וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הפסידה 81:77 לאריס סלוניקי

הפועל ירושלים נתנה פייט גדול לאריס סלוניקי בזכות יכולת נהדרת של פו ג’טר, אבל היוונים ניצחו בסיום 77:81. צפו בתקציר

מגד גוזני

תקציר המשחק באדיבות הערוץ הראשון
http://www.iba.org.il/

הפועל ירושלים הפסידה הערב (שלישי) 81:77 לאריס סלוניקי במחזור השני של בית ג' ביורוקאפ. אחרי הניצחון הביתי על שאולאי במלחה קיוו הירושלמים להפתיע את היוונים החזקים בביתם, והיו קרובים מאוד להצליח במשימה, אבל למרות דקות טובות לפרקים הם לא הצליחו להתמודד עם האיכויות של אריס שיחד עם הקהל הביתי המשולהב שמרה על הניצחון ועל מאזן מושלם עד כה.

אחרי פתיחה צמודה בה בלט בעיקר יובל נעימי בחלק ההתקפי, נעלמה ירושלים מהפרקט ברבע השני במהלכו לא קלעה במשך למעלה מחמש דקות ואיפשרה לאריס לרוץ ל-0:15. אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 35:48 ליוונים חזרה ירושלים בגדול לעניינים בזכות רבע שלישי מצוין של פו ג'טר, אבל ביום חלש כל כך של דיז'ון תומפסון וקווין פינקני זה לא הספיק לקבוצה של גיא גודס כדי לגנוב ניצחון בגוב האריות בסלוניקי.

ג'טר, שסיים עם 19 נקודות ב-27 דקות בלבד, היה גם זה שלקח את האחריות ברגעי הסיום, במקומו של יובל נעימי שקיבל עד עתה את הקרדיט מגודס בקלאץ' העונה, אך בהתקפה האחרונה בשניות הסיום הוא לא הצליח לפרוץ את ההגנה היוונית, והקהל בסלוניקי נשם לרווחה.

מהלך המשחק

גודס העלה את ברנדון האנטר בחמישייה על מנת להתמודד עם המאסה של היוונים, כשלצידו פתחו יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון וקווין פינקני. הדקות הראשונות של ירושלים היו מבולבלות למדי ואריס רצה ל-2:6 מהיר, אבל התעוררות של סימונס שהפגיז חמש נקודות רצופות החזירה את הירושלמים לפיגור מינימלי של 8:7.

מנגד התחמם גם ג'רמי ריצ'ארדסון אצל המקומיים, ואחרי שפינקני ספג עבירה שנייה מהירה והפער זינק ל-9:15 לאריס הזעיק גיא גודס פסק זמן ראשון. לאחר מכן הגיעו דקות טובות של נעימי שהריצו את האורחים עד לשוויון 17:17, אבל אנדי בטס הפגין נוכחות בצבע אצל היוונים וקבע 22:25 לאריס בסיום הרבע הראשון.

לרבע השני עלו היוונים עם הרבה התלהבות בניסיון לייצר בריחה אבל לירושלים הייתה תשובה משלו בדמות האנרגיה שהביאו אורי קוקיה ופו ג'טר שקמו מהספסל ושמרו את ירושלים בשוויון 28:28. דווקא אז נבלם המומנטום הירושלמי כשחואן דיקסון הנהיג ריצה של 0:15 של אריס, לפני שסימונס בלם את המפולת עם חדירה שצימקה ל-43:30, והמחצית הסתיימה בתוצאה 35:48 לאריס.

אם ירושלים קיוותה לחזור למשחק בפתיחת הרבע השלישי היא קיבלה דווקא את הקלעים של אריס ביכולת טובה בעוד שתומפסון וסימונס המשיכו להחטיא, והפער צמח עד 39:55. רגע לפני שהעסק הופך לתבוסה, נתן ג'טר עוד ניצוץ נדיר של התלהבות לקבוצה של גודס עם שבע נקודות רצופות שצימקו ל-59:50, אבל היוונים עמדו בפרץ וחזרו ליתרון 53:64 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון שוב היו אלה ג'טר וקוקיה שהתעלו ובתוך שלוש דקות קירבו את האורחים עד ל-71:66, ופוטיס קציקאריס מיהר להזעיק פסק זמן כדי להרגיע את השורות. לצערו של המאמן היווני ירושלים לא נבלמה, כששלשה גדולה נוספת של ג'טר וחמש נקודות רצופות של נעימי, איש הקלאץ' הקבוע של גודס, קבעו 74:74 שתי דקות לסיום.

לאחר מכן הקפיץ' ריצ'ארדסון את הקהל המקומי בשלשה מהפינה, אבל נעימי לא ויתר והחזיר ל-77:77. מהעבר השני היה זה דיקסון שנטל את האחריות באריס עם ג'אמפ קריטי 21 שניות לסיום שקבע 77:79, והניסיון האחרון של ג'טר לשלוח את המשחק להארכה הסתיים בחדירה קשה וזריקה קשה עוד יותר חמש שניות לבאזר, וארון מיילס מהקו את תוצאת המשחק, 77:81 לאריס.

קלעו לירושלים: פו ג'טר 19 נקודות, יובל נעימי 18, טרה סימונס 17, אורי קוקיה 9, שרון ששון 6, קווין פינקני 5, ברנדון האנטר 2, דיז'ון תומפסון 1 (0 מ-5 מהשדה).

קלעו לאריס סלוניקי: חואן דיקסון 20 נקודות, אנדי בטס 13, ניקוס חציברטאס 12, מיכאיליס קאקיוזיס 11, ג'רמי ריצ'ארדסון 10, ארון מיילס 8, דימוס דיקודיס 5, גאיוס דקורדיליס 2.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully