וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: לפתור את המשבר הטורקי

8.3.2010 / 20:49

הפועל ירושלים תתארח בטורקיה אצל גלאטסראי כשניצחון יעלה אותם לשלב ההצלבה ביורוקאפ. קוקיה: "יהיה משחק קשה מאוד"

שלב הבתים השני של היורוקאפ יגיע לסיומו מחר (שלישי) במשחק בו תארח גלאטסראי הטורקית את הפועל ירושלים (21:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של גיא גודס יודעת כי ניצחון בטורקיה יעלה אותה לשלב ההצלבה, מרחק מפגש כפול מפיינל פור המפעל. אם ירושלים תפסיד את המשחק, היא תצטרך את חסדי ולנסיה של נבן ספאחיה, כשניצחון שלה על קאזאן יעלה את האדומים בלא כל קשר לתוצאת המשחק בטורקיה. מנגד, ניצחון של הרוסים ב-4-7 הפרש, בתוספת ניצחון של ירושלים יעלה את שחקניו של גודס מהמקום הראשון. ירושלים תצטלב עם בית 9 אותו תסיים אריס סלוניקי ככל הנראה במקום הראשון, ואילו במקום השני תסיים המנצחת בין חובנטוד בדאלונה לאלבא ברלין.

הקבוצה הירושלמית יצאה הבוקר לטורקיה, שם ערכה בשעות הערב את האימון המסכם והיחיד לקראת המשחק. בקבוצה ניסו לאסוף את השברים שאחרי ההפסדים לולנסיה ולברק נתניה בליגת העל. "יהיה משחק קשה מאוד, כי גלאטאסראיי היא קבוצה מצוינת", אמר הפורוורד הישראלי אורי קוקיה לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק, "היא אמנם הפסידה את כל המשחקים שלה בשלב הזה, אבל את כל המשחקים היא הפסידה בהפרשים קטנים. יהיה סגנון משחק מאוד התקפי. גם אנחנו וכמובן גלאטאסראיי קבוצות התקפה מצוינות, ולדעתי מי שתשחק טוב יותר בהגנה, תנצח. המפתח לניצחון שם זו ההגנה".

כאמור, הקבוצה הטורקית מגיעה למשחק ללא כל מעורבות אמיתית מלבד הרצון הספורטיבי לנצח. הקבוצה מגיעה למשחק אחרי ניצחון מרשים ביום שבת האחרון בליגה המקומית על אפס פילזן, כשמי שהצטיין במשחק היה סימאס יסאיטיס, אקס מכבי תל אביב, שקלע 24 נקודות באחוזים מצויינים מהשדה. מלבד יאסאיטיס, הטורקים מציגים מספר שחקנים מסוכנים מאוד כמו דריוס וושינגטון ג'וניור ומייק ווילקינסון האמריקאים ורדוסלב רנצ'יק הסלובקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully