וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטופ 16 לא יהיה מנוס מהטופ

הגרלת השלב הבא ביורוליג תזמן למכבי תל אביב אחד משני בתים - ברצלונה, פנאתינייקוס ופילזן, או ריאל, סיינה ופילזן

ניצחונה של צסק"א מוסקבה על קאחה ויטוריה הערב (חמישי) קבע שמכבי תל אביב תסיים את בית ג' במקום השלישי בלא קשר להפסדה למארוסי, עובדה שתעלה לצהובים בשיבוץ קשה במיוחד בשלב הטופ 16 בהגרלה שתיערך ביום שני הקרוב בשעה 14:00.

בסיבוב הבא, שייצא לדרך ב-28 בינואר, יחולקו 16 העולות לארבעה בתים חדשים וישחקו שישה משחקים נוספים, בסיומם יעלו שתי הראשונות בכל בית לשלב ההצלבה שם יתקיימו סדרות של הטוב מחמישה על העלייה לפיינל פור.

יריבותיה האפשריות של מכבי תל אביב מבין הקבוצות שסיימו ראשונות בבתים המוקדמים הן ברצלונה וריאל מדריד בלבד, כיוון שקאחה ויטוריה שסיימה שנייה בבית שלה לא יכולה לפגוש קבוצות אחרות מספרד ולכן תשובץ עם אולימפיאקוס. מסיבה זו האפשריות של הצהובים ליריבות מהדרג השני קשות גם הן - פנאתינייקוס או סיינה. מבין הקבוצות שסיימו במקום השלישי יכולה קבוצה של פיני גרשון לקבל רק את אפס פילזן.

אופציה א': הבית הקשה

האפשרות הנוחה באופן יחסי מבחינת מכבי תל אביב היא בית אחד עם ריאל מדריד, סיינה ואפס פילזן. במקרה כזה יפגוש פיני גרשון מכר ותיק בדמותו של אטורה מסינה, שבעונתו הראשונה במדריד הוביל את הלבנים למקום הראשון בבית ד' עם מאזן של 2:8, לפני אלופת אירופה פנאתינייקוס. בסגל של המאמן האיטלקי מככבים שמות כמו לואיס בולוק, פליפה רייס, פבלו פריג'יוני, חורחה גרבאחוסה והכישרון העולה נוביצה וליצ'קוביץ', אך מה שיכול לעודד את הצהובים היא העובדה ששני ההפסדים של ריאל הגיעו מול קבוצות חלשות ממנה על הנייר - חימקי מוסקבה ופרוקום סופוט.

יריבה קשה לא פחות תגיע מהדרג השני בדמותה של סיינה, שרק ברצלונה הנפלאה עמדה בדרכה למאזן מושלם בשלב הבתים, כשהחבורה המגובשת של סימונה פיאנג'יאני דרסה כל מה שזז פרט לבארסה, בכיכובם של טרל מקנטייר, ניקוס זיסיס וקשישטוף לברינוביץ'. מהדרג השלישי תגיע אפס פילזן, שעלתה בקושי לטופ 16 (מאזן 6:4) למרות סגל גדוש בכישרון, בראשות בוסטיאן נאכבר, איגור ראקוצ'ביץ', צ'רלס סמית' ומריו קאסון.

אופציה ב': הבית הממש קשה

אם האופציה הראשונה נראית לכם קשה, כאן הצרות רק מחמירות, כשהיריבות במקרה הזה יהיו ברצלונה, פנאתינייקוס ואפס פילזן. מהמקום הראשון מגיעה בארסה המפחידה, שמיצבה את עצמה כפייבוריטית הראשית לזכייה בתואר השנה עם שורה של הצגות בדרך למאזן של 0:10, וצ'אבי פאסקוול הצעיר מתמרן בהצלחה עד כה בין הלהטוטים של חואן קרלוס נבארו, ריקי רוביו, פיט מיקאל, ארזם לורבק ויאקה לאקוביץ'.

פנאתינייקוס גילתה לא מעט חולשות העונה והיא עדיין לא מזכירה את הקבוצה שהניפה את גביע היורוליג אשתקד, אבל בשורה התחתונה ז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו רשמו מאזן של 2:8, כששני ההפסדים היו לריאל מדריד, ובשלבים המתקדמים של העונה יודעים דימיטריס דיאמנטידיס, שארונאס יאסיקביצ'יוס, ואסיליס ספאנוליס ומייק באטיסט להרים את רמת משחקם. וכאמור גם במקרה הזה, אפילו אם הצהובים יצליחו להפתיע את אחת משתי הפייבוריטיות, תחכה לה אפס פילזן המוכשרת שנמצאת בקו עלייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully