וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהפועל ירושלים מפסידה לאריס

האדומים היו זקוקים לניצחון בארבע נקודות ומעלה, אך נכנעו לאריס 89:79, וסיימו במקום השני בבית ג'. צפו בתקציר

תאגיד כאן

תקציר המשחק באדיבות הערוץ הראשון
www.iba.org.il
עריכת וידאו: דורון שטיין

אחרי שהשיגה ניצחון חוץ נאה על שאולאי במשחק הקודם, קיוותה הפועל ירושלים לנצל את יתרון הביתיות שלה ולגבור על אריס סלוניקי ב-4 נקודות או יותר, ולתפוס את המקום הראשון בבית ג' של היורוקאפ, אבל נתקלה ביריבה יוונית עקשנית ומדוייקת, שקלעה לא פחות מ-14 שלשות (מ-21 נסיונות) וגברה עליה 89:79. קבוצתו של גיא גודס פשוט לא הצליחה להסתדר עם משחק הפנים של אנדי בטס, ועם ערב קליעה מצויין של אריס מחוץ לקשת, בראשותם של ג'רמי ריצ'ארדסון וקיקי קלארק, ותיאלץ להסתפק במקום השני בבית.

בדיוק כמו במשחק מול שאולאי, ירושלים פתחה מהוססת מאוד בהתקפה, בעוד ההגנה שלה לא הצליחה להסתדר עם הגודל של בטס, ועם האחוזים הנהדרים של היוונים מחוץ לקשת, שהובילו אותה ליתרון 11. דיז'ון תומפסון וטרה סימונס החזיקו את הקבוצה של גיא גודס קרוב, והצליחו לתפוס מחדש את היתרון, אבל ערב נהדר של ג'רמי ריצ'ארדסון וסיום רבע חלש של האדומים סייע לאריס לרדת ביתרון 8 במחצית. ירושלים ניסתה לחזור, ומשחק טוב של אורי קוקיה כבר צימק את הפער ל-4, אבל שוב חוסר ריכוז בהגנה איפשר לאורחים לשמור את הפער בדקות הסיום, בדרך לניצחון ולמקום הראשון בבית.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם פו ג'טר, דיז'ון תומפסון, טרה סימונס, ברנדון האנטר ושרון ששון.

אריס העלתה בחמישייה שלה את קיקי קלארק, איבן פאוניץ', אנדי בטס, ג'רמי ריצ'ארדסון ומיכאליס קאקיוזיס.

שלשה של תומפסון פתחה את המשחק, אבל היוונים הגיבו בשלוש שלשות רצופות, שהעלו אותם ליתרון 6:9. האנטר התקשה מאוד בשמירה בצבע, ואריס ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון 7:13, עם נקודות של בטס, אבל סימונס ותומפסון החזירו לפיגור 2 בלבד. דווקא אז נתקעו המארחים בהתקפה, הרבו לאבד כדורים ולקחת זריקות קשות, מה שאיפשר לריצ'ארדסון וחבריו להגדיל את היתרון עד 11:20. גודס הכניס את נעימי וקוקיה, אבל ההגנה עדיין לא התפקדה, והמשיכה לחטוף על הראש מחוץ לקשת, בדרך לפיגור 17:28. או אז הגיע מהלך האלי אופ נהדר של נעימי לתומפסון ממגרש שלם, אבל עבירה של קוקיה בשניית הסיום הורידה את אריס ביתרון 21:32 בסיום רבע הראשון.

ג'טר פתח טוב את הרבע השני ומצא סוף סוף נקודות ראשונות, וביחד עם נקודות במתפרצת של סימונס הורידו את הפיגור ל-4בלבד. בטס המשיך להעניש מבפנים, אבל סל ועבירה בלתי ספורטיבית שלו על קוקיה סייעו לשחקניו של גודס לחזור עד 34:33, ושלשה של נעימי החזירה את היתרון לאדומים. ריצ'ארדסון המשיך ללהטט מול השומרים שלו, וג'אמפ נהדר בסיבוב החזיר את היתרון ליוונים, ולהעלות ל-40:44. הקיפאון ההתקפי של ירושלים נמשך, ג'טר לא מצא את היד מחוץ לקשת, וסדרת קליעות מהקו של אריס הורידה אותם עם יתרון 40:48 במחצית.

קלארק פתח טוב את הרבע השלישי עבור האורחים, שגם נהנו מעבירה בלתי ספורטיבית של פו ג'טר, ועלו ליתרון 42:52. האנטר חזר מהגלות וקלע בכוח, אבל מטווח שלשות נהדר של ריצ'ארדסון הקפיץ את האורחים ל-50:64. סימונס חטף כדור והטביע בצד השני, כדי לנסות ולהצית את האדומים מחדש, אבל קלארק עם שלשה ענקית קבע יתרון 15. שני דאנקים של ירושלים צימקו מעט, אבל שלשה של קאקיוזיס שוב עצרה את האדומים. למרות זאת, 4 נקודות רצופות של אורי קוקיה בסיום הרבע הורידו את ירושלים בפיגור 70:60 בסיום השלישי.

ירושלים פתחה עם אסיסט נהדר של יוגב אוחיון לאורי קוקיה, אבל מיד לאחר מכן שלח איירבול משלוש, ואריס ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון 12. למזלו של גודס, היה לו שוב את קוקיה, ששוב חדר טוב וקלע במפנים, ונקודות של סימונס יחד עם ג'אמפ מוצלח של ג'טר הורידו ל-76:72. ירושלים החלה ללחוץ, אבל חוסר ריכוז בהגנה איפשר לדיקודיס לצלוף שלשה גדולה, שהעלתה ל-7. ג'טר התעורר וצלף שלשה משלו שהורידה ל-79:75, אבל ירושלים נרדמה בהגנה, אריס קלעה בקלילות מתחת לסל ועלתה ל-77:83. בפיגור 6, 50 שניות לסיום לא הצליח ג'טר להוציא כדור בזמן, ירושלים איבדה, והיוונים חגגו את הניצחון.

סטטיסטיקה

קלעו לאריס סלוניקי: קיקי קלארק 22 (4 מ-6 לשלוש) ו-6 אסיסטים, ג'רמי ריצ'ארדסון 21 (5 מ-6 לשלוש), דימוס דיקודיס 12, מיכאליס קאקיוזיס 11, אנדי בטס 9, איבן פאוניץ' 7, ארון מיילס 3, דראגן לאבוביץ' 2.

קלעו להפועל ירושלים: דיז'ון תומפסון 19 ו-8 ריבאונדים, אורי קוקיה 15, פו ג'טר 13, טרה סימונס 12 (0 מ-6 לשלוש), ברנדון האנטר 8, יובל נעימי וליאו ליונס 5 כל אחד, יוגב אוחיון 2, שרון ששון שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully