וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אנחנו יותר טובים והכל תלוי בנו"

מאמן מכבי ת"א לא נלחץ מההפסד לבני השרון, ששלח את הסדרה למשחק גורלי. שמיר: "גאה ומרוצה מהשחקנים והצוות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אז מה, כנראה שבכל זאת האליפות לא מונחת בכיס של מכבי תל אביב, שרק הייתה זקוקה לסטירה במשחק הראשון בסדרה מול בני השרון כדי להתעורר ולהביס אותה כל הדרך לזכייה בתואר. הערב (חמישי) ספגו הצהובים הפסד שני בסדרה, הפעם 91:81 באולם בהרצליה, שמוביל את הסדרה למשחק חמישי וגורלי ביד אליהו. הפסד שם והצהובים של פיני גרשון אפילו לא יהיו בפיינל פור.

גרין: "ציפינו שהסדרה תסתיים היום"

מאמן מכבי תל אביב פיני גרשון נראה מאוכזב בסיום, אך ניסה לשדר רוגע. "הפסדנו משחק, זה הכל. אני יודע את הסיבות להפסד ונצטרך לעשות את הדרך הקשה ביותר כדי לעלות לפיינל פור. אני לא חושב שרק כדורסל היה פה היום, אבל גם את הכדורסל שהיינו צריכים לשחק לא שיחקנו. אנחנו צריכים לבוא בטענות רק לעצמנו. צריך לעשות את הדברים כמו שאנחנו יודעים לעשות ועשינו במשחקים הקודמים וכך ננצח ביד אליהו".

גרשון המשיך: "בדרך כלל כשמפסידים צריך להסביר, אני לא מתכוון להסביר. כולנו יודעים את הסיבות להפסד ומאחר שניצחנו כבר פעמיים ב-30 הפרש, אז אנחנו יודעים מה לעשות".

גרשון סירב להילחץ או לשדר זאת לשחקניו: "אני לא נראה לחוץ. לא צריך להיכנס ללחץ. לא עשינו חגיגות אחרי 30 הפרש ולא ניכנס עכשיו לדיכאון. אנחנו קבוצה יותר טובה, אנחנו משחקים בבית וזה תלוי רק בנו. לא צריך להיות אדיש וצריך להיכנס לאווירה של גמר פלייאוף, שזה משחק אחד גורלי. אנחנו בבית ויכולים לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו היום. אני מקווה שנעשה את זה".

גרשון נשאל אם הוא זוכר את הפעם הקודמת בה מכבי תל אביב הגיעה למשחק חמישי, אז הפסידה לגליל עליון בעונת 1992/3. כזכור גרשון אימן אז בגליל. "אז גליל הייתה יותר טובה ממכבי, היום אנחנו יותר טובים ואנחנו משחקים בבית. אני לא צריך להיכנס לכל מה שאומרים. היו ארבעה משחקים, חלק יותר טובים וחלק פחות. אני לא חושב שצריך לעשות משהו חדש שלא עשינו עד עכשיו, רק לחזור למה שעשינו עד עכשיו כל העונה".

גם סנטר הקבוצה יניב גרין נשמע מאוכזב: "ציפינו שהסדרה תסתיים היום, אבל הם הגיעו מוכנים, הלכו על כל נקודות התורפה שלנו וידעו איך לפגוע בנו. אבל בדרך כלל אחרי הפסד אנחנו מגיעים עם מוטיבציה גדולה ואני מקווה שזה מה שיהיה".

טאקר: "מאמינים שאפשר לנצח ביד אליהו"

בניגוד לגרשון, מאמן בני השרון דן שמיר נראה נרגש ואף נהנה מאהבה שהרעיף עליו הקהל המקומי. "קודם כל, חשוב להגיד שלהגיע למשחק חמישי נגד מכבי זה כבר כבוד גדול לכולם במערכת. היינו בקרב רציני ואני מרוצה וגאה באנשים שנמצאים פה על כל מה שעשו העונה".

שמיר התייחס ליכולת הפחות טובה שהציגה הקבוצה שלו בשני המשחקים הקודמים, בהם הובסה על ידי מכבי. "צריך לתת למכבי קרדיט על איך שהם שיחקו נגדנו, הם גרמו לנו להיראות רע. היום חזרנו להיות מי שאנחנו וזה עזר לנו לנצח. עכשיו זה כבר משחק אחד והכל פתוח. אין לי ספק שהמשחק החמישי לא יוכרע על כדורסל. זה משחק חמישי על כל המשתמע מזה ואני מאוד מקווה שיהיה משחק מעניין".

פי ג'יי טאקר ניתח את הסיבות שהובילו לניצחון: "באנו ונלחמנו מהרגע הראשון. דיברנו על זה בחדר ההלבשה שאנחנו חייבים לתת מלחמה ועשינו את זה מההתחלה. היינו קשוחים וכולם נתנו הכל על המגרש וזה עשה את ההבדל היום. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לשחק נגד כל קבוצה בליגה ויכולים לנצח את מכבי. קלנסי, ג'יימס ואני אחת השלישיות הגבוהות הטובות בליגה ויכולים להתמודד עם כל קבוצה".

טאקר התחיל לחשוב גם על המשחק החמישי והגורלי: "המשחק החמישי יהיה הרבה יותר קשה, חייבים לשחק פי שניים יותר קשוח ממה שהיינו היום. ננוח טוב, נחזור לעבוד ונגיע הכי מוכנים שאנחנו יכולים".

גם שון ג'יימס, שהצטיין עם 20 נקודות, ניתח את הניצחון: "ידענו שזה המשחק האחרון שלנו באולם הזה ורצינו לצאת עם ניצחון בשביל הקהל שלנו. היינו מאוד קשוחים ואגרסיבים היום, מה שלא עשינו בשני המשחקים האחרונים. כמו כן, שיחקנו 40 דקות ולא 20 כמו במשחקים הקודמים. הכי חשוב לא לתת מתנות במשחק הבא, חייבים לבוא מרוכזים ולהיות אגרסיבים. אם נעשה את זה יש לנו סיכוי טוב לנצח גם ביד אליהו".

ארז כץ: "קיבלנו בראש יותר מדי ורצינו לסיים בבית שלנו בצורה יפה. אנחנו לא מסתפקים בלהגיע למשחק חמישי מול מכבי בדיוק כמו שלא הסתפקנו בלהגיע לגמר ולהפסיד את הגביע. נגיע ביום שני ונעשה את המקסימום".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully