וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "זה המשחק שאנחנו באמת יכולים לנצח בחוץ"

איתן נוח

23.2.2010 / 9:45

מכבי תל אביב המריאה לאיסטנבול לקראת המשחק נגד פילזן, וגיא פניני מתכונן לערב גורלי להמשך דרכה של הקבוצה ביורוליג

יותם רונן

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שלישי) לאיסטנבול, שם תתמודד מחר (20:00) נגד אפס פילזן במסדרת המחזור הרביעי של בית ו' בשלב הטופ 16 ביורוליג. כזכור, מכבי תל אביב ניצחה את פילזן 62:72 במחזור האחרון שהתקיים לפני שבועיים, והיא מובילה את הבית יחד עם סיינה.

הגארד אנדרו וויז'נייבסקי אמר בשדה התעופה: "כל משחק הוא חשוב. אנחנו יוצאים לטורקיה ואנחנו חייבים לשמור על הריכוז שלנו. נותרו לנו עוד שלושה משחקים, אבל זוהי הזדמנות הראשונה שלנו לפתוח פער. הקבוצה שלנו מוכנה להמשיך במומנטום שבו אנו נמצאים".

גיא פניני, המעודד מהזכייה בגביע המדינה בשבוע שעבר: "אנחנו יוצאים בהרגשה שאנחנו יכולים לנצח בחוץ וכולם יודעים את המשמעות של ניצחון חוץ בבית הזה. אני חושב שמבין כל משחקי החוץ זה המשחק שאנחנו באמת יכולים לנצח. אנחנו חייבים לשחק אגרסיבי ונכון, ואני מאמין שנחזור עם ניצחון. זה משחק שיכול לדחוף אותנו למעלה, כי במצב של הבית ניצחון חוץ זה מקום ראשון. זה מה שאנחנו רוצים, בשביל זה אנחנו עובדים קשה כל העונה. נקווה שנגיע מוכנים ונעשה מה שאנחנו יכולים לעשות".

צ'אק איידסון: "אנחנו משחקים כדורסל טוב, ואנחנו מרגישים לגבי איך שאנחנו משחקים כקבוצה. האווירה שם היא לא משהו שאף אחד לא עבר מקודם, אולי אפילו יהיה כיף. אנחנו במומנטום חיובי, זה משחק חשוב עבורנו וכולם מתרגשים לקראת המשחק".

עוזר המאמן שרון דרוקר הוסיף: "אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק לגופו, יצאנו למשחקים גם במומנטומים לא טובים. אני חושב שבאמת עברנו תקופה טובה, אבל החשיבות של המשחק הזה היא גבוהה וידועה לשתי הקבוצות בבית. אנחנו צריכים להתרכז ולהתאים דברים אחרונים. אני זוכר שאחרי המשחק פה המאמן שלהם הבטיח אווירה חזקה אצלם בבית וש-10 נקודות ההפרש שלנו לא יספיקו. אנחנו צריכים להתכונן גם למצב כזה שבו יהיו דברים מחוץ לספורט כמו הפגנות. זה לא צריך להפחיד, אלא זה צריך להכניס אותנו לריכוז ופוקוס של 40 דקות של קרב. ניצחון במשחק הזה הופך אותנו לפייבוריטים להגיע להצלבה אפילו מהמקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully