וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אנדרסון בספק לצסק"א

איתן נוח

16.12.2009 / 7:41

גארד מכבי ת"א סובל מפציעה בכף היד. לא ברור אם יוכל לשחק במוסקבה. דרוקר: "הוא ניסה לשחק במצב הזה בשבוע שעבר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) למוסקבה לקראת משחק החוץ מול צסק"א במחזור השמיני של שלב הבתים ביורוליג. הקבוצה הרוסית הובסה ביד אליהו 71:54, אלא שמאז צסק"א נראית טוב בהרבה ואילו הצהובים מגיעים למשחק לאחר ההפסד הביתי לויטוריה ובסכנה לרדת למקום השלישי בבית. אלן אנדרסון נמצא בספק גדול למשחק בשל פציעה בכף ידו ואילו מצ'איי לאמפה המריא למוסקבה כבר אתמול, על מנת להסדיר עניינים כספיים מול קבוצתו הקודמת, חימקי.

פישר: "כשחוטפים בעיטה בתחת, צריך לדעת להתעורר"

"המשחק הזה לא יהיה דומה למשחק הקודם", פתח גיא פניני בהתייחסו להבדלים בין צסק"א שהובסה ללא תנאי וללא מאבק בתל אביב בתחילת חודש נובמבר. "הם נמצאים בכושר טוב יותר. אנחנו משחקים בחוץ וכל משחק ביורוליג הוא כמו מלחמה, בטח במוסקבה. שתי הקבוצות יודעות את המשמעות של המשחק ובאמת תהיה שם מלחמה".

עוזר המאמן שרון דרוקר ניתח את האלופה הרוסית: "זו קבוצה עם הבדל גדול בין הקו האחורי לקדמי. יש להם ארבעה גארדים בין הטובים באירופה והם משחקים בבית שם הפרמטרים שלהם טובים בהרבה. אנחנו עוד נלמד אותם, אבל יותר תלויים בעצמנו. אנחנו צריכים לתקן את הדברים שפישלנו בהם בשבוע שעבר, בעיקר במשמעת ואם נעשה את זה, ננצח בכל מקום. מאז המשחק הקודם, צסק"א התייצבו בעניין ההייררכיה". אגב, מאז ההפסד בתל אביב, צסק"א רשמה חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג.

על מצבו הבריאותי של אנדרסון אמר דרוקר: "לפי מה שראיתי אתמול, אלן יהיה די בספק למשחק. כף היד מציקה לו. הוא ניסה לשחק במצב הזה גם שבוע שעבר ולעזור לקבוצה בלי שאף אחד יידע. זה פגע בו ואנחנו מקווים שהקבוצה תחפה עליו".

במכבי יודעים כי הפסד נוסף עלול להוריד את הקבוצה למקום השלישי שמסדר הגרלה קשה בהרבה בשלב הטופ 16."המשחק הזה הוא אתגר עבורנו", אמר דיאור פישר. "אחרי המשחק נגד ויטוריה, אנחנו צריכים להגן יותר. חטפנו מולם הרבה שלשות. דברים כאלה קורים. כשאתה חוטף בעיטה בתחת, צריך גם לדעת להתעורר. אין עלינו לחץ מיוחד, ככה זה בכדורסל. אם ניקח את המשחק הזה, שהוא חשוב מאוד עבורנו, נצליח לחזור לעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully