וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: שאולאי הדהימה את אריס

הליטאים חזרו מפיגור 13 ברבע האחרון כדי לנצח 91:92 את מוליכת הבית. ניצחון גם לקצורין ונימברוק על באמברג

לא מעט חיוכים נראו הערב (שלישי) במלחה, לאחר שהפועל ירושלים ניצחה את זאדאר, ועשתה צעד לכיוון השלב הבא, אבל החיוכים רק גדלו כשהגיעו החדשות המפתיעות מליטא: שאולאי הליטאית, שלא השיגה עד להערב ניצחון אחד, גברה במשחק סופר דרמטי על מוליכת הבית, אריס סלוניקי 91:92. המשחק היה הפכפך לכל אורכו, כשהליטאים מוליכים ב-6 בסיום הרבע הראשון, והאורחים מיוון חוזרים ליתרון 3 במחצית.

בפתיחת המחצית השניה הגיעה ריצה של אריס בראשותו של ג'רמי ריצ'ארדסון, שהוביל את קבוצתו ליתרון 13 מבטיח לקראת הרבע האחרון. אלא שאז התעוררה שאולאי, ועם משחק נהדר של ארווידאס סיקסניאוס טסה ל-14:28 ברבע האחרון, והדהימה את היוונים עם ניצחון שכולו סיוע לאדומים מירושלים. סיקסניאוס הוליך את קלעי שאולאי עם 25 נקודות, בעוד מינדאוגאס קוזמינסקאס הוסיף 21 משלו. לאריס: ריצ'ארדסון 20, חואן דיקסון 19.

גודס לא היה המאמן הישראלי היחיד שניצח הערב, כשגם מולי קצורין חוגג, לאחר שהוליך את קבוצתו, נימברוק הצ'כית ל-66:71 בבית על באמברג. דווקא הגרמנים פתחו מצויין והוליכו לאורך כל המחצית הראשונה, אותה סיימו ביתרון 9. נימברוק החלה לחזור ברבע השלישי, אבל ההגנה שלה היתה זו שהביאה לה את הניצחון, לאחר שעצרה את באמברג על 7 נקודות בלבד ברבע האחרון, לעומת 18 שלה. פטר בנדה ופיל ריצ'י הוליכו את קלעי נימברוק עם 12 נקודות כל אחד. לבאמברג: בקהאם ווייריק ופדראג סופוט 10 כל אחד.

גם צביקה שרף וספרטק סנט פטרסבורג המשיכה את ההופעה המוצלחת שלה ביורוקאפ עם ניצחון נוסף, הפעם על שרלרואה 69:80. ספרטק עשתה את העבודה במחצית הראשונה, ובנתה עלצמה הפרש נכבד עד למחצית, אליה ירדה ב-31:41. המומנטום נמשך ברבע השלישי, ובשלב כלשהו הוליכו הרוסים ב-15, לפני שהבלגים הצליחו לצמק מעט בסיום. לסנט פטרסבורג: מילובאן ראקוביץ'17, ג'יימס וייט 13. לשרלרואה: דוויין ברויילס 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully