וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "עשינו את זה כמו גדולים"

9.3.2010 / 23:31

מאמן ירושלים היה מאושר אחרי הניצחון על גלאטסראיי וההעפלה לרבע הגמר, ולמשחק מול אלבה ברלין: "הם פייבוריטים על הנייר"

הרבה מחמאות מגיעות להפועל ירושלים. הערב (שלישי) המשיכה הקבוצה ההפכפכה את העונה האירופית הנפלאה שלה, כשגברה 98:111 על גלאטסראיי בטורקיה, על מנת להבטיח מקום ברבע גמר היורוקאפ. האדומים הציגו משחק התקפי נפלא, נעזרו ביכולת מצוינת של יובל נעימי וטרה סימונס, הפציצו 44 נקודות (!) ברבע האחרון והעפילו מהמקום השני של בית י'. בשלב הבא מחכה לירושלמים אלבה ברלין, שגברה על חובנטוד והעפילה כראש בית ט'. המפגש הראשון בין השתיים יהיה במלחה, ב-24 במרץ, בעוד הגומלין ייערך בדיוק שבוע לאחר מכן בברלין.

"עשינו את זה בזכות עצמנו", אמר מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, עם תום המשחק. "הראנו בגרות ואופי אחרי שני הפסדים רצופים, במגרש לא קל. בחצי השני הקצב לא היה שלנו, אבל בסופו של דבר עשינו את זה כמו גדולים ונמשיך הלאה. זה כבוד גדול להגיע לשלב הזה ואני חייב לתת קרדיט ענק להנהלה ולצוות המקצועי וכמובן לשחקנים על ההישג הנפלא. קיבלנו בית קשה מאוד ולעלות ממנו לשלב שמונה הגדולות - אני בהחלט חושב שזה הישג גדול".

המאמן המנצח התייחס לאיש המשחק שלו הערב, יובל נעימי, שהפציץ 20 נקודות במחצית הראשונה וסיים עם 27, כשאמר: "הוא נכנס למשחק מצוין, ראיתי מההתחלה שהוא מרוכז. הוא עשה את הדברים נכון, קלע מבחוץ, שמר טוב, הוא היה מצוין היום וחשוב שתהיה המשכיות. הקבוצה הציגה משחק התקפה פנטסנטי, הטוב ביותר שלה בשנים האחרונות. לקלוע 44 נקודות ברבע זה דבר מדהים".

לבסוף, התייחס המאמן האדום ליריבתו בשלב הבאה, אלבה ברלין. "אני מאוד מרוצה שלא קיבלנו את אריס סלוניקי. שנית, אלבא ברלין היא קבוצה מצויינת, והיא פייבוריטית על הנייר אבל כמו שהוכחנו קודם, אנחנו לא נופלים מאף קבוצה. נגיע לעשות הכול בשביל לעלות לשלב הבא, עד עכשיו באירופה באנו קטנים ויצאנו גדולים. צפויים לנו בהחלט שני משחקים קשים מאוד, אבל אני מאוד מאמין בשחקנים ובצוות שלי".

סימונס: "בהחלט ראויים להיות בטופ 8"

טרה סימונס, שהיה פשוט נפלא, בעיקר במחצית השניה, אמר: "עלינו לשלב הבא והרווחנו את זה בעבודה קשה. שיחקנו מול יריבה קשה והצגנו משחק כדורסל מצוין, בעיקר בצד ההתקפי. מגיע כל הכבוד לצוות המקצועי ולשחקנים על ההישג המרשים. כשקיבלנו את ההרגלה של הטופ 16לא האמינו שנוכל להעפיל לרבע גמר, ועשינו את זה. קלענו 111 נקודות ו-44 נקודות ברבע הרביעי שזה דבר מדהים, ואנחנו בהחלט ראויים להיות בשלב הטופ 8. מחכה לנו משוכה קשה מאוד – אלבא ברלין - אבל הוכחנו כבר הרבה אופי במשחקים המכריעים וניתן את הכל בשביל לנצח גם אותם".

ברנדון האנטר, שדווקא לא היה בשיאו הערב אך הקפיד לשחק קבוצתי, הוסיף: "עשינו עבודה נהדרת הלילה. לא סמכנו על אחרים, התמקדנו במשחק שלנו. הרבע האחרון היה הטוב ביותר שלנו העונה, ואני שמח להיות ברבע הגמר".

מנגד, מאמן גלאטסראיי, צ'ם אקדג, החמיא ליריבתו: "ברכותיי להפועל ירושלים, הגיע להם לנצח ואני מאחל להם בהצלחה ברבע הגמר. השחקנים שלנו היו קצת עייפים לאור המשחק ששיחקנו לפני יומיים מול אפס פילזן, וזה השפיע על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully