וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פנאן הסתבך בחובות לעולם התחתון?

21.10.2009 / 11:18

פרטים חדשים בפרשה: מנהל מכבי תל אביב לשעבר, שהתאבד ביום שני, היה חלק מבוררות מול בכירים מעולם הפשע. בבוררות "נגזר" עליו להשיב סכום גבוה באופן משמעותי מזה שאותו לווה במקור. שרון פנאן: "אין תגובה"

פרטים שהגיעו למערכת וואלה! ספורט עשויים לשפוך אור חדש על הנסיבות שהובילו להתאבדותו של מוני פנאן. לוואלה! ספורט נודע כי פנאן לא הסתבך רק בחובות לשחקני כדורסל אלא גם לבכירים בעולם התחתון. מהמידע שהתקבל במערכת עולה כי לאחרונה אף נערכה בוררות בעניין מול בכירים בארגוני הפשע הישראלים. ככל הנראה על פנאן שלא הצליח להחזיר את סכום החוב, "נגזר" להשיב סכום גבוה באופן משמעותי מזה שאותו לווה במקור.

מספר שעות לאחר היוודע דבר התאבדותו של מוני פנאן, החלו לצוץ שמועות על "בנק ההשקעות" שניהל, ובו שחקנים שנהגו להשקיע סכומי כסף גדולים. במסגרת אותן שמועות סופר כי פנאן לא הצליח להחזיר את הכסף לאותם שחקנים שהשקיעו אצלו, ואחדים מהם אף דרשו זאת ממנו. הפרטים החדשים רומזים כנראה שההסתבכות של פנאן היתה כנראה יותר גדולה ומול אנשים יותר מסוכנים משחקני ומאמני כדורסל. בכיר במשטרה מוסר: "לא הוגשה כל תלונה על הונאה והמשטרה אינה חוקרת היבטים פלילים של הפרשה". במשפחת פנאן דחו בימים האחרונים את ההקשרים בין הסתבכות כלכלית לבין ההתאבדות.

אופי העבירות לכאורה שעולות מהפרשה מצדיק פתיחת בדיקה של רשויות המס בישראל. לרוב, רשות המיסים היא שממליצה למשטרה או מבקשת פתיחת חקירה פלילית נגד חשוד בעבירות כלכליות. רשות המסים מסרה לוואלה! בנושא: "לא התבצעה כל חקירה בעניינו של מוני פנאן ואין חשד לביצוע עבירות מצידו. היה ויעלה מידע ביחס למעורבים אחרים בדבר חשד לעבירה הוא ייבדק".

שרון פנאן, אלמנתו של מוני: "אין תגובה"

  • עוד באותו נושא:
  • מוני פנאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully