהפגישה בין ראשי המועדון לגבי זהות המאמן, אך הוסיף: "רק החלפנו דעות"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב אחרי אובדן האליפות השנייה בתוך שלוש שנים היא מכבי תל אביב מבולבלת. הניצחון של גלבועגליל בגמר הפיינל פור גרם לטלטלה לא קטנה במערכת. בשבועות שקדמו לסיום העונה כבר החלו הדיבורים לגבי העונה הבאה ולגבי צירופים אפשריים לסגל הקבוצה, אך עתה כבר לא ברור מי אכן ירכיב את הסגל של מכבי תל אביב מודל 2010/2011.

הערב (שני) ערכה הנהלת הצהובים מספר ישיבות שמטרתן העיקרית היתה קביעת זהות המאמן. למרות הזמן הרב שערכה הפגישה, במכבי תל אביב סירבו להתייחס למסקנות שעלו ממנה, ויו"ר המועדון, שמעון מזרחי אמר בסיומה: "כרגע אין עוד החלטות. רק החלפנו דעות". מחר (שלישי) אמורה להיפגש ההנהלה עם פיני גרשון וגם עם עוזרו, שרון דרוקר, כאשר שתי הפגישות ייערכו בנפרד.

כאמור, עתידו של פיני גרשון במכבי תל אביב לא ברור לחלוטין, ולמרות החוזה הגדול שלו לעונה הקרובה, ייתכן והנהלת הקבוצה תעדיף לשלם למאמן פיצוי בסכום גבוה ולמנות במקומו מאמן אחר. אופצייה נוספת היא להזיז את גרשון לתפקיד הג'נרל מנג'ר כבר בעונה הבאה, כאשר בין המועמדים להחליף את גרשון במידה והאחרון יעזוב הם דייויד בלאט ועודד קטש, שכבר אימנו בעבר את הצהובים. אופצייה נוספת ופחות סבירה היא מינויו של דרוקר. חשוב לציין כי למרות כל האמור, הסיכוי שגרשון יישאר גבוה יותר מהסיכוי שייעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully