וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה ניצחה את הפועל ירושלים בהארכה, 99:102

הפועל ירושלים ממשיכה לסבול מחוסר יציבות, ונוצחה על ידי עירוני נהריה הלפני אחרונה 102:99 בהארכה בזכות 24 נקודות לסטיבן סמית. מכבי חיפה גברה על ברק נתניה 75:89, גלבוע/גליל ניצחה בחולון 67:72, בני השרון התעללה במכבי ראשל”צ והביסה אותה 74:97

משהו משונה מאוד עובר על הפועל ירושלים. קבוצתו של גיא גודס, שזכתה בניצחון מרשים מול גלטסראיי בטורקיה במשחק ששלח אותה למפגש מול אלבה ברלין ביורוקאפ, נחלה הערב (ראשון) הפסד שני ברציפות בליגה, הפעם 102:99 בהארכה לעירוני נהריה, הלפני אחרונה בליגה. במשחק צמרת ברוממה, הצליחה מכבי חיפה לברוח לברק נתניה, אותה נתניה שגברה על הירושלמים במחזור הקודם.

הפעם, קבוצתו של אלפסי לא הצליחה לשמור על יכולת טובה במשך ארבעה רבעים, וחיפה חגגה ניצחון 75:89, שמחזיר אותה אל המקום השני בליגה. אפי בירנבוים ומכבי ראשון לציון ממשיכים להיראות רע, והערב הם הובסו מול בני השרון 97:74, עם תצוגת כדורסל חלשה. גלבוע/גליל התקשתה בחום הנוראי של אולם הפחים, אבל יצאה עם ניצחון חשוב על המארחת הפועל חולון, 67:72, ששומר אותה בחלק העליון של הטבלה. רמת גן ממשיכה בבריחה שלה מהתחתית עם ניצחון חוץ מרשים באשקלון, 80:88.

מכבי חיפה – ברק נתניה 75:89

קרב הצמרת הפגיש בין שתי קבוצות שמסתכלות למעלה וחולמות גבוה, אבל החיפנים הצליחו להשיג ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים, שמציב אותם בינתיים במקום השני. שתי הקבוצות פתחו חלש מאוד בהתפקה, אבל חיפה התאוששה ראשונה, ומתפרצת טובה של המארחים העלתה אותם ליתרון 2:6. נתניה חזרה לעצמה תודות לאגרסיביות של פינוק וקילינגסוורת', וקבוצתו של אלפסי נטלה את היתרון ועלתה ל-12:13. נתניה ירדה ביתרון נקודה בסיום הרבע הראשון.

קילינגסוורת' המשיך את המומנטום של האורחים בפתיחת השני, ושלשה של גור העלתה את נתניה ל-17:25. חיפה נתקעה בהתקפה, אבל ריץ' עם זריקה משוגעת השאיר אותה בתמונה, וג'פרסון החזיר את קבוצתו של אשכנזי עד פיגור נקודה. נתניה נלחצה, איפשרה למארחים להשליט את הקצב המהיר, וחיפה החלה לחגוג, כשעידו קוז'יקרו קולע 4 נקודות רצופות, והעלה את קבוצתו ליתרון 33:40, במחצית עם ריצת 8:22.

המחצית לא סייעה בהרבה לנתניה, ששיוועה למנהיג, אבל מן העבר השני לא הצליחה לעצור את ג'פרסון, שהעלה את האורחים ל-11. נתניה נהנתה משלשה פנויה של טוני וושהאם שחתכה ביתרון, והורידה ל-6 בלבד, אבל שלשה נוספת של החיפאים הותירו אותם לפנים, 40:49. פלוט רוסה שוב מצא עצמו פנוי, ותפר שלשה, כשמנגד נתניה מרבה לאבד ולקחת זריקות רעות. חיפה ניצלה זאת, ועלתה ליתרון 50:64 בסיום הרבע השלישי. וושהאם היה אחד הבודדים בנתניה שעוד ניסה להחזיר את הקבוצה למשחק, אבל פלוט רוסה המשיך לירות מחוץ לקשת, בדרך ליתרון 57:71.

וושהאם המשיך להילחם לבדו, ושלשה נוספת שלו הורידה שוב לפער חד ספרתי, של 9, אבל פלוט רוסה קלע את השלשה השישית שלו לערב, וקוז'יקרו וריץ' סיימו מתפרצות נהדרות של החיפאים שהקפיצו את האוהדים המקומיים לרגליהם, והבטיחו את הניצחון שמחזיר את החיפאים אל המקום השני בליגה.

קלעו למכבי חיפה: ג'סי פלוט רוסה 22 (6 מ-8 ל-3), דבון ג'פרסון 19 ו-8 ריבאונדים, ג'ייסון ריץ' 18, עידו קוז'יקרו 11 ו-10 ריבאונדים, דרור חג'ג' 7 ו-7 אסיסטים, משה מזרחי וממאדו אנג'איי 6 כ"א.

לנתניה: מרקו קילינגסוורת' 21 ו-9 ריבאונדים, טוני וושטהאם 20, דנילו פינוק 11 ו-7 אסיסטים, ליאור חכמון 10, טוני יאנגר 5, ערן אסנטי ואוריה גור 3 כ"א, שמוליק ברנר 2.

עירוני נהריה – הפועל ירושלים 99:102 (בהארכה)

מה יהיה עם ירושלים? יום אחד השחקנים של גודס פורחים באירופה ומפתיעים קבוצות שעל הנייר עדיפות מהם, ולמחרת הם מפסידים לקבוצות נחותות ומזכירים שמדובר בקבוצה מוגבלת ובעיקר לא יציבה. מנגד, אם ההפסד הערב לנהריה ממשיך את המגמה, הרי שאלבה ברלין, יריבת ירושלים ביורוקאפ, צריכה לדאוג.

ירושלים שוב פתחה רע את המשחק, וחטפה שתי שלשות מסטיבן סמית', שביחד עם ליאור שגב, עלתה ליתרון 5. למאר גריר גם הוא נהנה מההגנה החלשה של האדומים, בעוד באותן דקות היה לגודס רק את טרה סימונס שמצא את הטבעת. סימונס המשיך להיות אגרסיבי, ונקודות שלו הביאו את ירושלים לשיוויון 22:22 בסיום הרבע הראשון. נהריה המשיכה לצלוף מבחוץ ללא החטאה, כשגם שגב ודילייני מצטרפים לחגיגה, והמארחים הוליכו ב-4, אבל גודס הכניס את האנטר, וזה העניש את נהריה, כשיחד עם שלשה של שרון ששון העלה את ירושלים ליתרון 30:31. ששון ראה כי טוב והמטיר שלשה נוספת, אבל עיקר הבעיה של נהריה היתה עצירתו של פו ג'טר, או יותר נכון, אי עצירתו, והגארד הזריז ברצף של נקודות הוביל את ירושלים ליתרון 37:45. בולינגר ב-4 נקודות רצופות העיר מעט את נהריה, שעשוע צימק ל-2 בלבד, והמארחים ירדו בפיגור מינימלי, 49:47 במחצית.

גריר ודילייני הקשו על שחקני ירושלים בפתיחת הרבע השלישי, ונהריה נטלה את ההובלה, שלשה של אוחיון השיבה את היתרון לאדומים, אבל נהריה לא ויתרה, המשיכה להזרים כדורים לבולינגר, וזה גמל להם כשהוריד את המארחים עם יתרון לקראת הרבע האחרון, 65:66. ירושלים לא הספיקה להגיב, ונהריה פתחה מדהים את הרבע האחרון, עם ריצת 0:7 שהעלתה אותה ליתרון 65:73.

אוחיון וששון מנעו מירמישין ושעשוע לאפשר לקבוצם לברוח, וכפו שיוויון 88:88, ששלח את שתי הקבוצות להארכה. אלא שאם היה נדמה שאז יתמוטטו האנדרדוגים, הרי ששחקני נהריה חשבו אחרת, ורצו ל-5:10 בשלוש וחצי דקות, וליתרון 92:98. ג'טר עוד החזיר מעט את האורחים, אבל זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי, וקבוצתו של גודס ממשיכהם עם ההסתבכויות שלה בליגה המקומית.

קלעו לנהריה: סטיבן סמית' 24 (4 מ-6 לשלוש) ו-13 ריבאונדים, למאר גריר 21, פול דילייני 19, עודד שעשוע 15, אדם בולינגר 11, ליאור שגב 7, ג'רון רוברטס 3, ולאדי ירמישין 2.

קלעו להפועל ירושלים: פו ג'טר 20, טרה סימונס 18, יובל נעימי 17 ו-4 אסיסטים, שרון ששון 12 (4 מ-6 לשלוש), יוגב אוחיון 9 ו-7 אסיסטים, קווין פינקני 7, דיז'ון תומפסון וברנדון האנטר 6 כל אחד, אורי קוקיה 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפועל חולון – הפועל גלבוע/גליל עליון 72:67

האולם בחולון ידוע כלא פשוט בימים החמים, והערב הוא אימלל את האורחים מהצפון. קבוצתו של קטש הגיעה אחרי התבוסה למכבי תל אביב וחזרה עם ניצחון חוץ יקר, ששמר אותה במקום השלישי, ומנע ממנה, למרות חוסר היציבות, התדרדרות אל החלק התחתון של הטבלה. בחולון לעומת זאת צריכים להיות מאוכזבים מאוד, כיוון שכל משחק מעתה הוא חשוב אם ברצונם להגיע לפלייאוף העליון.

חולון התחילה היטב והוליכה 5:8 לפני שהאורחים יצאו לריצת 0:8 עם דקות טובות של אלישי כדיר, שפתח את המשחק עם 4 מ-4 מהשדה. שתי הקבוצות ניסו לנצל את המשחק המפוזר של היריבה (פארגו 3 איבודים ברבע הראשון), אבל לא הצליחו לשמור על ריכוז ואחרי 10 דקות 12:16 לגלבוע/גליל. במחצית השנייה הידיות החלו להתאפס ושתי הקבוצות הצליחו לקלוע באחוזים משופרים. אייזיה סוואן נכנס לפעולה עם שתי שלשות בצד אחד, דווין מיטשל קלע בצד השני, אבל באמצע הרבע קצב צבירת הנקודות שוב נעצר ו-2:42 דקות לסיום זה רק 25:26 לאורחים. בהמשך קלעו ליאור לישפיץ וסשה בראטיץ' ארבע נקודות רצופות, שברו במעט את השוויון ואחרי 20 דקות משחק 29:32 לחולון.

המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השלישי, כשסל רודף סל בכל צד, אלישי כדיר חוזר לקלוע אחרי רבע שני בצורתי וג'ון תומאס, ביחד עם מיטשל, עושים את העבודה בצד השני. 5 נקודות רצופות של גוני יזרעאלי העלו את גלבוע ל-48:52 בסוף הרבע. גם בתחילת הרבע האחרון אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח ליריבתה. אלו היו הדקות של סשה בראטיץ' אצל חולון, אבל אלישי כדיר המשיך לנפק משחק מצוין בשורות האדומים והיתרון המשיך לעמוד בדרך כלל על נקודה. בתוך שתי הדקות האחרונות הצליחה גלבוע לעלות ל-61:65 ול-63:68 45 שניות לסיום מעוד סל של כדיר, מיטשל איבד כדור קריטי בצד השני וחולון הפסידה 72:67.

לגלבוע/גליל עליון: אלישי כדיר 22 ו-7 ריבאונדים, אייזיה סוואן 13, בריאן רנדל 10 ו-13 ריבאונדים, כוני יזרעאלי 7, ג'רמי פארגו 6 ו-8 איבודים, דגן יבזורי ודיון דאוול 5 כ"א, אבישי גורדון וגל מקל 2 כ"א.

קלעו להפעול חולון: סשה בראטיץ' 19, ג'ון תומאס 13 ו-7 ריבאונדים, דווין מיטשל 11, ליאור ליפשיץ 8, אנטוניו גרייבס 7, יוני ניר 6, ניב ברקוביץ' 2, קלי וויקין 1.

בני השרון – מכבי ראשון לציון 74:97

דווקא אחרי ששברה רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון על חולון, ונראה היה שהיא יוצאת לדרך חדשה, חזרה קבוצתו של אפי בירנבוים ליכולת הרגילה שלה העונה, כשהיא התפרקה כבר ברבע השלישי, ואיפשרה לבני השרון להמשיך את המסע שלה במעלה הטבלה, אל הפלייאוף העליון.

המארחים נטלו את ההובלה בפתיחה, אבל ארון מגי, עם 9 נקודות ברבע הראשון, דאג לסייע לקבוצה של אפי להפוך את התוצאה ואף לרוץ ל-14:20. בני השרון השיבה מלחמה, ובסיום הרבע הראשון הוריד רון סטיל את הפיגור לנקודה בלבד, 20:19. בני השרון לא התכוונה לאפשר לראשון לברוח לה וחזרה להוליך ברבע השני, כשפי ג'יי טאקר מייצר נקודות ומוליך את קבוצתו ל-27:32 ובהמשך ליתרון דו ספרתי ראשון. כשטאקר נעצר, קוקי בלצ'ר ואורי יצחקי נטלו את המושכות ובסיומו של רבע שני טוב מאוד ירדה בני השרון למחצית ביתרון 37:47.

ההפסקה לא קטעה את המומנטום של בני השרון, שביקשה להמשיך את המחצית השנייה כפי שסיימה את הראשונה ועלתה ל-44:59 מאוד מבטיח לקראת ההמשך בראשותו של בן רייס, שקלע 9 נקודות בשש הדקות הראשונות של הרבע, ו-57:76 לבני השרון בסוף הרבע. בזכות שני הרבעים המצוינים שלה, הפכה בני השרון את הרבע האחרון לגארבג' טיים. דארל טאקר מראשון ניצל אותן לשפר את הסטטיסטיקה האישית, ארז כץ התחיל להפציץ ושני המאמנים העלו למגרש שחקני ספסל לשתי הדקות האחרונות. בסיום 74:97 לבני השרון.

קלעו לבני השרון: פי ג'יי טאקר 19 ו-10 ריבאונדים, ארז כץ 15 ו-5 אסיסטים, בן רייס ורון סטיל 12 כ"א, שון ג'יימס 11 ו-5 חסימות, קוקי בלצ'ר 10 ו-5 אסיסטים, אורי יצחקי 7, סם קלנסי 6, אייזק רוזנפלד 4, גיא לביא 1.

לראשון לציון: דארל טאקר 20, ארון מגי 19, יהוא אורלנד ואבי בן שימול 8 כ"א, אוגונה אוניקווה ורוד גריזרד 6 כ"א, לארי אובאנון 5, מאיר טפירו 2.

עירוני אשקלון – עירוני רמת גן 88:80

רק לפני כמה שבועות היה ברור לכולם שאת העונה הזו, תסיים עירוני רמת גן במקום האחרון. הקבוצה שלא הצליחה למצוא ניצחון בעשרת המשחקים הראשונים שלה, ממשיכה במגמת השיפור הנהדרת שלה, ועם יכולת שכזאת במשחק חוץ (שהיה יכול להיגמר בהפרש גבוה בהרבה), יכול בורגר בהחלט להיות אופטימי לגבי קרב ההישרדות שצפוי לו בפלייאוף התחתון.

פתיחת משחק מהוססת בהתקפה מצד שחקניו של אריאל בית הלחמי, איפשרה לשחקני רמת גן, ובראשם ברנדון יואינג, לפתוח את המשחק בצורה טובה. 5 נקודות של יואינג בפתיחה הובילו את רמת גן ליתרון 5:9. האורחים המשיכו ללחוץ על אשקלון, שמצידה לא הצליחה לייצר נקודה במשך יותר מ-5 דקות, ורמת גן ירדה עם יתרון 12:22 בסיום הרבע הראשון. היכולת הטובה של יואינג נמשכה גם ברבע השני, כשגם שליטה מתחת לסלים בריבאונד ההתקפה, שמרו על היתרון יתרון דו ספרתי של רמת גן, 20:36, 5 דקות למחצית. התעוררות קלה של אבי סוכר ועומאר סניד החזירה במקצת את הצבע ללחיים של בית הלחמי, אבל רמת גן בכל זאת ירדה למחצית ביתרון דו ספרתי, 33:43.

המחצית השנייה נפתחה על מי מנוחות, כששתי הקבוצות מפגינות יכולת ירודה במיוחד. שלשות של מורן רוט מצד אחד דאגו לצמק כשמן העבר שני גארי פורבס שומר על היתרון של רמת גן, 43:55לרמת גן, 5 דקות בתוך המחצית השנייה. הערב העגום שלך אשקלון נמשך גם בחצי השני של הרבע השלישי, גארי פורבס לא הפסיק לפגיז והעלה את רמת ליתרון של 20 נקודות. 47:68 לרמת גן בסוף הרבע השלישי. 19 נקודות של טולברט ברבע האחרון החזירו את אשקלון למשחק, 78:83 לרמת גן אחרי דאנק של אוויס ואייט 1:20 לסיום. 2 נקודות של אוויט ואייט בריבאונד התקפה, צימקו ל 80:83, 40 שניות לסיום. רמת גן יצאה להתקפה, שריקת רגל מעוררת מחלוקת של השופטים העניקו לה שעון 24 חדש. קליעות עונשין של ווטסון ופורבס גמרו את המשחק. בסיום 80:88 לרמת גן.

קלעו לרמת גן: איציק אוחנון וברנדון יואינג 20 כ"א, גארי פורבס 19 ו-15 ריבאונדים, ג'וליאן קאזו 10, ג'ון שארפר 9, כריס ווטסון 7, אור ברנר 3.

קלעו לאשקלון: בריאן טולברט 26 (5 מ-10 ל-3), מורן רוט 16, עומאר סניד ואוויס וויאט (8 ריבאונדים) 12 כ"א, אבי סוכר 8, ג'ימי באקסטר 4, ברוקס סיילס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully