וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "גם הסגל הנוכחי יכול להגיע להצלבה"

איתן נוח

26.1.2010 / 6:39

מכבי ת"א המריאה לסיינה, ועוזר המאמן סבור כי גם ללא חיזוק יש סיכוי להגיע לשלב הבא. פניני: "ניצחון ייתן מקדמה מדהימה"

יותם רונן

מכבי תל אביב המריאה לפנות בוקר (שלישי) אל המשימה הראשונה שלה בטופ 16 בסיינה, איטליה. הקבוצה שרק ביום ראשון האחרון נגררה לשתי הארכות והפסד מפתיע ומביך בנתניה, תנסה להשתקם דווקא מול אחת הקבוצות החזקות באירופה. היום הוא המועד האחרון בו יכולה מכבי לצרף שחקן נוסף, וכפי הנראה כעת, לא יצורף שחקן נוסף בעיקר בשל רצונה של ההנהלה לא לפזר כספים.

"גם הסגל הנוכחי יכול לשחק טוב בטופ 16 ואולי אפילו להגיע להצלבה במידה שנשחק טוב ביחד", התייחס עוזר המאמן, שרון דרוקר, לפני ההמראה לכך שהסגל לא הולך להשתנות ולהתחזק. "זה לא שיגיע לפה איזשהו מושיע להושיע את הקבוצה. יש לנו את היכולת מתוך עצמנו ויש לנו מספיק כוחות". דרוקר התייחס גם להפסד בנתניה ולהשפעותיו על הצהובים: "בסך הכול אנחנו מעכלים את ההפסד הראשון אחרי עשרה ניצחונות. אנחנו עובדים קשה ויודעים שצריך להתאושש מהר מההפסד בנתניה. אתמול דיברנו קצת, עבדנו על תיקוני טעויות ונתכונן שם כמו שצריך.

"סיינה היא מודל לקבוצה שעשתה משהו יפה באירופה. הם בנו את הקבוצה יפה ורצים כבר כמה שנים עם אותו סגל, כל פעם עם תיאום קטן. כדי לשבור תיאום כזה, אנחנו נצטרך לשחק ביחד עם הרבה תקשורת בהגנה ובהתקפה".

במכבי סובלים ממכת פציעות בשבועות האחרונים כשגם גיא פניני ואלן אנדרסון סובלים מפציעות שונות, שאף גרמו לאחרון להחמיץ את המשחק האחרון מול נתניה. "אני מרגיש קצת יותר טוב עכשיו", סיפר אנדרסון טרם ההמראה. "אני מתכוון להיות מוכן למשחק וברור לי שאני חייב להיות מוכן למשחק, אבל אני לא יודע מה יהיה. גם משחק לא טוב כמו ששיחקנו מול נתניה יכול לקרות, למרות שזה לא אמור לקרות. זו קריאת השכמה עבורנו, אנחנו נחזור לעצמנו ונהיה מוכנים לסיינה".

גיא פניני, שדווקא שיחק ביום ראשון האחרון למרות הפציעה, הוסיף: "אנחנו נוסעים בהרגשה טובה. זה המשחק הראשון של הטופ 16. ההפסד לנתניה העיר אותנו ונתן לנו זריקת מוטיבציה אחרי שהיינו קצת בהיי מהניצחון על ירושלים. אנחנו נלמד מזה, יש לנו שני אימונים שם ונגיע מוכנים לסיינה. ברור שאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, אבל זה בית חדש וכל משחק יכול לשנות את התמונה. ניצחון על סיינה ייתן לנו מקדמה מדהימה לבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully