וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הבקעה שוב הפסידה

שחקניו של דרור כהן ספגו הפסד שני ברציפות במשחק השלמה נגד טבעון 72:67, כשגם 23 נקודות ו-9 ריב' של אוטר לא עזרו

רק לפני שבוע נראה היה שהליגה הלאומית הולכת להיות טיול קליל למ.כ. הבקעה. אלא שביום שלישי האחרון שחקניו של דרור כהן ספגו את הפסדם השני העונה נגד אליצור כוכב יאיר והערב (שבת) במשחק ההשלמה נגד הפועל קרית טבעון מהתחתית הם נוצחו שוב, הפעם 72:67.

כזכור, לפני כשלושה שבועות שיחקו השתיים במסגרת המחזור התשיעי, אבל פרקט חלק מנע את המשך המשחק, שהופסק בסוף הרבע הראשון. איגוד הכדורסל פסק על משחק חוזר בין השתיים, כשלכל אחת מהן היו מטרות שונות לחלוטין. הבקעה קיוותה לחזור למקום הראשון, אותו היא איבדה באמצע השבוע, בעוד בטבעון ביקשו להתרחק מהתחתית והצליחו לעשות זאת בזכות ניצחון שישי העונה.

דווקא הפתיחה בישרה טובות לבקעה, שהובילה 15:19 אחרי הרבע הראשון והמשיכה לשמר את היתרון גם ברבע השני, שהסתיים ב-32:37 כשאדריאן אוטר סיים את המחצית עם 15 נקודות. טבעון החלה להתעורר, כשבריאן אוסברי ואייזיק אבטליון החלו לרוץ קדימה והורידו את המארחים ביתרון 53:57 בסוף הרבע השלישי. הפער רק הלך וגדל בהמשך, והגיע לשמונה לקראת הסיום, וטבעון השלימה את הניצחון החשוב מבחינתה, שמשכיח מעט מהתבוסה ביום שלישי ליקנעם/מגידו.

הירבו לטבעון: בריאן אוסברי 15 נקודות, אייזיק אבטליון 12, דרו האוזמן 11, שלמה יאסו וקובי אייזיק (8 ריבאונדים) 10 כל אחד, אייל סולומוביץ' 7 (9 ריבאונדים). לבקעה: אדריאן אוטר 23 נקודות (9 ריבאונדים), איתי גרינבוים 9, גיא קנטור ואילון זגורי 8 כל אחד, יחזקאל סקוורר 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully