וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את הפועל עפולה 99:102

הפועל עפולה נלחמה עם כל מה שהיה לה, אבל פו ג’טר עם 9 מ-10 לשלוש (39 נק’) הוביל את ירושלים לניצחון ענק, 99:102

עונה משונה מאוד עוברת על הפועל ירושלים. מצד אחד, הסגל שבנה גיא גודס מכיל הרכב שחקנים מצוין, מאוזן שמסייע זה לזה ומסוגל להציג בכל ערב שחקן אחד שמצטיין. בדיוק כמו במשחק מול אלבה ברלין, גם הערב (שבת) איבדה ירושלים יתרון דו ספרתי מול הפועל עפולה, אבל בשונה מאלבה, פו ג'טר, שהיה חלש מאוד מול הגרמנים (5 נקודות) רשם את אחד מהמשחקים הגדולים בקריירה שלו, ואת אחד מערבי הקליעה המשוגעים שנראו בארצנו. ג'טר סיים עם 39 נקודות ב-9 מ-10 לשלוש, והוביל את קבוצתו של גודס ל-99:102 מטורף לחלוטין על עפולה של אלי רבי, כשהשלשה האחרונה מגיעה עם הבאזר, כראוי לערב ענק של קלעי ענק.

לזכותה של עפולה ייאמר שהחבורה של רבי נתנה פייט נהדר, למרות כל מה שעבר עליה השבוע. כזכור, שחקניה הישראלים של הקבוצה הכריזו על סכסוך עבודה החל מהחודש הבא, בגלל שלא קיבלו תשלום בחודשים האחרונים, ולבעיות אלה הצטרף גם ביטול האימון האחרון, והיעדרותו של ג'רמיין הול הפצוע. עפולה לא נתנה לכל אלה להפריע לה, והיתה קרובה להפתיע את ירושלים, כשהיא מציגה משחק מלחמה נהדר, אבל מטח השלשות המטורף של ג'טר לא הותיר לה סיכוי, והיא נותרה עם המחמאות בלבד. ירושלים לעומת זאת מרוויחה את ג'טר רגע לפני המשחק הקריטי שלה בגרמניה, אבל צריכה לפתור עדיין את הבעיות שיש לה בהכרעת משחקים, לאחר ששוב איפשרה ליריבה שלה לחזור לאחר שכבר הוליכה בפער דו ספרתי.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון, שרון ששון וברנדון האנטר. הפועל עפולה העלתה את ניצחן חנוכי, ג'סטין דנטמון, דיונטה כריסמט, גור פורת וסטפן ברדפורד.

גור פורת וברדפורד פתחו עם הרבה אנרגיה עבור המארחים, והתגברו על שלשה של ששון כדי לעלות ליתרון מוקדם. ההגנה הירושלמית נראתה כבדה מאוד בדקות הראשונות, וסל ועבירה של חנוכי העלה את המארחים ליתרון 3:9. ירושלים נראתה אבודה לגמרי, עפולה חטפה שני כדורים, אחד מהם הומר לשלשה גדולה של גור פורת, ומיד לאחר מכן דפק דאנטמון דאנק גדול שהעלה את עפולה ל-6:17. תומפסון התעורר מעט עם שלשה מהפינה, אבל ג'אקס החזיר מיד עם אחת משלו, ששמרה על יתרון 9. דנטמון מצא עוד שלשה לקבוצתו, וג'טר הוריד את ירושלים בפיגור 23:16 בסיום הרבע הראשון.

ג'טר המשיך את המומנטום ותפר שלשה עם פתיחת הרבע השני, שהחזירה את הרוח למפרשים של ירושלים. שחקניו של רבי החלו להילחץ ולאבד כדורים, מה שאיפשר לאורחים לקבוע שיוויון, ותומפסון העלה את ירושלים ליתרון ראשון. הריצה של האורחים נמשכה עם עוד שלשה של ג'טר, ואוחיון קבע ריצת 0:15, ו-23:30 לירושלים. ברדפורד מצא סוף סוף נקודות, אבל ג'טר המשיך עם ההפצצה, וקלע את השלשה השישית שלו ללא החטאה, בדרך ליתרון 32:41. אוחיון מצא את פינקני להאלי אופ נהדר, אבל השאננות של ירושלים והתעלמות של השופטים משתי עבירות ברורות על נעימי, איפשרו לברדפורד, דנטמון וחנוכי לקרב את עפולה עד 47:43 במחצית.

עפולה נהנתה מהצמצום לקראת המחצית, ועלהת טוב לרבע השלישי, כשכריסמס ודנטמון מקרבים אותה עד פיגור 53:51 בלבד. המארחים הרגישו טוב, ג'טר רשם את ההחטאה הראשונה שלו, ומן העבר השניף שלשה של פורת החזירה את היתרון לעפולה, 58:59. ג'טר סירב לוותר, וצלף עוד שתי שלשות, ויחד עם ג'אמפ של נעימי עלו האורחים ל-7. כריסמס ראה את ג'טר, והחליט להעתיק ממנו, עם שתי שלשות גדולות משלו, והפער צומק ל-2 בלבד. תומפסון וקוקיה הורידו את ירושלים עם יתרון 70:76.

המומנטום של האורחים נמשך גם בפתיחת הרבע האחרון, כשג'טר מטיח את השלשה התשיעית והמדהימה שלו, ואסיסט נהדר שלו להאנטר העלה ל-73:82. דנטמון וגריסמס המשיכו במלחמה שלהם, ולייאפ קליל צימק את הפער ל-89:84. דווקא אז איפשרה עפולה לירושלים לחפור בצבע, והאנטר ותומפסון הענישו והחזיר את הפער ל-11. ג'אקס צימק מהקו לשלוש, עופלה חטפה, וכריסמס סחט עבירה משלוש וקבר את כולן מהקו, כדי לקבוע שיוויון 97:97 מדהים. ירושלים עלתה ליתרון, כריסמס השווה מהעונשין, ולירושלים נותרה עוד התקפה אחת. מה יקרה? נראה שכולם ידעו. ג'טר לקח את הכדור האחרון, זרק את המגן שלו, וקבר את השלשה העשירית שלו, עם הבאזר, 99:102, לא מהעולם הזה.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: פו ג'טר 39 נקודות (9 מ-10 לשלוש) ו-4 חטיפות, דיז'ון תומפסון 21 ו-6 ריבאונדים, יובל נעימי (4 איבודים), ברנדון האנטר וקווין פינקני 8 כל אחד, יוגב אוחיון 6 ו-4 אסיסטים, טרה סימונס 5, אורי קוקיה 4, שרון ששון 3.

קלעו להפועל עפולה: דיונטה כריסמס 32 (7 מ-9 לשלוש), ג'סטין דנטמון 26, 7 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-6 אסיסטים, סטפון ברדפורד 13, גור פורת 12, ג'ייקוב ג'אקס 10, ניצן חנוכי 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully