וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "מקווה שדן ישכח כל מה שלימדתי אותו"

איתן נוח

17.2.2010 / 16:40

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת גמר הגביע מול בני השרון: "יהיה מעניין. זו קבוצה עם פוטנציאל". שמיר: "זו הזדמנות לתת מכה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

48 שעות אחרי חצאי גמר גביע המדינה ו-24 לפני שייצא לדרך הגמר, ערכו הערב (רביעי) צמד הפיינליסטיות, מכבי תל אביב ובני השרון, מסיבת עיתונאים לקראת המשחק היוקרתי (חמישי, 19:00, ערוץ 1). כזכור, האלופה המכהנת לא ממש התקשתה בחצי הגמר מול ברק נתניה ביום שני, וניצחה 65:81 אחרי מחצית שניה טובה. מנגד, בני השרון ועירוני אשקלון לא הציגו כדורסל גדול בלשון המעטה, אך בסופו של דבר הקבוצה המאוחדת של דן שמיר הצליחה לנצח 61:69 על מנת להעפיל לגמר גם היא. בכך המשיך המאמן הצעיר את הרקורד המצוין שלו בגביע, שכולל רק נצחונות עד כה, וכעת לא נותר לו אלא להמשיך את המומנטום למשך משחק אחד בלבד.

גרשון: "מקווה שהקבוצה הטובה תנצח"

כבר שלוש שנים שמכבי תל אביב לא זכתה בגביע המדינה, וכעת היא מאוד רוצה להשיבו. "אני שמח בשביל דן שהוא פה, מגיע לו ואני מקווה שבמשחק יהיה לו בלק-אאוט והוא לא יזכור את כל מה שלימדתי אותו. אני מרגיש כמו פטרוסיאן - אני בא לשחק נגד המחשב", התלוצץ פיני גרשון. "אני מעריך שיהיה משחק מעניין, יש לבני השרון פוטנציאל טוב. אני חושב שבני השרון קבוצה יותר טובה מנתניה מהרבה בחינות. למרות זאת, עם כל הכבוד, אני חושב שזה תלוי בנו".

"זו קבוצה מאומנת ואנחנו שוכחים את המשחקים הקודמים בינינו, בתחילת העונה, כאשר היו לא מעט שינויים בשני הצדדים", הוסיף המאמן הצהוב. "הם משחקים יותר טוב, אנחנו משחקים יותר טוב, ונראה מה יבוא לידי ביטוי במשחק עצמו. דן אמר שמשחקי הגביע משמשים כדי "לתת מכה", אז נבוא עם מגנים. להגיע לגמר זה מכובד, אבל אני מקווה שהקבוצה הטובה תנצח".

גיא פניני, שנמצא בכושר מצוין, הוסיף: "אנחנו שמחים להיות במעמד הזה. מכבי לא זכתה בגביע שלוש שנים, אז הגיע הזמן להחזיר את הגביע ואני חושב שהוא מרגיש הכי טוב במחוזותינו. יש לנו שחקנים מצוינים שזכו בתארים בעבר ויודעים להביא את היכולת שלהם במשחקים כאלה, ואני מאמין שנבוא ונשחק את הכדורסל הטוב שלנו. כמובן שאנחנו נותנים כבוד לבני השרון. תמיד המשחקים איתם לא קלים, ואנחנו מקווים לקחת את הגביע".

שמיר: "באופן אישי, זה כבוד מיוחד"

אחרי שלקח גביע עם הפועל ירושלים ולאחר הריצה הטובה עם בני השרון העונה, ברקורד של דן שמיר אין ולו הפסד אחד במפעל גביע המדינה. עם זאת, גם שמיר עצמו יודע שלשחק מחר הוא מגיע כאנדרדוג גדול. "בשמי ובשם בני השרון אנחנו שמחים להיות כאן. אני מאוד שמח, בעיקר בשביל השחקנים שאיתנו בקבוצה. כולם עובדים מאוד קשה בקבוצה שלנו", פתח שמיר את דבריו. "יש לנו לא מעט ימים מתסכלים, ואני מאוד שמח על ההזדמנות שיש לנו, וזה מה שזה - הזדמנות לתת מכה. אני לא מבין את הנושא של פייבוריט ואנדרדוג, אני יודע להתכונן למשחק ולשחק אותו הכי טוב שאתה יכול. התוצאה לא כתובה מראש. כשגדלתי בירושלים חשבתי שזה כמעט בלתי אפשרי לנצח את מכבי על תואר, אבל אני יודע שאת המשחק צריך לשחק בשביל לנצח אותו ורק מחר בערב נדע מה תהיה התוצאה".

שמיר דיבר על יחסיו החמים עם המאמן תחתיו שימש כעוזר, ואמר: "באופן אישי, בשבילי זה כבוד מיוחד, ואם היו אומרים לי שאאמן בגמר גביע המדינה מול פיני גרשון, זה חלום. יש לו חלק בזה, ובשבילי לשחק מולו בגמר הגביע זה אירוע מיוחד ואני פה הרבה בזכותו. הוא מאוד השפיע עלי כמאמן וכבנאדם".

שמיר אף הוסיף והתייחס להחלטה לאפשר לסמי בכר לשפוט את גמר הגביע, שופט איתו חווה שמיר חוויה לא נעימה בהפסד הפיינל פור, ואמר: "מאז גמר הפיינל פור סמי שפט אותנו מספר פעמים, ויש תמימות דעים שסמי הוא בין שלושת השופטים הטובים בארץ. הוא יהיה תחת זכוכית מגדלת, ואני מקווה שהוא לא יעשה טעויות כמו במשחקים שאתם מדברים עליו. במשחק הזה צריך את השופטים הכי טובים".

קפטן בני השרון, ארז כץ, הוסיף: "אם הסטטיסטיקה לא תשתנה אז דן שמיר ינצח משחק גביע שמיני ברציפות וניקח את הגביע. באופן אישי אני גאה להיות במעמד הזה בשביל בני השרון - מועדון מכובד מאוד בכדורסל הישראלי שמגיע בשנים האחרונות לרגעי השיא. אנחנו כשחקנים, ועם צוות המאמנים וההנהלה, עובדים כל השנה קשה, ומשחק כמו גמר גביע המדינה, נגד מכבי, בנוקיה, זה בהחלט רגע שיא ובשביל זה אנחנו עובדים מאוד קשה מתחילת השנה. אני מאוד מקווה שנצליח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully