וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד השוותה את הסדרה

הבלאנקוס הפתיעו בברצלונה 63:70 ואיזנו את הסדרה ל-1:1. צסק"א ואולימפיאקוס דרסו את היריבות בדרך ל-0:2 קליל

להוציא את מכבי תל אביב ופרטיזן, בשלוש הסדרות הנוספות של ההצלבה ניצחו ביום שלישי הקבוצות הביתיות, ועלו ל-0:1 בסדרות שלהן. במוקד ניצחה ברצלונה 61:68 את יריבתה המושבעת, ריאל מדריד, בסיום משחק צמוד שמבטיח הרבה לקראת ההתמודדות השניה בין השתיים. צסק"א מוסקבה היתה הקבוצה המרשימה ביותר של משחקי יום שלישי, כשהביסה את קאחה ויטוריה, והיא חזרה כמעט על אותה תוצאה כשעלתה ל-0:2 בסדרה עם ניצחון 63:83. דבר דומה עשתה אולימפיאקוס, שהתקשתה בשלבים רבים מול פרוקום סופוט, אך ניצחה לבסוף 73:90 ושמרה גם היא על הבית.

ברצלונה - ריאל מדריד 70:63 (המצב בסדרה 1:1)

ארבעה מפגשים, ארבעה הפסדים. זה היה המאזן של ריאל מדריד במשחקים נגד ברצלונה, אבל אטורה מסינה לא הפסיק להאמין בקבוצה שלו והערב, ריאל השיגה את המטרה - גנבה משחק בחוץ, ביטלה את יתרון הביתיות והחייתה מחדש את התקוות להעפיל לפיינל פור. אחרי שהייתה קרובה במשחק הראשון ונכנעה רק לריצת 0:11 שהנהיג פיט מייקל ברבע האחרון, הבלאנקוס ניצחו את ברצלונה כשהם משתמשים בנשק המרכזי של היריבה - הגנה.

ריאל אותתה על כוונותיה כבר מהפתיחה כשסיימה רבע ראשון נהדר ביתרון 8:15. שלשות של יאקה לקוביץ' וג'ורדי טריאס העלו את בארסה ליתרון בפתיחת הרבע השני, אך ריאל הגיבה בריצת 0:10 וירדה להפסקה ביתרון 27:32.

המגמה נמשכה ברבע השלישי. ברצלונה לא מצאה תשובה ליכולת נהדרת של אנטה טומיץ' ששלט מתחת לסלים והוביל את ריאל ליתרון 40:50 בסיום הרבע. ברצלונה סירבה להרים ידיים. פיט מייקל הוריד ל-54:52, אבל לא יותר מזה. טומיץ' הנהדר, פאבלו פריג'וני ודריוש לברינוביץ' דאגו שהניצחון ייסע למדריד והשוו את הסדרה ל-1:1.

טומיץ' הוביל את המנצחים עם 22 נקודות כשפאבלו פריג'וני קולע 12 ומרקו יאריץ' הוסיף 11. פיטל מייקל קלע 13 למפסידים וארזם לורבק תרם 12.

צסק"א מוסקבה - קאחה ויטוריה 63:83 (המצב בסדרה 0:2)

הצגה גדולה העניקה צסק"א לאוהדיה ביום שלישי. הקבוצה הלוהטת של יבגני פשוטין מחצה את יריבתה הספרדית 63:86 במשחק הראשון, הודות ליכולת מצוינת של אנדריי וורונצביץ', זוראן פלאניניץ' וויקטור חריאפה. שחקני קאחה ויטוריה דיברו על כך שהפעם הסיפור יהיה שונה, אך למען האמת שוב הרוסים עשו לעצמם חיים קלים, הפעם בעזרת רבע שלישי נפלא, והם רחוקים משחק אחד מפיינל פור שמיני ברציפות אחרי ניצחון כמעט זהה לראשון. עכשיו הם צריכים לקחת משחק אחד בספרד, כדי לסגור עניין ללא צורך לחזור למוסקבה לקרב המכריע.

הבאסקים נחלו הפסדים בכל אחד משלושת המפגשים הקודמים מול צסק"א מוסקבה, ונראה כי פיתחו סוג מסוים של נחיתות ברגע שהם עולים למגרש מול שחקניו של פשוטין. במחצית הראשונה עוד החזיקה האורחת מעמד, כשהרבע הראשון הסתיים ב-18:19 בלבד לזכות צסק"א, הודות ל-11 נקודות של טיאגו ספליטר בעשר הדקות הראשונות, וגם בריחה של הרוסים נבלמה לחמש הפרש בלבד במחצית.

לאחר ההפסקה כבר לא הצליחה ויטוריה להחזיק מעמד, כשזוראן פלאניניץ' ורמונאס שישקאוסקאס קולעים מבחוץ ומניעים את משחק ההתקפה בדרך ליתרון 41:59 לקראת 10 דקות הסיום. ליאור אליהו התעורר עם 10 נקודות בגארבג' טיים (15 דקות משחק), אבל התבוסה הייתה בלתי נמנעת, בטח שספליטר נתקע על אותן 11 מהפתיחה. ויקטור חריאפה ושישקאוסקאס עם 14 נקודות כל אחד, הובילו את צסק"א.

אולימפיאקוס - סופוט 73:90 (המצב בסדרה 0:2)

אחרי משחק ראשון שהלך כל כך קשה והוכרע לזכותם רק בסיום, קיוו באולימפיאקוס כי הפעם פרוקום סופוט לא תערים עליהם קשיים בדרך ל-0:2 בסדרה. אלא שלפולנים יש שאיפות משלהם והם שוב עשו צרות לקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס לאורך 30 דקות משחק, אם כי בסוף נכנעו ויחזרו הביתה רק עם המחמאות, בידיעה שהפסד אחד נוסף יגמור עבורם את החלום האירופי

אולימפיאקוס פתחה נהדר את המשחק, כשליאנס קלייזה קולע מכל טווח ועם 11 נקודות ברבע הראשון מציב את היוונים ביתרון 14:25. ברבע השני החלו קינטל וודס ודניאל יואינג להיכנס למשחק ולהחזיר את פרוקום לתמונה, ובפתיחת הרבע השלישי צלף דייויד לוגאן מחוץ לקשת וקבע 49:49. לצערה של האורחת, השלשה הזו הייתה נדירה יחסית, ובסיום בו היא קולעת באחוזים נוראים משלוש (5 מ-22) אין לה סיכוי להישאר קרובה לאולימפיאקוס לאורך זמן.

מילוש תאודוסיץ' ותיאו פפאלוקאס העבירו הילוך לאחר השוויון, והצעידו את היוונים בחזרה ליתרון דו ספרתי עם פתיחת הרבע הרביעי, בדרך ל-65:78 בסיום. יותם הלפרין תרם 2 נקודות בארבע דקות משחק, כשניקולה וויצ'יץ' קלע 4 ב-13 דקות. קלייזה הוביל את אולימפיאקוס עם 26 ו-9 ריבאונדים, פפאלוקאס תרם 20 ותאודוסיץ' הוסיף 14 וחילק 11 אסיסטים נהדרים. וודס עם 20 ויואינג עם 19 בלטו אצל האורחים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully