וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה רמת השרון זכתה באליפות

מחזיקת הגביע חגגה תואר נוסף בסטייל, כאשר נקודות של אנדרסון העניקו לה 63:64 דרמטי ו-1:3 על אשדוד בסדרת הגמר

משנת 2000 עד 2003 זכתה קבוצת הנשים של רמת השרון באליפות המדינה שלוש פעמים ברציפות. לאחר מכן הגיעו חמש שנות יובש, ואחרי השבת התואר האבוד בעונה שעברה, הוכיחו הערב (שני) השחקניות של אורנה אוסטפלד כי שליטתן בכדורסל הנשים הישראלי שוב בלתי ניתנת לפקפוק. הקבוצה מהשרון הגיעה לאשדוד עם יתרון 1:2 בסדרת הגמר ועשתה את העבודה, עם הרבה אופי, בדרך לניצחון 63:64 במשחק הפכפך ודרמטי במיוחד. הקבוצה הטובה במדינה חוגגת אליפות שישית בתולדותיה, ומשלימה עונה גדולה עם דאבל נפלא, ממש כמו בימים הטובים.

מאמנת אלקטרה רמת השרון, אורנה אוסטפלד, חוגגת אליפות עם שחקניות הקבוצה. ברני ארדוב
דאבל שני ברציפות, שיהיה במזל טוב/ברני ארדוב

המשחק נפתח צמוד, ולאחר רבע ראשון שהסתיים ב-15:16 לזכות רמת השרון המשיכה האלופה בשליטה גם במהלך הרבע השני, במהלכו הגיע היתרון האורח לשבע נקודות. אלא שאשדוד כבר הוכיחה העונה כי היא לא נשברת בקלות, ורבע שלישי אדיר של המארחות הוביל אותן ליתרון הגבוה במשחק - 38:46. גמור? לא, ממש לא. שרי סאם, קיה ווהן ואמברוסיה אנדרסון החזירו את האלופה למשחק, ובסיום היו אלה הטעויות של אשדוד - בצירוף נקודות דרמטיות של אנדרסון, חמש שניות לסיום - שאפשרו לרמת השרון לפצוח בחגיגות.

קשה היה לבקש משחק דרמטי יותר כדי לסגור עונה דרמטית במיוחד בכדורסל הנשים. לאחר שאשדוד ניצחה את המשחק השני, בביתה, כדי לאזן את הסדרה ל-1:1, היא כמעט עשתה את אותו הדבר היום, והיא ראויה למחמאות רבות. עם זאת, שתי טעויות קריטיות - אחת בהתקפה, אחת בהגנה - בעשר השניות האחרונות עלו לה באליפות. אולי זה ההבדל בין מועדון גדול, וכזה שנמצא בדרך לשם. בינתיים, האליפות הולכת לרמת השרון, בפעם השניה ברציפות.

מהלך המשחק

אחרי מספר איבודים עלתה אשדוד ראשונה על הלוח, כשגם ריבי גרינבוים נכנסה לעניינים והוליכה את קבוצתה ל-3:7. אלא שבשלב הזה אשדוד מעט נתקעה, ואמברוסיה אנדרסון וקיה ווהן ניצלו זאת כדי להחזיר את האלופה למשחק ולקבוע 9:9. איילת כהן קמה היטב מהספסל והעניקה לרמת השרון יתרון ראשון במשחק, ובתום הרבע הראשון הוליכה האורחת 15:16.

אשלי ווקר התעוררה בתחילת הרבע השני, אשדוד הידקה את ההגנה, וכריסטי תומאס העלתה אותה ל-20:22. ההתקפה של רמת השרון המשיכה להיתקע פעם אחר פעם אל מול הלחץ של המארחות, אלא שבמקום לנצל את המומנטום ולפתוח יתרון גדול יותר החזירו לייני סלווין ומירב דורי את היתרון לצד השרוני, בדרך ל-26:29. רמת השרון המשיכה לטוס קדימה, סגרה ריצת 0:10, וכבר עלתה ל-26:33. אשדוד עוד הצליחה לצמק במעט, אלא שלחדרי ההלבשה היא ירדה בפיגור 35:31.

הרבע השלישי נפתח בסדרת איבודים מצד שתי הקבוצות, ורק אחרי שתי דקות מלאות נפרץ סוף סוף הסכר, עם נקודות של אשלי ווקר, שהשוותה ל-35:35. אורנית שוורץ המשיכה את המומנטום המצוין של אשדוד, וסגרה ריצת 0:9 עם שלשה שקבעה 35:40 למארחות. נטאשה לייסי המצוינת המשיכה לתת את הטון בהגנה, ובאה על שכרה גם בהתקפה, עם נקודות שהעלו את אשדוד ל-38:46. רמת השרון המנוסה לא ויתרה, ומירב דורי עזרה לה לצמק מעט, ולעלות לעשר הדקות המכריעות בפיגור 50:45.

שרי סאם עדיין לא הצליחה להיכנס למשחק, אלא שאסיסט שלה ללייני סלויין השלים את המהפך, ולפתע, שש דקות לסיום, רמת השרון שוב מובילה - 53:54. סאם סוף סוף איפסה את הידית, וביחד עם נקודות של ווהן עלתה האלופה ל-57:62. לייסי, עם שלשה אדירה, השוותה ל-62:62, 30 שניות לסיום, ומיהרה לסחוט עבירה בהתקפה הבאה. האמריקאית המצוינת קלעה את הראשונה, החטיאה את השניה, ואשדוד אמנם לקחה ריבאונד, אך איבדה אותו מיד בהוצאת חוץ, ו-6.6 שניות לסיום קיבלה רמת השרון כדור בפיגור 63:62. שרי סאם הוציאה את כדור החוץ מהאמצע ומצאה את אמברוסיה אנדרסון מתחת לסל, ללא הפרעה, והאמריקאית עשתה את העבודה. אשדוד עוד קיבלה צ'אנס לנצח את המשחק מחצי מגרש, אלא שזה לא קרה. השרוניות מנצחות 63:64, סוגרות את הסדרה על 1:3, וחוגגות אליפות שישית בתולדותיהן. שיהיה במזל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מירב דורי חוגגת עם שחקניות אלקטרה רמת השרון זכיה באליפות. ברני ארדוב
כעת גם לקפטנית מותר לחגוג. דורי/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לרמת השרון: קיה ווהן 16, לייני סלווין 13, מירב דורי 10, שרי סאם 8 (10 ריבאונדים, 8 אסיסטים), איילת כהן 8, יעל אהרונוב 1.

קלעו לאשדוד: נטאשה לייסי 16 (10 ריבאונדים, 3 חטיפות), אשלי ווקר 14 (9 ריבאונדים), כריסטי תומאס 14, ריבי גרינבוים 8, אורנית שוורץ 7, שירן צעירי 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully