וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "זה לא משחק רגיל עבורי"

איתן נוח

9.12.2009 / 16:42

הישראלי של קאחה ויטוריה התרגש עם חזרתו לארץ למשחק מול מכבי תל אביב: "זה אולי יראה מוזר לאנשים, אבל אני בא לנצח"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ביום חמישי יתקיים הקרב על ראשות על בית ג', כאשר מכבי תל אביב תארח את קאחה ויטוריה, שתגיע ליד אליהו עם אקס הצהובים, ליאור אליהו. הצהובים הפסידו פעם אחת בבית עד כה בששת המחזורים, כשמי שניצחה אותם הייתה הקבוצה הבאסקית, בהפרש של חמש נקודות (81:86). אם מכבי רוצה לבסס את מעמדה בבטחה בראש לקראת הגרלת הטופ 16 היא צריכה לנצח בפער הגדול מחמש נקודות.

הבאסקים נחתו אחר הצהריים (רביעי) בארץ ומיהרו לאוטובוס שלקח אותם לנוקיה, לקראת האימון ומסיבת העיתונאים בשעות הערב. מי שנראה נרגש מכולם, איך לא, היה כמובן ליאור אליהו. "זה כיף לחזור לארץ", אמר הפורוורד. "זו הטיסה היחידה בחיים שראיתי את קו החוף מהחלון במטוס והתחלתי להתרגש. יש התרגשות לקראת המשחק מול מכבי. לא הייתי מגדיר זאת כחששות, אבל זה לא משחק רגיל עבורי. המשפחה מחכה לי, וזה מרגש".

אליהו התייחס גם לצד המקצועי ואמר: "אני יודע מה זה לשחק נגד מכבי בנוקיה, ברור שיהיה קשה. אני בא כמו כל ספורטאי אחר ורוצה לנצח בכל משחק. למרות שזה יראה מוזר לחלק מהאנשים, אני בא לנצח גם מחר. אנחו מגיעים ללא ארבעה שחקנים משמעותיים וזה רק יקשה עלינו את העבודה".

איבנוביץ': "צריכים להיות ערים למשחק המעבר של מכבי"

הפאוור פורוורד של קאחה, הברזילאי טיאגו ספליטר, לא רוצה בכלל לשמוע על הפסד: "הדבר הראשון שאחנו באים עבורו לתל אביב זה לנצח, אם לא נצליח לעשות זאת, אז נסתכל על הפרש הסלים בין מכבי לבינינו". הברזילאי עוד הוסיף כי "הוא מאמין שהמשחק יהיה פיזי מאוד.

"כדי לעשות הישג ביד אליהו אנחנו צריכים לשחק טוב כפי ששיחקנו בבית", הוסיף ספליטר. "השקיעו הרבה כסף העונה בקבוצה שלנו, יש לנו שחקנים מוכשרים אבל אולי לא מספיק עדיין כדי לזכות ביורוליג". הקפטן כבר מכיר את ההיכל והקהל הצהוב ומתכונן אליו: "זה אולם מאוד רועש, קשה מאוד לשחק שם ולשמוע את החברים שלך לקבוצה, כך שאנחנו צריכים לצאת לפרקט מרוכזים".

גם מאמן הבאסקים, המונטנגרי דושקו איבנוביץ' נערך למשחק: "זה משחק חשוב מאוד במירוץ למקום הראשון בבית. אם מכבי תנצח אותנו, זה יהיה כמעט בלתי נמנע שאנחנו לא נצליח לסיים במקום הראשון, כי אז יהיה פער של שני משחקים בין הקבוצות.

"יד אליהו זה אחד מהאולמות החשובים ביותר באירופה", הוסיף המאמן הקשוח. "יש למכבי הרבה שחקנים שיכולים להוציא לפועל, עם זאת יש להם גם יכולת קבוצתית מצוינת.

"אסור לנו להתחשב ולחשוב על מה שקרה במשחק הראשון בוויטוריה. אנחנו צריכים להיות ערים למשחק המעבר שלהם", אמר איבנוביץ', שחתם את דבריו עם עוד מחמאה למכבי: "היא לבטח מועמדת להגיע לפיינל פור".

עדכון ראשון: 13:02

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully