וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אנחנו צריכים להתעלות ולתקן את ההפסד לויטוריה"

איתן נוח

16.12.2009 / 17:06

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לקרב מול צסק"א: "זה משחק קשה יותר מבשבוע שעבר". חריאפה: "אנחנו חולמים על נקמה"

מכבי תל אביב נחתה בשעות הצהריים במוסקבה לקראת המפגש מחר (חמישי) מול צסק"א מוסקבה (19:15, 5+). מעבר ליריבות הנוסטלגית בין שתי הקבוצות, מדובר במפגש חשוב מאוד שהמנצחת בו תעשה צעד חשוב לקראת המקום הראשון בבית, כשלפני המחזור הנוכחי של המשחקים שלוש קבוצות בבית של מכבי עומדות על מאזן של חמישה ניצחונות ושני הפסדים (מכבי, צסק"א וקאחה ויטוריה).

במשחק הראשון בין שתי הקבוצות בתל אביב, ניצחה מכבי בקלילות 54:71, כשצסק"א תורמת רבות לניצחון של מכבי עם 3 מ-21 מחוץ לקשת ולא פחות מ-24 איבודים. מאז אותו משחק המומנטום השתנה אצל צסק"א. הפסד בודד בליגת ה-VTB לז'לגריס לעומת עשרה ניצחונות בליגה וביורוליג, זה המאזן של הרוסים מאז המפגש בקודם בין שתי הקבוצות.

גרשון: "נצטרך לשחק הרבה יותר טוב כדי לנצח"

אצל הצהובים נרשמה דאגה ממצבו של אלן אנדרסון, הסובל מפציעה בכף ידו, אך נכון לעכשיו הגארד האמריקאי צפוי להיות משותף במשחק למרות פציעתו.

"עכשיו כולם יודעים שהצסק"א מוסקבה שניצחנו בתל אביב בסיבוב הראשון היא לא אותה קבוצה שנפגוש ביום חמישי", הדגיש פיני גרשון לקראת המשחק. "הם יותר מחוברים והם עשו כמה התאמות קטנות ששינו את פני הקבוצה שלהם לגמרי. אנחנו נצטרך למצוא תשובות לקו האחורי שלהם, וכמו כן נצטרך להתמקד בריבאונד".

"אם יהיו לנו מעט איבודים כמו שהיו לנו בשבוע שעבר, נהיה במצב טוב מאוד", המשיך גרשון. "אבל בדיוק כמו בשבוע שעבר, זה עשוי לא להספיק. נצטרך להוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו בצורה מקסימלית כדי להשיג את הניצחון. במכבי היו כמה ימים גדולים וכמה ניצחונות גדולים במוסקבה, אבל לכל משחק יש את הסיפור שלו".

גרשון גם התייחס להפסד בשבוע שעבר לקאחה ויטוריה: "המשחק הזה קשה יותר מהמשחק שהיה לנו בשבוע שעבר בתל אביב והפסדנו אותו, כלומר נצטרך לשחק הרבה יותר טוב כדי לנצח. בשבוע שעבר החמצנו הזדמנות לעשות את החיים שלנו קלים יותר בבית הזה, ולכן אנחנו צריכים להתעלות על עצמנו ולתקן זה. אנחנו הולכים למוסקבה כדי לנצח, חק וחלק, וכל שחקן בקבוצה יודע מה המשמעות של המשחק הזה".

פשוטין: "ההגנה שלנו לא הייתה רעה בתל אביב"

במוסקבה ניכרת תכונה רבה לקראת המשחק, ולראשונה העונה נמכרו כל הכרטיסים, ואוהדי צסק"א ימלאו את האולם ויתמכו בשחקניהם המחפשים נקמה על ההפסד המביך ביד אליהו. לרשות המאמן הרוסי יבגני פשוטין יעמוד סגל מלא פרט למתיאס סמודיש הפצוע שנעדר מתחילת העונה.

"מכבי היא קבוצה ממושמעת ואתלטית מאוד", סיפר פשוטין. "המאמן פיני גרשון תמיד משחק כדורסל מהיר עם סוגים שונים של הגנות. המטרה העיקרית שלנו היא לשחק ממושמע בהגנה ולא לתת למכבי סלים קלים. ההגנה שלנו לא הייתה רעה במשחק בתל אביב, אבל שיחקנו רע בהתקפה".

"עכשיו אנחנו משתפרים ממשחק למשחק", הוסיף פשוטין. "אנחנו מציגים יכולת טובה יותר והכימיה שלנו יותר טובה. אנחנו מתייחסים למשחק בתשומת לב ייחודית, ואנחנו רוצים לשחק שוב טוב בהגנה טובה ובהתקפה לשחק יותר מאורגן ומפוקס".

הפורוורד ויקטור חריאפה הוסיף: "היריבה שלנו היא קבוצה טובה מאוד ויש לה עד כה עונה טובה מאוד באירופה ובליגה המקומית. ספגנו הפסד כואב נגד מכבי תל אביב אז אנחנו חולמים על נקמה. מכבי היא קבוצה מהירה ואתלטית, אבל אנחנו יכולים להתמודד מולם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully