וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל: "אנחנו לא מוכנים כרגע לרמה של הטופ 16"

איתן נוח

15.1.2010 / 14:00

מכבי ת"א שבה מפוכחת מיוון אחרי עוד משחק חלש, בלות'נטאל: "נצטרך להשתפר". אנדרסון: "טוב לי עם הסגל הנוכחי"

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) בצהריים אחרי ההפסד אתמול ביוון, למארוסי המקומית. בעקבות הניצחון של צסק"א אתמול על קאחה לאבורל, סיימה מכבי תל אביב את שלב הבתים ביורוליג במקום השלישי והמאכזב. בעקבות המקום השלישי אמורה מכבי לקבל הגרלה קשה בשלב הטופ 16, מה שיהפוך את העלייה לטופ 8 למשימה כמעט בלתי אפשרית. בכל מקרה, הגרלת שלב הטופ 16 תיערך ביום שני בצהריים בברצלונה.

"היכולת בה אנחנו משחקים לא תספיק לנו לטופ 16, במיוחד לא כמו ששיחקנו אתמול", אמר עם הנחיתה אלן אנדרסון. "הדבר היחיד שהיה בסדר אתמול, היה זה שצסק"א ניצחו אז ההפסד שלנו בעצם לא שינה שום דבר. אני דווקא חושב שזה טוב שאנחנו הולכים לקבל הגרלה קשה, כי אני אוהב אתגרים ואני מאמין שכל יתר חבריי לקבוצה חושבים כמוני. אני לא חושב שיש לנו בעיה במשחקי החוץ, אבל לא נוכל להמשיך לשחק כמו ששיחקנו אתמול".

לגבי שינויים אפשריים בסגל הוסיף אנדרסון: "לי טוב עם הסגל הנוכחי שלנו, אבל אם בכל זאת יחליטו על חיזוק אז אנחנו צריכים שחקן גדול מתחת לסל שיעזור לנו לשלוט בצבע".

דיוויד בלות'נטאל הוסיף גם כן עם הנחיתה: "בלי קשר לאיך ששיחקנו אתמול, אני חושב ששלב הבתים היה בסדר. המטרה שלנו הייתה לעלות שלב ועלינו. אני לא חושב שאנחנו מוכנים כרגע לאיכות ולרמה של הטופ 16 וללא ספק נצטרך להשתפר עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully