וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס עלתה להצלבה

היוונים השלימו שבוע נפלא ואחרי שזכו בגביע, השיגו עוד מטרה עם 94:97 על ציבונה זאגרב בחוץ. סופוט - צסק"א 81:88

מלבד משחקה המרתק של מכבי תל אביב בטורקיה, שוחקו הערב (רביעי) שני משחקים נוספים במסגרת שלב הבתים השני של היורוליג, ומי שחגגה ראשונה הייתה אולימפיאקוס, שהשלימה את עלייתה לשלב ההצלבה עם ניצחון 94:97 בזאגרב על ציבונה.

במשחק השני היה צפוי סיפור דומה, כאשר צסק"א בתפקיד העולה הפוטנציאלית להצלבה, אבל לסופוט היו תכניות משלה ועם 81:88 היא דחתה לאלופה הרוסית את התכניות. ביום חמישי יושלם המחזור עם חמישה משחקים נוספים.

בית ז'

פרוקום סופוט - צסק"א מוסקבה 81:88

לפני כשלושה חודשים הובסה צסק"א מוסקבה בתל אביב על ידי מכבי המקומית. הרוסים נראו אז כמי שמתקשים להתאושש מעזיבתו של אטורה מסינה האגדי, אלא שמאז הכל התחבר והקבוצה חיברה 10 ניצחונות רצופים בזירה האירופאית. הרצף הזה הגיע לתומו הערב, דווקא נגד סופוט הצנועה שממשיכה לשמש כהפתעה הנעימה של הטופ 16.

צסק"א דווקא פתחה היטב את המשחק והוליכה בתום הרבע הראשון בהפרש של 5 נקודות, אלאל שרבע שני של 18:28 לפולנים, הפך את התוצאה בתום מחצית ראשונה שגם בישרה על ההמשך. חוסר היציבות של האלופה הרוסית המשיך להתבטא בהמשך, כשבעזרת רבע שלישי של 16:26 היא חזרה להוליך, רק כדי להפסיד 24:12 ברבע האחרון ובמשחק כולו.

צסק"א הייתה עולה להצלבה אם הייתה מנצחת, אבל חגיגות העלייה שלה נדחו בשבוע. סופוט ממשיכה להיות חזק בתמונה. דייויד לוגאן הפציץ בדקות החשובות וסיים כקלעי הבולט של סופוט עם 22 נקודות. קינטל וודס הוסיף 19 ויאן הנדריק יאגלה קלע 18. טרייז'אן לנגדון קלע 20 עבור צסק"א, ורמונאס שישקאוסקאס קלע 19. ויקטור חריאפה וסשה קאן התחלקו שווה בשווה ב-26 נקודות.

בית ח'

ציבונה זאגרב - אולימפיאקוס 97:94

המשחק בקרואטיה הפגיש הערב שתי קבוצות שנמצאות במקומות שונים וגם הפעם זה לא השתנה. ציבונה ידעה שהפסד יגמור את הסיפור שלה בטופ 16 באופן סופי והיא נלחמה בדרך לפלוס 7 בסוף הרבע הראשון ולהובלה אחרי 20 דקות. המחצית השנייה כבר הלכה יותר בכיוון של היוונים, שכבר עלו ליתרון של 9 נקודות, אבל הקרואטים נלחמו והצליחו לחזור למשחק. הדקות האחרונות היו צמודות למדי, שתי הקבוצות הלכו לקו, אבל אולימפיאקוס ידעה לשמור על היתרון ולנצח.

הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס התחילה את השבוע עם זכייה בגביע על חשבונה של פנאתינייקוס השנואה והמשיכה אותו הערב עם העפלה סופית ורשמית להצלבה. מילוש טאודוסיץ' הוליך את היוונים עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים, לינאס קלייזה הנהדר תרם 20 נקודות ב-9 מ-12 מהשדה וג'וש צ'ילדרס קלע 14. יום הלפרין שיחק 13 וחצי דקות בהן קלע 6 נקודות. ג'מונט גורדון הוליך את ציבונה עם 32 נקודות שלא עזרו, מרקו תומאס הוסיף 20 ולוקשה אנדריץ' קלע 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully